*** IKM uke 25 ***

Sterkere, men ikke positiv enda, tenker jeg

fra app

Ja det har nok det :p Trodde bare at de testene der var sensitive på 25 ?? men man kan altså få positiv med kun 6 i hcg? meen nå regner jo alle sykehusene ganske forskjellig på hcgen da har jeg hørt men alt under 5 er vell ikke gravid så du fikk jo over det ;) jeg målte hcg hos legen en gang da var den først ca.150 da hadde jeg svake positive tester! målte en gang til den var rundt 70 da hadde jeg negative tester rare greier ;)

Altså, når testen har sensitivitet på 25 så betyr det at da skal du garantert få en ordentlig strek på 25. Det betyr ikke at du ikke kan se noe før 25. Jeg så jo "noe" allerede to dager før hcg på 6... Alle tester kan derfor godt vise noe på lavere enn det de garanterer, men er du høyere enn det de garanterer så skal de vise noe. :)

Det regnes som negativ med hcg under 5 ja.

*Taster på app på mobilen*

xfsoxd.jpg

Hva syntes dere? syntes ikke den har blitt noe sterkere de siste 3 dagene jeg ?? :(

EL-testing er en tålmodighetsprøve. Noen får plutselig positiv.

Temp justert etter tid, og kaaaaaaaanskje 2 dpo, men meget mulig ikke.

Skal ikke noe spesielt i helga som jeg vet, vi tar det som det kommer

fra app

Det liker jeg bedre. Da er jeg optimist igjen. 2 dpo er bra. 1. mars. Jeg håper du er dpo og gravid.

Er bare super stressa pga at jeg har melk i puppene og muligens har høyt prolaktin og at det kan gjøre at det kan være vanskelig å beholde. Men hadde normalt progesteron da. Men det jeg kanskje tenker at siden prolaktonen stiger ved svangerskap vil det stige såpass at det hemmer progesteronen å stige(har lest noe om det) eller at det overskygger og da vil jeg jo ikke klare å beholde. Skal til til legen 16 da så det er jo bra :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Men det vil uansett ikke hjelpe å ha sex oftere om dette er problemet. Så aksjeinnlegg har du gjort godt nok. ;)

Håper du ikke har noe hormontull jeg.

Takk søta :) kommer ikke alltid melk så håper det ikke er noe unormalt :)

Satser på at det går helt bra. :)

Hei!

Tilbake fra herlig ferie :) CD 14 i dag, andre dag med positiv el-test. Satser på el i dag eller i morgen, og er i så fall helt i rute med mitt eget skjema :)

Så da blir det spennende å se hva som skjer med tempen de neste par dagene :) Unormalt lav temp foreløpig i denne syklusen, så lurer litt på hvordan den blir dpo...

EL-testing er en tålmodighetsprøve. Noen får plutselig positiv.

Ja det er sikkert og visst :D Tidligere PP `er har vi hatt samleie annen hver dag, siden vi ikke har brukt EL-testing, men det ble veldig slitsomt og romantikken forsvant litt i det hele så føler dette er bedre men nå er jeg jo redd vi skal misse :p

Nei. Ff finner ikke el på meg så langt. Derved ikke ikm uke 25 heller.

Jeg orker ikke flytte inn i en ny, jeg begynte i uke 23... Nå bare orker jeg ikke mer

fra app

Nei. Ff finner ikke el på meg så langt. Derved ikke ikm uke 25 heller.

Jeg orker ikke flytte inn i en ny, jeg begynte i uke 23... Nå bare orker jeg ikke mer

fra app

Æsj. :( Jeg skjønner godt at du er lei. Skulle virkelig ønske du fikk EL.

Har sååå lyst å starte testinga!! Der klør i fingrene :p har bare 2 tester denne gang..så blir spennendes å så om tålmodigheten min klarer å holde ut!!

3 dpo :D og gleder meg skikkelig til å teste til helgen :D ble spådd av svigermor i dag og det virket vekfig lovende haha :p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

7 dpo oog tok én negativ test idag viste jo det da siden det er alt for tidlig :P nå tar jeg neste test på tirsdag ikke hjemme Før ettermiddagen i morgen, er på besøk så klarer fint å vente :P er det noen andre som skal teste på tirsdag ? Og har dere begynt å kjenne etter symptomer ? , snart starter uken Før uken ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

7 dpo oog tok én negativ test idag viste jo det da siden det er alt for tidlig :P nå tar jeg neste test på tirsdag ikke hjemme Før ettermiddagen i morgen, er på besøk så klarer fint å vente :P er det noen andre som skal teste på tirsdag ? Og har dere begynt å kjenne etter symptomer ? , snart starter uken Før uken ;)

Hehe..jeg er 6-7 dpo idag å klarte å svi av en test! Blenda hvit som forventet..jeg bare måtte teste :p nå skal jeg prøve å holde meg til onsdag..men kan hende jeg sprekker allerede på tirsdag! Har ikke noen sympt annet enn PMS. Du da??

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe..jeg er 6-7 dpo idag å klarte å svi av en test! Blenda hvit som forventet..jeg bare måtte teste :p nå skal jeg prøve å holde meg til onsdag..men kan hende jeg sprekker allerede på tirsdag! Har ikke noen sympt annet enn PMS. Du da??

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Foort gjort!! Det kunne jo ha Vært én ør liten mini liten sjanse for at den var positiv haha :P nei vist ryggsmerter et symptom så , ellers kjenner jeg ikke så mye ! Er ekstremt trett da meen med lange dager ute i sola er det jo ikke så rart :P morgen kvalm er jeg hver morgen uansett ;)

Back
Topp