Motivasjon- og inspirasjonstråd!

I dag ble det 90min yoga med mye knebøy, planke og statisk styrke. Før jeg gikk dn tur på 7km etterpå.

Det er dagens trim.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dustespenst har fortsatt "sommeråpningstider", så her ble det åtte km jogg i skogen i stedet. Møtte elg! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
8km Powerwalk, døds digg!
Samt mageøvelser får å få magemusklene på plass.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ble 8km tur i dag også, tok med sambo. Herlig!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vil jogge i dag, så håper regnet gir seg! Selvom det er lite som er så digg som å komme hjem etter en tur i regnet, kald og våt, for så å ta seg en lang varm dusj :) Og så sette seg i sofaen under pledder med en kopp te og en bok... SOLGT! Jeg skal ut å jogge i regnet! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Driver og utvikler senebetennelse i ankelen, f... ! Bør dermed ta det helt med ro i et par uker, men det passer dårlig med halvmaraton om 1 mnd :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var på studio igjen for første gang siden storesøster ble født igår kveld!! Åå så digg det var! Da kjente jeg hvor mye jeg har savnet å trene skikkelig hardt! Kjørte først 45 min på mølla også en god styrkerunde etterpå.. klarer nå å løpe 5 km på 32 min, målet er å komme ned på 30 min etterhvert. Begynte å løpe i midten av mai! Og kroppen responderer godt på trening og sunnere kosthold, har ikke vært nede i denne vekta på 5 år!!
 
Kjempesukk fra meg! :/ Jeg vet at jeg ikke skal fokusere på vekt og kg, men heller cm og alt det der.. Men jeg har likevel vært så innstilt på kilo, så når jeg nå da er under startvekt før graviditet men likevel føler meg elendig, så blir jeg SÅ demotivert! Jeg vet at kroppen forandrer seg, at det ikke er så lenge siden fødsel og sånn. Men jeg hadde rett og slett håpa på at jeg skulle føle meg bra og se bedre ut når jeg endelig nådde dette målet. Haff! Men nå var jeg på Spenst igjen i går, fikk en god styrkeøkt. Får bare stå på, så konmer jeg dit jeg vil etterhvert! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Kjenner til det du skriver Galadriel! Jeg er godt under startvekt og har aldri hatt så god kondisjon som nå, men likevel føler jeg meg dvask. Særlig i mageregion og rundt lårene.. har troen på tung styrketrening i kombo med kondisjon jeg da, får nytt program neste uke og satser på at det skal forme kroppen litt mer. Men en må vel regne ca 1 år tim kroppen har nullstilt seg etter graviditet?
 
Kjenner til det du skriver Galadriel! Jeg er godt under startvekt og har aldri hatt så god kondisjon som nå, men likevel føler jeg meg dvask. Særlig i mageregion og rundt lårene.. har troen på tung styrketrening i kombo med kondisjon jeg da, får nytt program neste uke og satser på at det skal forme kroppen litt mer. Men en må vel regne ca 1 år tim kroppen har nullstilt seg etter graviditet?
Er hovedsaklig mage, lår og rumpe som plager meg. Men jeg ser jo også at jeg har blitt "tynn" i beina og har fått tilbake timeglassfiguren min - men det er liksom ikke nok ;) Jeg har fortsatt lang vei å gå for å få stramma opp.

Jeg har også god erfaring med kombinasjonen cardio/styrke, men sammen med lavkarbokosthold. Så jeg gleder meg litt til jeg kan gå all in på dèt :) For det vet jeg funker; og da oppnår jeg de resultatene jeg vil ha

1 år?! Det er lenge ass...! ;)
 
Mens jeg har aldri følt meg bedre!
500g til vekt før gravid, kroppen ser katastrofe ut, men får ikke begynt å trent før magenusklene er på plass. Skal sjekke hvordan det står til på onsdag, da er jeg også halvveis i programmet. Gleder meg til å begynne og stramme opp.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her kommer jeg med et sammenligningsbilde igjen ;) Men det hjalp litt på motivasjonen, og de dårlige tankene om meg selv. Fire dager etter fødsel, og i dag. Mye har selvfølgelig gått av seg selv, men det ligger i alla fall litt jobb og vilje bak det ;)
 

Vedlegg

  • 1409475648849.jpg
    1409475648849.jpg
    59,9 KB · Visninger: 13
Jess!!! Ny pers på 5 km igår, også 3 km til etterpå! Er blitt litt sånn frisone for meg å løpe nå, elsker det :) ooog 1 kg ned siste to ukene, ooog nytt fantastisk styrkeprogram på gang! Jeg har det fint ;)
 
Har bare lest deler av tråden, men må si at jeg er utrolig imponert over hvor flinke dere er. :notworthy

Jeg brukte litt tid før jeg i det hele tatt kom i gang med enkle trilleturer, måtte ta det veldig gradvis pga voldsom bekkenløsning under graviditeten. Det er fremdeles ikke helt bra. Men jeg burde så absolutt være flinkere. I tillegg til at jeg sliter med å kutte ut sjokoladen. :smiley-ashamed008
 
Har bare lest deler av tråden, men må si at jeg er utrolig imponert over hvor flinke dere er. :notworthy

Jeg brukte litt tid før jeg i det hele tatt kom i gang med enkle trilleturer, måtte ta det veldig gradvis pga voldsom bekkenløsning under graviditeten. Det er fremdeles ikke helt bra. Men jeg burde så absolutt være flinkere. I tillegg til at jeg sliter med å kutte ut sjokoladen. :smiley-ashamed008
Hehe, den sjokoladen sliter jeg også med:) Har ikke trent noe jeg da, men gått mye turer.
Kjedelig med den bekkenløsningen, hadde det jeg også men ikke i så stor grad.
 
Nå er endelig bekkenet og halebeinet godt nok til at jeg kan begynne å trene. Fikk beskjed om å først gå kjappe trilleturer eller turer i litt mere ulendt tereng, før jeg setter mere i gang.
Så i går gikk jeg en tur med vesla på magen i 30min i lysløypa mens gutta var på barnetrim. Rolig start, men bekkenet holdt, ikke fått vondt og det er det viktigste.

Og enig med Crayzie: mange super flinke damer her inne :talk017
 
Jeg var på treningssenter i stad å trente, veldig deilig å trene styrke igjen på senter. Må få laget meg et program.
 
Jeg fortsetter jeg, er i 4 økter i uka nå, 3 økter med 50 min styrke + 15 min kardio og 1 ren joggeøkt. Det er blitt en helt naturlig del av hverdagen igjen, min lille frisone! Anbefaler veldig å få laget et styrkeprogram sammen med PT, jeg har fått et sirkeltreningsprogram som er laget for at jeg skal oppnå mine mål, og det er kjempegøy og utfordrende og tungt!
 
Savner Spenst! Har hatt en tung høst, så jeg har ikke kommet meg avgårde :( Men har trent amerikansk fotball to ganger i uka da, og trilleturer ganske ofte, så noe har det blitt! Blitt med på artigfotball også, så det ble en fin cardioøkt der i dag ;)

Åpen dag på Spenst på lørdag, har avtalt med mannen at han tar ungene sånn at jeg kan dra :)
 
Back
Topp