Motivasjon- og inspirasjonstråd!

Dere er så heldig! Skikkelig sjalu, har ikke gått ned noe siden rett etter fødsel enda jeg spiser sunt og trener. Har hat litt migrene i det siste, samt to bryllup ble brått stopp i 30 days.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har løpt mye i det siste, mye lange turer, det synes på vekta! Er 3 kg under startvekt og bare 2 kg til ønskevekt :)

Skal ut og løpe 1 mil nå, innlagt 20 min bakkeløp, heldigvis skal jeg løpe med ei venninne, for dette blir tungt!

Har løpt mye i det siste, mye lange turer, det synes på vekta! Er 3 kg under startvekt og bare 2 kg til ønskevekt :)

Skal ut og løpe 1 mil nå, innlagt 20 min bakkeløp, heldigvis skal jeg løpe med ei venninne, for dette blir tungt!
Flink! :) Jeg har konkludert med at my running days are over, takket være puppene mine! Jeg overfyller en f-cup, og med mindre jeg har melkespreng, så er de ikke særlig faste. Når jeg løper står jeg dermed i overhengende fare for å slå knockout på meg selv sånn som de hopper! Så jeg får heller finne fram sykkelen tror jeg..

Jeg også løper en del nå, og ser resultater både på vekten og på kroppen! Jeg har også kembo-pupper, men jeg bruker Change sin sportsbh, så trang som jeg klarer, så de blir teipet godt fast gitt! Jeg har aldri likt å løpe før, men nå syns jeg det er både moro og ikke minst en suuper treningsform!

Jeg også løper en del nå, og ser resultater både på vekten og på kroppen! Jeg har også kembo-pupper, men jeg bruker Change sin sportsbh, så trang som jeg klarer, så de blir teipet godt fast gitt! Jeg har aldri likt å løpe før, men nå syns jeg det er både moro og ikke minst en suuper treningsform!
Ja, er Change sin bra? Kanskje jeg skal prøve den. Jeg vet ikke hvorfor jeg har fått for meg at den ikke er noe tess, for det er jo der jeg kjøper alle bhene mine og jeg er jo fornøyd! :b Hvorfan er de i størrelsene? Type Small, Medium, Large, eller er de delt inn etter cup?

Jeg har spist cola, sjokolade og potetgull idag. Helt ute å kjøre....
Var nede på startvekt en liten stund, men har ligget 1,5 kg over en stund nå.
Har virkelig ingen motivasjon til å trene.
Har til og med kjøpt meg nye bukser idag, orker ikke prøve å komme inn i de gamle...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, er Change sin bra? Kanskje jeg skal prøve den. Jeg vet ikke hvorfor jeg har fått for meg at den ikke er noe tess, for det er jo der jeg kjøper alle bhene mine og jeg er jo fornøyd! :b Hvorfan er de i størrelsene? Type Small, Medium, Large, eller er de delt inn etter cup?

Jeg har kjøpt en på change, men har ikke fått testet den enda. Går etter cup:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, jeg har mye større boobs enn deg, og de sitter som støpt til kroppen! Når jeg kjøpte sist, ganske lenge siden, gikk det på cup, men de hadde egne navn, så gikk i s-m-l også 1-2-3-4, tilsvarende vanlige størrelser. Må ha en ny en jeg også..

Jeg har kjøpt en på change, men har ikke fått testet den enda. Går etter cup:)
Ja, jeg har mye større boobs enn deg, og de sitter som støpt til kroppen! Når jeg kjøpte sist, ganske lenge siden, gikk det på cup, men de hadde egne navn, så gikk i s-m-l også 1-2-3-4, tilsvarende vanlige størrelser. Må ha en ny en jeg også..
Da tror jeg jammen jeg skal ofre på meg en sånn! :) Takk for tips! Gleder meg til jeg kan fikse litt på puppene altså..!

ImageUploadedByBV Forum1403197237.485759.jpg

Jeg gleder meg til å teste en av bursdagsgavene mine fra Garmin.

Yoga og en tur på 10 000 skritt på meg i dag+ 30 days.

Jeg bruker Garmin pulsklokke, vurderer å kjøpe meg en sånn en etterhvert! Jeg har sååååå lite lyst å trene idag, men har hatt begge jentene hjemme idag og trenger desperat litt luft! Men har mest lyst å ligge på sofaen og spise sjokolade!!

Bestilte meg nye treningsklær på salg i går, gleder meg til de kommer :)

Driver og legger lillebror nå, så er det ut på løpetur med ei venninne :)

Nå har jeg kjøpt meg sports bh fra Change, og jeg stod å rista på puppene som en gærning inne på prøverommet, BARE fordi det var gøy at de ikke bevega seg noe særlig ;) NÅ skal det løpes! Fikk også svidd av 850 kalorier på styrketrening i går :)

Løp samme rute med en venninne idag som for 3 uker siden, 10 minutter raskere idag!!! Så digg å se forbedring!! I morgen skal jeg kjøpe meg kettlebells, også blir det mer styrketrening også.

Nede i 60 kg! Minus 18 kg siden fødsel. Har ikke veid så lite på år og dag, veldig deilig å ha kvittet seg med overflødige kilo, synes det gjør det morsommere å løpe! Også passer buksene så fint ;)

2 kg igjen til "ønskevekt", men i grunn er jeg ganske fornøyd nå.

Skulle gå meg en tur i går kveld, men endte opp med å jogge :) Fikk dermed testa den nye sports bh'n fra Change, og HURRA, jeg kan løpe ;) Det ble totalt en time i skogen, med en blanding av rask gange og jogging (og terrengløp, ettersom jeg valgte feil sti på et tidspunkt). Digg etterpå :)

Måtte ut og kjøpe nye bukser idag, smatt oppi en størrelse mindre enn før graviditet :p følte meg såååå tynn der jeg stod og prøvde klær! Og ny sportsbh fra change, så den skal brukes på kveldens joggetur.

Back
Topp