Motivasjon- og inspirasjonstråd!

Herregud jeg må få ræva i gir ser jeg. Har begynt å gå opp igjen, og har hatt null motivasjon til å trene. Det er så varmt her i California, ikke bare bare for en nordmann å gå ut i 40+ for å trene :D Tenker å finne noen gode youtube-kanaler med treningsvideoer, noen forslag?

Herregud jeg må få ræva i gir ser jeg. Har begynt å gå opp igjen, og har hatt null motivasjon til å trene. Det er så varmt her i California, ikke bare bare for en nordmann å gå ut i 40+ for å trene :D Tenker å finne noen gode youtube-kanaler med treningsvideoer, noen forslag?
30 days shred med Jillian Michaels får veldig mye skryt i hvert fall :)

Jeg bruker 2 av Jillian Michaels sine dvder, no more trouble zones og banish fat - boost metabolism, og har kjøpt kettlebells som jeg skal prøve meg på når gangsperren bare forsvinner..

Hvordan er det med dere i sommervarmen? :) Etter at Spenst begynte å stenge kl åtte, og både guttungen og mannen tok ferie, så har det blitt lite trim og mye dårlig mat altså! :( Men nå kom jeg meg på amerikansk fotballtrening denne uka, og det var skikkelig gøy! :) Satser på at jeg fortsetter med det etter at vi kommer hjem fra ferie! Og da utvider Spenst åpningstidene sine igjen også. Sukker ble (igjen) kutta om mandagen - så nå satser jeg på at jeg er back on track! Har med treningstøy til Danmark, så håper på en økt eller to eller tre (men gjerne en dag det ikke er 30 grader!)

Her har det bare blitt surr. Is omtrent hverdag. Ellers går det mye i lett mat som salat og knekkebrød, orker ikke sy mye annet mat når det er varmt.

Triller 1 mil hverdag og gjøre fortsatt treningsvidoer fra webtrening.

Neste uke ska jeg til ernæringsfysiolog og får kostplan. Uka etter begynner jeg på et treningsprogram (organisert) om å få magemusklene på plass igjen etter fødsel. Så da begynner virkelig back to shape for min del. Da begynner også yogaen igjen etter ferien.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det syntes jeg da ikke hørtes ut som surr Junibarn84! :) Superflink! Jeg fikk trilla meg en tur nå på morran, 1t15min. Greit å få det unna før det blir for varmt :)

Meldt meg på halvmaraton i september, så har fortsatt løpingen, ca 3 ganger i uka, veksler mellom langkjøring, intervall ig tempo. Blir morsommere og morsommere :)

Så flinke dere er! Jeg har ikke kommet i gang enda...og formen er dårlig:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har gått opp 2 kg! Og jeg er så sulten for tiden. Lurer på om det har noe med stoffskiftet å gjøre.

Jeg er nå rett under startvekt før graviditet, og 7 kg unna målet! Nå i varmen holder jeg på å krepere, men har frem til nå kjørt 3-4 løpeøkter i uka, begynte å løpe for første gang i mitt liv i midten av mai, løper nå ca 4 km i strekk, suuperkjekt :) satser på å få kommet i gang med trilling når storesøster skal i ny bhg og et par styrkeøkter i uka etterhvert! Vært ok flink med kosthold i sommer også :)

Jeg har gått opp 2 kg! Og jeg er så sulten for tiden. Lurer på om det har noe med stoffskiftet å gjøre.

Jeg gikk opp 15kg over natta da jeg fikk problemer med stoffskiftet for noen år siden. Har ikke akkurat gått ned igjen heller..

Det syntes jeg da ikke hørtes ut som surr Junibarn84! :) Superflink! Jeg fikk trilla meg en tur nå på morran, 1t15min. Greit å få det unna før det blir for varmt :)

Takk, synes ikke det selv med kjeks og to kuler is nesten hver dag!

Men snart er det slutt på det også, ser virkelig frem til å komme back in shape.

Joa, men hvis du triller en mil hver dag, og trener annet i tillegg, så er den isen fortjent ;)

Jo, kansje. Vivofit motiverer meg veldig til å gå, gå, gå, gå og gå!

Tar opp igjen denne nå som sommeren går mot slutten ;) jeg er nå litt lettere enn jeg var når jeg ble gravid med storesøster i 2010, og føler meg fantastisk! Igår løp jeg over 5 km i strekk, 7 km totalt, det har jeg aldri gjort før! Har kommet godt inn i det med kostholdet, og føler meg supermotivert!!! Begynner på studio nå i høst, så jeg får strammet mer opp og bli sterkere :)

Jeg har begynt å trene Amerikansk fotball, og tenker å kombinere det med Spenst :) Når begge gutta er tilbake på jobb og bhg blir det litt flere trilleturer også. Vegrer meg fortsatt litt for å prøve barnepassen på Spenst, men jeg får vel i det minste gi det et forsøk :) Kan ikke bare trene på kveldene når det er eneste alenetida jeg har med mannen heller.. Dessuten er det et par knallbra Coretimer på formiddagen der nede!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

For 1. gang i livet koser jeg meg virkelig med løping. Det som før var en lang økt (8km+), ser jeg i dag på som en kort økt, og nå løper jeg en lengre økt i uka på oppunder 20 km, og det går helt fint :) Halvmaraton here I come! :)

Sunn frokost og lunsj i dag! Overnight oats (eller kjøleskapsgrøt om du vil) til frokost. Cottage cheese, vaniljekesam og frukt til lunsj! :) Nam!

Vedlegg

• 1407765209626.jpg
    1407765209626.jpg
    30,1 KB · Visninger: 10
  • 1407765219536.jpg
    1407765219536.jpg
    42,4 KB · Visninger: 11
Nam! Det så kjempe godt ut.

Jeg har nettopp kommet hjem fra en 7km trilletur.

Lurer på å hive meg på en pilates eller stram opp time i kveld.

Nam! Det så kjempe godt ut.

Jeg har nettopp kommet hjem fra en 7km trilletur.

Lurer på å hive meg på en pilates eller stram opp time i kveld.
Åå, pilates - savner! Men det går på litt håpløse tidspunkt i forhold til rutinene her hjemme. Så det får bli når vesla er større. Finne noe på YouTube i stedet kanskje! :)

Back
Topp