Motivasjon- og inspirasjonstråd!

Spiste en liten bit 70% mørk sjokolade, hjalp faktisk på sjokoladesuget. Drikker amme-te hver kveld, synes også det hjelper på søtsuget. Det er en av de få teene som jeg synes er god uten sukker:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mørk sjokolade hjelper på suget her og, 5-10 gram 86% kakao er alt som skal til, så får jeg i meg bare 10% av den sukker og kalorimengden som vanligvis glir ned... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Trilletur med barselgruppa i dag, var ute i 1,5time:) Sliter mer med å spise sunt, søtsuget er litt slitsomt...men har gått ned 11,5kg siden fødsel, og la på meg 10kg da jeg gikk gravid. Men det MÅ strammes opp! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gått/jogga nesten 7 km idag, og skal ut på tur i kveld med ei venninne også! 150 squats og 50 situps også. Er utroooolig sulten idag da, så det holder hardt å spise sunt og holde meg på 'tillatt' mengde kalorier gitt! Men da var det inspirerende å lese om dere andre :)

Den teen her kan nok hjelpe på det verste søtsuget mitt :) Den var god!

Vedlegg

• 1400090238830.jpg
    1400090238830.jpg
    97,2 KB · Visninger: 14
Har nå klart meg godt over ei uke med bare sunn mat. Det innebærer altså ikke noe annet godteri enn 50g 70% premiumsjokolade på hele helga som var(!!)! Savna ikke godis en gang, skjønner ikke hvordan det gikk for seg. Har iallefall gått ned 3 kg etter påske, kun takket være det sunne alternativet (måtte selvfølgelig feire det idag med både en is OG litt smågodt. Hva er det som feiler meg??). Men nå skal jeg begynne å trene ordentlig igjen også, så da får fettet bare fortsette å synke :)

Jeg har gått opp igjen 1,5 kg, men det kan jeg leve med. Er slapp rumpe og lår jeg ikke liker. Skal gå tur i oppoverbakker idag!

Æsj, jeg må gi opp den squat challenge greia. Har ikke knær til det jeg - de knaser! Tror jeg må prøve meg på 30 ds i stedet. Tenkte også å prøve å komme meg tilbake på Spenst neste uke. Se hva frøken Stella sier til barnepassen der nede!

Har bakt kake til 16. Mai festen i barnehagen i morra. Og jeg må innrømme at jeg smakte på røra - OG at jeg har tenkt å gå på en kakesmell eller fem denne helga :) Får gå en SKIKKELIG lang tur på søndag! Husk å kose dere også jenter!

Jeg skal spise kake og is på lørdag ja! Så viktig er ikke utseende for meg at jeg ikke kan kose meg på nasjonaldagen!

-1,5 kg siste uka!! Har såvidt tatt opp jogginga igjen, så det funker tydeligvis!! :) i morgen på 17.mai skal jeg kose meg litt!

Idag har jeg gått og trilla mer eller mindre sammenhengende i 4,5 time! Tok en is i sola og, da, men..
Skikkelig deilig å være ute med tilnærma sommertemperaturer :)

Nå sitter jeg å storkoser meg med helgens siste (og store) porsjon blåbærpai med vaniljesaus. Omnomnomnom ♡ De tre kg jeg har tatt av siden påske, tror jeg at jeg har lagt på meg igjen siden fredag! Men i morra er jeg i gang igjen - æresord! :)

Koooste meg igår med vin, sjokolade og kake jeg :) det var stortartet rett og slett! Men goood joggetur og 180 squats idag da, gjorde godt det også!

Dag 16 på 30 DS, over halvveis nå! :) Er veldig fornøyd med å ha gjennomført de siste dagene, for det har gått i ett med oppussing og 17. maifeiring :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå sitter jeg å storkoser meg med helgens siste (og store) porsjon blåbærpai med vaniljesaus. Omnomnomnom ♡ De tre kg jeg har tatt av siden påske, tror jeg at jeg har lagt på meg igjen siden fredag! Men i morra er jeg i gang igjen - æresord! :)
Å, det hørtes godt ut! Spiste en is idag, siden jeg bare spiste én igår:)

Er SÅ støl!
Gikk lang tur i går og trente to videoer fra webtrening, klarer nesten ikke å bevege meg i dag.

Sent from my iPad using BV Forum

Tur i østmarka i dag, men røyk på en kanelbolle på Vangen. Fått frisk luft da i hvert fall;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gått i halvannen time i dag - men spist en Lollipop! ;)

Dere som bruker Lifesum appen; hvor mange kalorier har dere satt den på? Og hvor mye skal dere liksom ned i vekt i uka?

Back
Topp