Motivasjon- og inspirasjonstråd!

Gikk halvannen time idag, med 7,2 kg baby på magen.
Slappe av imorgen!
 
Nå er endelig bekkenet og halebeinet godt nok til at jeg kan begynne å trene. Fikk beskjed om å først gå kjappe trilleturer eller turer i litt mere ulendt tereng, før jeg setter mere i gang.
Så i går gikk jeg en tur med vesla på magen i 30min i lysløypa mens gutta var på barnetrim. Rolig start, men bekkenet holdt, ikke fått vondt og det er det viktigste.

Og enig med Crayzie: mange super flinke damer her inne :talk017
Har du gjort noe spesielt for å bli bedre i halebeinet?

Jeg var i en bryllupsfest for snart 3 uker siden der jeg endte med å danse ganske mye. Det fikk jeg betale for senere. Halebeinet verket i flere dager. Vondt å ligge og vondt bare å reise/sette seg. Noen som vet om noe som kan hjelpe for å unngå det flere ganger?
 
Har du gjort noe spesielt for å bli bedre i halebeinet?

Jeg var i en bryllupsfest for snart 3 uker siden der jeg endte med å danse ganske mye. Det fikk jeg betale for senere. Halebeinet verket i flere dager. Vondt å ligge og vondt bare å reise/sette seg. Noen som vet om noe som kan hjelpe for å unngå det flere ganger?

Hos meg er halebein vondt en fødselsskade som jeg fikk med nr 1 og som kom tilbake etter hver fødsel. Her er det kiroprakter som måtte rette på ryggvirvlene i korsryggen... Er mye bedre enn jeg har vært, men vondt kommer tilbake når jeg har sittet for lenge på et hardt underlag. Da går det oftest over i løpet av en dag.
 
Fornøyd med dagens økt! Og Endomondo lyver om været her; Det regna! Jeg var klissvåt helt inn til undertøyet. Var GREIT digg med en lang varm dusj etterpå :)
 

Vedlegg

  • 1414093238861.jpg
    1414093238861.jpg
    55,1 KB · Visninger: 9
Forbedra tida mi med 2 min og 45 sek i dag! :) Og du dæven så sliten jeg var da jeg var ferdig også! Men digg nå da ;)
 

Vedlegg

  • 1414353499567.jpg
    1414353499567.jpg
    56 KB · Visninger: 6
Dytter opp denne litt igjen jeg! For denne løpeturen er jeg stolt av! Og det rare er, at jeg følte at jeg bare kunne fortsatt å løpe. Jeg kjente meg ikke ordentlig sliten før jeg kom hjem og satt meg ned i gangen :) Er nok sånn Forrest Gump hadde det :D
 

Vedlegg

  • 1417981846929.jpg
    1417981846929.jpg
    66 KB · Visninger: 8
Dytter opp denne litt igjen jeg! For denne løpeturen er jeg stolt av! Og det rare er, at jeg følte at jeg bare kunne fortsatt å løpe. Jeg kjente meg ikke ordentlig sliten før jeg kom hjem og satt meg ned i gangen :) Er nok sånn Forrest Gump hadde det :D
Imponerende. Du har all grunn til å være stolt av den runden. :)
 
Du er kjempeflink Galadriel!
 
Holy! Litt av en runde, flink :)
Lekker (skvetter) du på deg når du løper?
 
Dørstokkmila er laaaang i dag! Meldt meg på en time på Spenst kl 19:45.. Hvorfor må den være så sent, er jo livsfarlig å sette seg i sofaen nå! Men idag er det slutt på drittmatt, og tilbake til gode treningsrutiner!!
 
Hvordan går det med motivasjonen jenter? Og sommerkropen2015? ;) Datt ut av styrketreninga, men var flink med jogginga og fotballen. Nå er jeg på dag 4 uten trening, og jeg skulle gitt mye for å kunne jogga meg en tur! :/ Eller kasta litt ball..!
 
motivasjonen er dårlig! mye fordi jeg alltid har vært naturlig slank, så da er det lett å bli slapp. Jeg har jo elendig kondis og kroppen er ikke så stram og fast som den var før, så jeg hadde sikkert hatt godt av mer trening!
 
Jeg sliter så mye med migrene om dagen at fokuset har endret seg til å holde seg frisk, så trening er helt lagt på om dagen. Sykkle til jobb 8km, 10km de dagen jeg venter i bhg.
 
Back
Topp