Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes, jeg kom meg på Spenst i dag!1t10min med litt jogging og styrketrening - DIGG! Satser på høstkroppen 2014 nå
![]()
Hvordan funker det? Hvor lenge er man på lever 1, 2 og 3?Dag 20 av 30 DS, ferdig med level 2Merker forskjell fra begynnelsen, både på vekt og "fasthet", får endelig igjen favorittbuksene mine uten å se ut som en stappet pølse
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg jogger/løper bare for å varme opp, og for å holde pulsen oppe under hele treninga. Har lært at dèt er bra, uten at jeg husker hvorforSkal rett på treningssenter når jeg kommer hjem jeg også. Får kardio trening ved gåturer, men trenger litt styrke.
Hvordan funker det? Hvor lenge er man på lever 1, 2 og 3?
Oh yes, jeg prøvde meg på noen situps her om dagen; og herregud noe så elendig a gett! :b I fjor vår/tidlig sommer hadde jeg antydning til synlige magemuskler - så dette var nedslående til sammenligning!Jeg vurderer om jeg skal hive meg på, magemusklene trenger en del jobbing kan du sitror det skal være helt greit å gjøre det nå, er jo lenge siden fødsel nå!
Endelig ferdig med 30 DS!!
Er så fornøyd med at jeg klarte å følge opplegget denne gangen også
Er ned 3 kg og dermed tilbake til startvekt, bare 3-4 kg igjen til ønskevekt, det skal jeg klare!
På tirsdag skal jeg teste løpeformenHvis jeg klarer 10 km sammenhengende melder jeg meg på halvbirken 14. juni
Kjempebra!! Du er flinksyns selv 30ds ble så kjedelig jeg (særlig level 2)men kanskje det er verdt et forsøk til snart!!
Brukte du manualer? Måtte bare sjekke ut litt på youtube.Enig i at det er litt kjedelig, men level 3 har morsommere øvelser igjen, også er resultatet en god motivasjonsfaktor
Brukte du manualer? Måtte bare sjekke ut litt på youtube.
Aj! Bestilte 4kg jeg..hahaha..Ja, 2 kg. Tror egentlig det var meningen med 1,5 kg, men jeg fant bare 2 kg når jeg skulle kjøpe