Lanternes dagbok

Woop Woop! Nesten positiv EL-test! Tar en ny test i ettermiddag, bare for å sjekke om testen blir positiv da :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Våknet opp ganske kvalm i morges, og kvalmen har ennå ikke gitt seg. Har lest at noen kan oppleve kvalme rundt EL, så krysser fingrene for at det kun er EL som varsles.

Dette mulige symptomet på EL får holde seg til å være denne ene gangen. Er ikke så veldig interessert i å være smådårlig!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er kvalm før EL. Godt tegn for EL hos meg, men ja, slitsomt med kvalme.

* Taster på app på mobilen *
 
Våknet opp ganske kvalm i morges, og kvalmen har ennå ikke gitt seg. Har lest at noen kan oppleve kvalme rundt EL, så krysser fingrene for at det kun er EL som varsles.

Dette mulige symptomet på EL får holde seg til å være denne ene gangen. Er ikke så veldig interessert i å være smådårlig!


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg var og kvalm i dag :D





Taster på appen :)
 
Ikke glem bilde :D





Taster på appen :)
 
ImageUploadedByBV Forum1399908279.664871.jpg

Ble to tester i dag. Den første fra cd13 ble tatt kl. 11, samme tid som vanlig, og den andre cd13 ble tatt kl. 17.

Den første av de fra i dag ble nesten positiv, så får se hvordan testene blir i morgen.

I morgen får jeg ikke testet til vanlig tid, og må ta en test kl. 10. Tar en ny rundt halv to, for å se om det er noen forskjell, siden den første testen ikke blir tatt til vanlig tidspunkt.

Har brukt opp den siste av billigtestene mine, så i morgen ryker e-bay-testene.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hurra, herligt :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
El nærmer seg med stormskritt denne pp'en, og jeg merker at jeg er veldig spent. Etter at jeg fikk resept på Crinone har jeg fått en "ny glød", og har begynt å se litt lysere på prøvingen igjen. På den ene siden bryr jeg meg veldig lite akkurat nå, for dette med ikm og dpo virker så utrolig langt frem i tid, og samtidig er jeg veldig spent på å bruke Crinone og se om det var kun det som skulle til for at det endelig skulle klaffe.

El-testen var nesten positiv i dag, og som vanlig kjenner jeg på følelsen av at vi ikke har lagt inn nok aksjer. I dag er mannen vekke, og kommer hjem såpass seint, at jeg bør være sovnet innen den tid. Aksjelegging i dag er vel ganske uaktuelt. Tanken på at vi skal bomme på el stresser meg skikkelig. Selv om vi tok oss av aksjene i går kveld, har jeg fortsatt litt angst for at el skal komme i morgen tidlig, og at søndagshumpingen ikke holder til el tirsdag morgen. Jeg vet jo at annenhver dag er mer enn nok, men samtidig klarer jeg ikke helt å slå meg til ro med det...
 
Jeg håper du får full klaff med Crinone, men husk at du kanskje må prøve 3 pp'er før du får full klaff da, siden det ikke er vanlig med befruktning hver eneste syklus.

Ikke for å ta fra deg håpet, jeg krysser fingrene for full klaff nå, men mer sånn at du kan håpe på Crinone et par pp'er om du ikke får full klaff med en gang.

Og aksjeinnlegg holder mer enn nok. Om man ikke få full klaff da så er det ikke pga manglende aksjeinnlegg, men fordi f.eks. det var for surt miljø for sædcellene, at egget og sædcellen ikke tålte fusjonen, at celledelingen gikk skeis helt i starten og egget døde osv osv osv. Det er mange grunner til at det ikke går bra selv om "alt ligger til rette", og det er jo derfor man sier at det bare er en visst prosent sjanse hver pp selv med "full klaff" på timingen.

Jeg vet at du helt sikkert vet alt dette, men jeg bare gjentar det.

Og så håper jeg jo at det er gullegget som er i ferd med å løsne, og at Crinone gjør at gullegget slår seg godt til ro. :)
 
Jeg håper du får full klaff med Crinone, men husk at du kanskje må prøve 3 pp'er før du får full klaff da, siden det ikke er vanlig med befruktning hver eneste syklus.

Ikke for å ta fra deg håpet, jeg krysser fingrene for full klaff nå, men mer sånn at du kan håpe på Crinone et par pp'er om du ikke får full klaff med en gang.

Og aksjeinnlegg holder mer enn nok. Om man ikke få full klaff da så er det ikke pga manglende aksjeinnlegg, men fordi f.eks. det var for surt miljø for sædcellene, at egget og sædcellen ikke tålte fusjonen, at celledelingen gikk skeis helt i starten og egget døde osv osv osv. Det er mange grunner til at det ikke går bra selv om "alt ligger til rette", og det er jo derfor man sier at det bare er en visst prosent sjanse hver pp selv med "full klaff" på timingen.

