Motivasjon- og inspirasjonstråd!

Har ikke fått trimmet noe, men har bare spist sunn mat og ikke noe snop idag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dårlig med trim på meg også. Har bare vært en liten tur på butikken. Er så godesjuk for tiden at jeg blir sprø! Drikker te for å døyve suget. Hjelper ikke at sambo også er godtesjuk.
Hadde lasagne til middag idag, laget fra bunnen. Ikke kjempesunt, men hadde spinat oppi:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dag 5 og 70 knebøy i dag :)
Og ikke noe godis.... Ikke takket være god selvdisiplin, men det har regnet bøttevis i hele dag og jeg har vært hjemme alene med alle barna, så har ikke kommet meg i butikken :P

Jogget en 7km runde både lørdag, søndag og tirsdag - men selv om jeg stilmessig jogget tror jeg en person med litt rask gange kunne gått ved siden av meg :p.. Følte meg skikkelig stor og treig, men godt å være igang! Nå må jeg komme igang med styrkeøvelser også.. Men syns det er så kjedelig..

Lyst å begynne på Bootcamp for nye mødre, noen som har vært med på lignende?

Lyst å begynne på Bootcamp for nye mødre, noen som har vært med på lignende?
Er det sånn som ho Sigrid Bonde Tusvik var med på i det TV programmet sitt? :) For det så ikke dumt ut! Men kan ikke tenke meg at det er noe sånt her i Fredrikstad!

Jeg har derimot sendt en mail til Det Gule Huset i Moss. De har visst barselpilates, men er avhengige av 5-6 påmeldinger. Håper jeg er den femte som viser interesse ;) Østfoldjenter! Bli med! :)

Salat med kylling og quinoa til lunsj! Fornøyd med å være tilbake på en sunt spor! :)

Og første dag av squat challenge - check!

Last edited:
1 time og 15 minutters trilletur med en del braaaatte bakker :) Lunsj på cafe etterpå, spiste cæsarsalat. Og ikke noe dessert, yey me!

Har gått 11,2 km idag, en tur med vogn og en alene med en venninne! Nå spiser jeg kvelds, fullkorswrap med cottage cheese, pesto, kalkunpålegg og masse gode grønnsaker! Ooog dag 10 av squat challenge. Kjenner kroppen blir freshere dag for dag!

Røk på en liten godterismell på kino i dag. Riktignok bare en kjærlighet, men jeg skammer meg litt :/ MEN med laksewrap til lunsj, og (inspirert av Frøken83) wrap med cottage cheese og avokado til middag så er det vel ikke så gæli likevel. Spent på om vesla reagerer på cottage cheese! Gikk også til og fra kino, 1t15min totalt, med litt omveier via noen bratte bakker. Og dag 2 av squat challenge gjennomført.
Men med tanke på at jeg fullammer, så tror jeg at jeg får i meg litt for lite mat! Prøve å få lagt inn et måltid til i løpet av dagen..

Dag 6 av 30 DS gjennomført, første dag jeg ikke er støl :p

Klarer ikke å ligge unna godteri foreløpig, spiser i hvert fall sunt ellers :p

Røk på en liten godterismell på kino i dag. Riktignok bare en kjærlighet, men jeg skammer meg litt :/ MEN med laksewrap til lunsj, og (inspirert av Frøken83) wrap med cottage cheese og avokado til middag så er det vel ikke så gæli likevel. Spent på om vesla reagerer på cottage cheese! Gikk også til og fra kino, 1t15min totalt, med litt omveier via noen bratte bakker. Og dag 2 av squat challenge gjennomført.
Men med tanke på at jeg fullammer, så tror jeg at jeg får i meg litt for lite mat! Prøve å få lagt inn et måltid til i løpet av dagen..

Høres ut som du bør spise litt mer ja! Har du prøvd lifesum-appen? Syns den var grei for å få oversikten over hva jeg faktisk spiser! En kjærlighet syns jeg hørtes herlig ut, jeg klarer ikke å kutte all godis, og en kjærlighet holder jo lenge!

Høres ut som du bør spise litt mer ja! Har du prøvd lifesum-appen? Syns den var grei for å få oversikten over hva jeg faktisk spiser!
Ja, jeg bruker den hver dag. Det er den som har fått meg til å innse at jeg spiser for lite. Får i meg mellom 1200 og 1600 kcal hver dag. Bør i alle fall ligge et stykke over 1200! Når vesla reagerer på så mye av maten jeg spiser, så er det vanskelig. . Men et par brødskiver til om dagen skal jeg få til :)

Ikke gjort noe i dag, skikkelig møkka dag.

Spist sunt, men altfor lite...

Vil ikke si at det var en smell altså! Jeg kjøpte sjokolade på kino igår og i tillegg kjøpte jeg en på kvelden. Så det var en stor sprekk. Sambo lagde vafler også... Han er helt håpløs når det gjelder sånn, men han er tynn som en strek så ham har aldri brydd seg.

Vil ikke si at det var en smell altså! Jeg kjøpte sjokolade på kino igår og i tillegg kjøpte jeg en på kvelden. Så det var en stor sprekk. Sambo lagde vafler også... Han er helt håpløs når det gjelder sånn, men han er tynn som en strek så ham har aldri brydd seg
Stod først å funderte på sånn sukkkerfri sjokolade, men så kom jeg til å tenke på at vesla får vondt i magen når jeg har spist sjokolade. Så da slapp jeg dèt!

Jeg har også en sånn mann. Kan spise hva som helst uten å legge på seg. Urettferdig! ;) Heldigvis liker vi forskjellig godteri, så han får ha potetgullet sitt i fred. Ikke baker han heller; det er min greie. På 17. Mai - DA skal jeg skeie ut :)

Gått 7050 skritt på dagens tur i øspøs regnvær.

Har gått langt idag, men fulgte ikke med på klokka. Vet bare at jeg var sliten i beina og ryggen. Det er så tungt å dytte i oppoverbakker, og jeg har ikke akkurat den letteste vogna!

1,5 times trilletur og fornuftig mat idag, fornøyd! Har spist litt peanøtter og mørk sjokolade som fredagskos, ikke det verste :)

Trillet i en og en halv time i dag og skal snart ta 90 knebøy. Men jeg har spist masse sjokolade, smågodt og to kanelboller :P

Back
Topp