Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er det et graviditet tegn også ?5 dpo dagen er snart overhar lagt merke til at urin lukter litt i dag, litt surt/sterkt. Men det er vel kanskje for tidlig ennå
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
jeg kan se denJeg er 9 dpo i dag. Ultrasvak strek etter tre minutter, jeg kan se at den er svakt rosa nå som testen har tørket en stund (25 min siden dypping, dette bildet).
Testene jeg har tatt hittil:
Før EL - kontrolltest pga MA, negativ, men om jeg vipper den i lys nå som den er tørr ser jeg en ultrasvak grå skyggestrek. Umulig å se på bilder.
2 dpo - kontrolltest nummer to, siden det kan være ulik konsentrasjon på urin, og ulik mengde fargestoff i testen. Samme resultat som før EL.
8 dpo - svakt "noe" på morgen/formiddag, litt sterkere "noe" på kvelden
9 dpo - strek etter 3 minutter, ultrasvak
Da jeg var gravid sist så begynte det sånn, med "noe" 8 dpo og tydelig strek på bilde først 11-12 dpo, og med mye farge 14 dpo. Så jeg må sikkert smøre meg med en del tålmodighet dersom dette er en spire.
Vis vedlegget 64799
Sent from my iPad using BV Forum
Gratulerer igjen, lillegullOg blir veldig spennende fremover, Lykkeliten
IKM kan flyttes til 21. for meg...
jeg kan se denså spennende !
jeg klarte ikke la være og teste t i dager det et graviditet tegn også ?ikke hørt om før
meen så speenende når er det du tenker å begynne og teste ?
jeg har en Ekstrem luktesans for tiden, ikke alltid like positivt![]()
Haha iknow that felling meen så spennende at du kunne skimte én steek ;jeg klarte ikke la være og teste t i daghaha kjente murringer i natt og i hele dag tidlig
hoho godt jeg har nærmere 30 tester igjen
![]()
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
hahahaha jeg måtte også sjekke om de funka da jeg var 1 dpoHaha iknow that felling meen så spennende at du kunne skimte én steek ;bra du har mange da
jeg har kun én igjenn av ti nå Aaangst
gikk to tre stykker når jeg bare skulle sjekke om de funka når jeg fikk de posten (A)
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Tok test i dag.
Negativ.
Eller mer presist, jeg kan skimte noe, men det har jeg gjort før uten at det har vært noe på gang.
Prøver igjen i morgen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vi får se hva dagene som kommer avslører....Håper at det er begynnelsen på noe mer.
*Taster på app på mobilen*
Krysser fingerne for degVi får se hva dagene som kommer avslører....
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
6 dpo og har tatt en test alleredeklarte ikke dy meg, lenge leve testetøsa i dag ristet hun posen med testene foran meg
![]()
mener å skimte en svar svak strek, venter bare på at den skal tørke nå![]()
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
tror ikke det kikketp åden igjen etter den hadde tørkaNoooo.. Blir så påvirka av andre når dere tester så nå kommer vel testetøsa frem her ogsåjeg som var så rolig - ikke så mye nå lenger nei
Skal bestille tester i dag så får jo ikke testa helt enda uansett
Meeeen så spennende at du kan skimte en strekkan du ha hatt el tidligere?
Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen mange takk ja der et viktig og være positivÅåå. Gratulerer så mye!!! Blir så glad når jeg ser sånt
håper at spiren sitter, vær positiv og alt kommer til å gå bra!
![]()