Jeg vet at du helt sikkert vet alt dette, men jeg bare gjentar det.

Og så håper jeg jo at det er gullegget som er i ferd med å løsne, og at Crinone gjør at gullegget slår seg godt til ro. :)

Jeg har heldigvis fått utskrevet 3 ganger med Crinone, så da kan jeg faktisk prøve i 3 pp'er, uten å måtte be om ny resept. Blir jeg gravid, er det bare til å ta en telefon, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det hvis de 3 pp'ene går, og det blir ingen klaff.

Jeg vet godt at det ikke er vanlig med befruktning hver gang, men det er litt godt å bli påminnet det også. De gangene det ikke har klaffet, har tankene fort gått rett på "hva kunne vi gjort annerledes?" Og det er vel fint lite vi kunne ha gjort, det er bare naturens gang at det ikke går, selv om "alt ligger til rette", som du skriver.

Håpet er her, men må tøyle det litt, sånn at jeg ikke får for store forventinger :) Takk for at du kikker innom :):)
 
Jeg har heldigvis fått utskrevet 3 ganger med Crinone, så da kan jeg faktisk prøve i 3 pp'er, uten å måtte be om ny resept. Blir jeg gravid, er det bare til å ta en telefon, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det hvis de 3 pp'ene går, og det blir ingen klaff.

Jeg vet godt at det ikke er vanlig med befruktning hver gang, men det er litt godt å bli påminnet det også. De gangene det ikke har klaffet, har tankene fort gått rett på "hva kunne vi gjort annerledes?" Og det er vel fint lite vi kunne ha gjort, det er bare naturens gang at det ikke går, selv om "alt ligger til rette", som du skriver.

Håpet er her, men må tøyle det litt, sånn at jeg ikke får for store forventinger :) Takk for at du kikker innom :):)

Jeg mente ikke å dra håpet helt ned i gulvet da, men jeg er akkurat sånn som du skrev nå. At jeg trenger å bli påminnet det av andre, for jeg tenker jo fort mine egne tanker sånn helt av meg selv.

Du skal ha full klaff før det har gått 3 pp'er altså, det har jeg bestemt, og om du da ikke har nok på resepten til 10-12 uker så ordner du det med legen i god tid. Dette skal gå bra. ;) :D
 
Jeg mente ikke å dra håpet helt ned i gulvet da, men jeg er akkurat sånn som du skrev nå. At jeg trenger å bli påminnet det av andre, for jeg tenker jo fort mine egne tanker sånn helt av meg selv.

Du skal ha full klaff før det har gått 3 pp'er altså, det har jeg bestemt, og om du da ikke har nok på resepten til 10-12 uker så ordner du det med legen i god tid. Dette skal gå bra. ;) :D

Det er veldig lett å bebreide seg selv, men denne gangen får jeg heller finne noe annet å skylde på om det ikke klaffer.

Hvis du har bestemt at det skal gå innen 3 pp'er, da må det bare bli slik! :D
 
Det er veldig lett å bebreide seg selv, men denne gangen får jeg heller finne noe annet å skylde på om det ikke klaffer.

Hvis du har bestemt at det skal gå innen 3 pp'er, da må det bare bli slik! :D

Ja, absolutt. Forhåpentligvis denne pp'en her. ;) :D
 
I dag steg tempen litt, så kanskje EL var i går? Blir spennende å se på testene i dag og tempen i morgen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag steg tempen litt, så kanskje EL var i går? Blir spennende å se på testene i dag og tempen i morgen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Når blir det testing i dag? Her blir det 11 :) tok en på morran som var svakere så hvis denne 11 er svakere enn CD 20 så tror jeg ikke helt kroppen får til EL nå





Taster på appen :)
 
Jeg tror testetøsa har vært innom hos meg i natt og hvisket meg i øret. Det eneste jeg klarer å tenke på er hvordan temperaturen kommer til å være fremover og når jeg kan ta første test. Og FF har ennå ikke satt kryss en gang :D

Det skal bli vanskelig å konsentrere seg om jobb fremover!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når blir det testing i dag? Her blir det 11 :) tok en på morran som var svakere så hvis denne 11 er svakere enn CD 20 så tror jeg ikke helt kroppen får til EL nå





Taster på appen :)
Her blir det test litt før kl. 12. Er virkelig spent på om testen blir sterk eller veldig negativ. Har ikke lenger murringer i korsryggen og kvalmen er ikke så kraftig som i går.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når blir det testing i dag? Her blir det 11 :) tok en på morran som var svakere så hvis denne 11 er svakere enn CD 20 så tror jeg ikke helt kroppen får til EL nå





Taster på appen :)
Men dine tester har jo vært sterkere på ettermiddag/kveld, så om den fortsatt er svak i dag, ville jeg tatt en ny seinere i dag også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp