Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sånn som ho Sigrid Bonde Tusvik var med på i det TV programmet sitt?Lyst å begynne på Bootcamp for nye mødre, noen som har vært med på lignende?
Røk på en liten godterismell på kino i dag. Riktignok bare en kjærlighet, men jeg skammer meg litt :/ MEN med laksewrap til lunsj, og (inspirert av Frøken83) wrap med cottage cheese og avokado til middag så er det vel ikke så gæli likevel. Spent på om vesla reagerer på cottage cheese! Gikk også til og fra kino, 1t15min totalt, med litt omveier via noen bratte bakker. Og dag 2 av squat challenge gjennomført.
Men med tanke på at jeg fullammer, så tror jeg at jeg får i meg litt for lite mat! Prøve å få lagt inn et måltid til i løpet av dagen..
Ja, jeg bruker den hver dag. Det er den som har fått meg til å innse at jeg spiser for lite. Får i meg mellom 1200 og 1600 kcal hver dag. Bør i alle fall ligge et stykke over 1200! Når vesla reagerer på så mye av maten jeg spiser, så er det vanskelig. . Men et par brødskiver til om dagen skal jeg få tilHøres ut som du bør spise litt mer ja! Har du prøvd lifesum-appen? Syns den var grei for å få oversikten over hva jeg faktisk spiser!
Vil ikke si at det var en smell altså! Jeg kjøpte sjokolade på kino igår og i tillegg kjøpte jeg en på kvelden. Så det var en stor sprekk. Sambo lagde vafler også... Han er helt håpløs når det gjelder sånn, men han er tynn som en strek så ham har aldri brydd seg.Røk på en liten godterismell på kino i dag. Riktignok bare en kjærlighet, men jeg skammer meg litt :/ MEN med laksewrap til lunsj, og (inspirert av Frøken83) wrap med cottage cheese og avokado til middag så er det vel ikke så gæli likevel. Spent på om vesla reagerer på cottage cheese! Gikk også til og fra kino, 1t15min totalt, med litt omveier via noen bratte bakker. Og dag 2 av squat challenge gjennomført.
Men med tanke på at jeg fullammer, så tror jeg at jeg får i meg litt for lite mat! Prøve å få lagt inn et måltid til i løpet av dagen..
Stod først å funderte på sånn sukkkerfri sjokolade, men så kom jeg til å tenke på at vesla får vondt i magen når jeg har spist sjokolade. Så da slapp jeg dèt!Vil ikke si at det var en smell altså! Jeg kjøpte sjokolade på kino igår og i tillegg kjøpte jeg en på kvelden. Så det var en stor sprekk. Sambo lagde vafler også... Han er helt håpløs når det gjelder sånn, men han er tynn som en strek så ham har aldri brydd seg