Lanternes dagbok

Kjennes ut som om jeg brygger på noe nå. Tett i pappen, hodepine og ekstremt trøtt. Håper bare jeg får feber, sånn at det ødelegger tempingen min:eek:
 
ImageUploadedByBV Forum1399465219.827560.jpg
Første EL-test i pp11. Tror ikke det er så mange dagene til den blir positiv:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Litte granne murringer i magen i kveld. Hadde vondt/murringer i korsryggen da jeg våknet i morges, så her er kanskje kroppen begynt å forberede seg i god tid :)
 
Happy humping! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så spennende :)


❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
 
ImageUploadedByBV Forum1399568609.200128.jpg
Dagens og gårsdagens EL-test. Innbiller meg at dagens er ørlite granne sterkere enn det gårsdagens var før den tørket.

Kanskje positiv i morgen?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 60457
Dagens og gårsdagens EL-test. Innbiller meg at dagens er ørlite granne sterkere enn det gårsdagens var før den tørket.

Kanskje positiv i morgen?


Sent from my iPhone using BV Forum
Nå må jeg og gå å sammenligne :p





Taster på appen :)
 
Dagens er sterkere!


❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
 
Syntes grafen min er veldig rar denne pp. Skulle nesten tro jeg hadde hatt EL, sånn som tempen stiger.

Sjekket mine tidligere grafer, og ser at coverline har vært rundt 36,5, så håper at tempen min bare skal opp til det området for å være der noen dager. Er vant til tidlig EL, men på cd6 er vel tidlig!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja cd6 er litt vel tidlig! Hvordan ser EL testene ut i dag?





Taster på appen :)
 
Dagens EL-test er ganske lik den i går, om ikke enda svakere. Vanligvis pleier jeg å få positiv test i dag eller i morgen, så får se hva som skjer.

Må passe godt på at jeg ikke drikker for mye mellom frokost og lunsj, sånn at jeg vanner ut urinen.

EL-testing i hverdagen går helt fint, men i helgene står jeg opp seinere, og drikker kanskje mer, siden jeg har mulighet til å sitte med tekopp på tekopp. I morgen får det bli en kopp te til frokost, og ikke noe mer :)

Heldigvis har jeg kunne taste inn cm som eggwhite på FF, så noe er ihvertfall på gang, selv om ikke testene sier så.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja cd6 er litt vel tidlig! Hvordan ser EL testene ut i dag?





Taster på appen :)
Jeg har fått EL på cd 10 før, men syntes det er veldig tidlig. Rekker såvidt å legge inn aksjer etter at TR er vekke!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja cd6 er litt vel tidlig! Hvordan ser EL testene ut i dag?





Taster på appen :)
Har skrevet et langt innlegg, og tenker jeg tar nytt bilde når jeg kommer hjem. Litt risky å ta bilder her på kontoret hvor jeg sitter :p

Var dine blitt sterkere?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har skrevet et langt innlegg, og tenker jeg tar nytt bilde når jeg kommer hjem. Litt risky å ta bilder her på kontoret hvor jeg sitter :p

Var dine blitt sterkere?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg skal ta når jeg kommer hjem nå om 10 min :) jeg ser jo nå at mine har vært like fra Cd10 så kjenner jeg er litt utålmodig nå! Kan ikke tenke meg den blir positiv i dag





Taster på appen :)
 
ImageUploadedByBV Forum1399648154.299719.jpg
Tja, noe forskjell? Syntes det går litt seint her. Har ikke pleid å ha like sterke tester flere dager på rad. Kjenner jeg begynner å bli utålmodig allerede :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nederste er sterkere i alle fall ;)

Ønsker et hjertebarn ❤
 
Nederste er sterkere i alle fall ;)

Ønsker et hjertebarn ❤
Syntes du det, altså? Da går det i riktig retning ihvertfall:) Pleier å få positiv dagen etter slike tester, men nå har alle testene vært veldig like.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Syntes du det, altså? Da går det i riktig retning ihvertfall:) Pleier å få positiv dagen etter slike tester, men nå har alle testene vært veldig like.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det synes jeg. Da burde testen snart være positiv slik at du kan seile over dpo-land ;)

Ønsker et hjertebarn ❤
 
Sovnet fra tempingen i dag. Det siste jeg husker er at jeg bare skulle varme termometeret litt, og det neste som skjer er at jeg våkner, to timer seinere, av at jeg holder på å kovne av varme. Solen har stått opp, og har peilet seg inn på meg der jeg ligger i sengen.

Tempet, sånn for sikkerhets skyld, men tempen var så usannsynlig høy, så den dropper jeg rett og slett.


Kl. 8 viste den 36,80, og hvis den korrigeres etter tiden, blir den 36,6. EL har neppe vært, så tror tempen var så høy pga en blanding av et par øl i går, og overoppheting av morgensolen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp