Motivasjon- og inspirasjonstråd!

Oh yes, jeg kom meg på Spenst i dag! :) 1t10min med litt jogging og styrketrening - DIGG! Satser på høstkroppen 2014 nå ;)

Skal rett på treningssenter når jeg kommer hjem jeg også. Får kardio trening ved gåturer, men trenger litt styrke.

Jeg er forresten veldig fornøyd med webtrening.

Sent from my iPhone using BV Forum

Dag 20 av 30 DS, ferdig med level 2 :) Merker forskjell fra begynnelsen, både på vekt og "fasthet", får endelig igjen favorittbuksene mine uten å se ut som en stappet pølse ;)

Hvordan funker det? Hvor lenge er man på lever 1, 2 og 3?

Skal rett på treningssenter når jeg kommer hjem jeg også. Får kardio trening ved gåturer, men trenger litt styrke.
Jeg jogger/løper bare for å varme opp, og for å holde pulsen oppe under hele treninga. Har lært at dèt er bra, uten at jeg husker hvorfor ;) Så det er blitt en vanesak at jeg stikker bortom tredemølla innimellom.

Hvordan funker det? Hvor lenge er man på lever 1, 2 og 3?

10 dager på hver, 23 min hver dag inkl oppvarming og rask tøying til slutt :)

Har 4 dager igjen, begynner å bli lei, men er verdt det :)

Jeg vurderer om jeg skal hive meg på, magemusklene trenger en del jobbing kan du si ;) tror det skal være helt greit å gjøre det nå, er jo lenge siden fødsel nå!

Jeg vurderer om jeg skal hive meg på, magemusklene trenger en del jobbing kan du si ;) tror det skal være helt greit å gjøre det nå, er jo lenge siden fødsel nå!
Oh yes, jeg prøvde meg på noen situps her om dagen; og herregud noe så elendig a gett! :b I fjor vår/tidlig sommer hadde jeg antydning til synlige magemuskler - så dette var nedslående til sammenligning!

Så vidt jeg kan kjenne er magemusklene tilbake der de skal være nå, så da er det vel de seks ukene etter fødsel som er regelen? Og det er jo noen uker siden! :)

Gått 8.2km i dag, deilig!

Har bestilt manualer hjem og, 4kg.

Joggetur i kveld, 6.20 km.. fantastisk deilig og fryktelig tungt! Kjøpte nye joggesko igår, merket det ja. Og fikk pulsklokke av mannen til bursdagen, mye lettere å fokusere på god treningseffekt da! Avsluttet med dag 1 på 30 day abs, og jeg måtte le høyt!! Haha, etter to graviditeter på 3 år er det ikke mye muskler igjen gitt!!

Endelig ferdig med 30 DS!!

Er så fornøyd med at jeg klarte å følge opplegget denne gangen også :)

Er ned 3 kg og dermed tilbake til startvekt, bare 3-4 kg igjen til ønskevekt, det skal jeg klare!

På tirsdag skal jeg teste løpeformen :) Hvis jeg klarer 10 km sammenhengende melder jeg meg på halvbirken 14. juni :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1401651734.600107.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1401651734.600107.jpg
    111,1 KB · Visninger: 20
Endelig ferdig med 30 DS!!

Er så fornøyd med at jeg klarte å følge opplegget denne gangen også :)

Er ned 3 kg og dermed tilbake til startvekt, bare 3-4 kg igjen til ønskevekt, det skal jeg klare!

På tirsdag skal jeg teste løpeformen :) Hvis jeg klarer 10 km sammenhengende melder jeg meg på halvbirken 14. juni :)

Kjempebra!! Du er flink :-) syns selv 30ds ble så kjedelig jeg (særlig level 2)men kanskje det er verdt et forsøk til snart!!

Kjempebra!! Du er flink :-) syns selv 30ds ble så kjedelig jeg (særlig level 2)men kanskje det er verdt et forsøk til snart!!

Enig i at det er litt kjedelig, men level 3 har morsommere øvelser igjen, også er resultatet en god motivasjonsfaktor :)

Styrketrening - check, proteinrik post workout snack - check, god samvittighet - check! I morra skal jeg få kjøpt meg en treningsmatte så jeg får gjort noen øvelser her hjemme også.

Dere som har begynt å trene styrke, kjører dere tunge vekter og færre reps, eller lettere vekter og flere reps? Jeg har foreløpig gått for siste, litt i frykt for å ødelegge meg ;) Jeg har seriøst ikke en muskel igjen kjennes det ut som, så kanskje greit å starte pent til jeg finner formen. .

Enig i at det er litt kjedelig, men level 3 har morsommere øvelser igjen, også er resultatet en god motivasjonsfaktor :)

Brukte du manualer? Måtte bare sjekke ut litt på youtube.

Brukte du manualer? Måtte bare sjekke ut litt på youtube.

Ja, 2 kg. Tror egentlig det var meningen med 1,5 kg, men jeg fant bare 2 kg når jeg skulle kjøpe :)

Ja, 2 kg. Tror egentlig det var meningen med 1,5 kg, men jeg fant bare 2 kg når jeg skulle kjøpe :)

Aj! Bestilte 4kg jeg..hahaha..

Prøvde meg på 30 days shred i dag, mye hopping så måtte finne litt alternative øvelser.

Mage og rumpe video fra webtrening.

Skal gå en lang tur også etterpå :)

Ut og jogge i kveld!! Blir litt sånn maniac jeg når jeg har pulsklokke, mååå liksom konkurrere med meg selv :) skal med en venninne da, så vi får sladret litt med det samme!

Jogget 12 km i dag, helt herlig! Så nå tenker jeg å melde meg på halvbirken om 1 1/2 uke :)

Back
Topp