Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå må jeg og gå å sammenligneVis vedlegget 60457
Dagens og gårsdagens EL-test. Innbiller meg at dagens er ørlite granne sterkere enn det gårsdagens var før den tørket.
Kanskje positiv i morgen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Var den blitt sterkere i dag enn det den var i går?Nå må jeg og gå å sammenligne
Taster på appen![]()
Jeg har fått EL på cd 10 før, men syntes det er veldig tidlig. Rekker såvidt å legge inn aksjer etter at TR er vekke!Ja cd6 er litt vel tidlig! Hvordan ser EL testene ut i dag?
Taster på appen![]()
Har skrevet et langt innlegg, og tenker jeg tar nytt bilde når jeg kommer hjem. Litt risky å ta bilder her på kontoret hvor jeg sitterJa cd6 er litt vel tidlig! Hvordan ser EL testene ut i dag?
Taster på appen![]()
Jeg skal ta når jeg kommer hjem nå om 10 minHar skrevet et langt innlegg, og tenker jeg tar nytt bilde når jeg kommer hjem. Litt risky å ta bilder her på kontoret hvor jeg sitter
Var dine blitt sterkere?
Syntes du det, altså? Da går det i riktig retning ihvertfallNederste er sterkere i alle fall
Ønsker et hjertebarn ❤
Ja, det synes jeg. Da burde testen snart være positiv slik at du kan seile over dpo-landSyntes du det, altså? Da går det i riktig retning ihvertfallPleier å få positiv dagen etter slike tester, men nå har alle testene vært veldig like.