Lanternes dagbok

Dagens EL-test var svakere enn i går, så den sterkeste jeg fikk i går, får gå som positiv. Pleier ikke alltid å få veldig positive tester, så den er god nok for meg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dagens EL-test var svakere enn i går, så den sterkeste jeg fikk i går, får gå som positiv. Pleier ikke alltid å få veldig positive tester, så den er god nok for meg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Samsvarer jo bra med tempen din da hvertfall :)
 
Samsvarer jo bra med tempen din da hvertfall :)
Helt enig! Får bare knallsterke EL-tester ca annenhver gang, så er nødt til å stole på tempen også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1399990922.900511.jpg
Dagens test på cd14. Svakere enn i går, så EL er nok forbi. DPO-land, here I come!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jippi! Dpo!!!
 
Så deilig å sannsynligvis være i dpo :D Misunnelig! Hihi.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så deilig å sannsynligvis være i dpo :D Misunnelig! Hihi.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er så spent på om FF setter kryss på torsdag! Da kjøres i såfall første dose med Crinone :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Muligens 2 DPO i dag. Ingen symptomer, selvfølgelig. Dette blir en kjedelig uke.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
FF setter forhåpentligvis kryss i morgen, og jeg er da veldig sikker på at EL har vært. Det kribler i magen etter å begynne med Crinone, for da blir ventetiden innledet på "ordentlig". Det er akkurat som om dette er første pp igjen! Har ennå ikke advart mannen om de ulekre sidene ved Crinone, men vi skal vel overleve :)
 
Hihi.. Det er litt ulekkert ja, men om du dusjer rett før kos, og så rett etter og setter ny dose så slipper du gris fra både det ene og det andre. Eller sex med kondom. :)

* Taster på app på mobilen *
 
Da har FF satt kryss, og jeg er 3 dpo, med ganske stor sikkerhet. Første dose Crinone er satt, og jeg kjenner allerede at jeg er litt nervøs for at alt skal renne ut igjen. Det er ikke særlig behagelig!

Kanskje jeg prøver å sette menskoppen inn, sånn at jeg slipper å kjenne at det renner :p
 
Da har FF satt kryss, og jeg er 3 dpo, med ganske stor sikkerhet. Første dose Crinone er satt, og jeg kjenner allerede at jeg er litt nervøs for at alt skal renne ut igjen. Det er ikke særlig behagelig!

Kanskje jeg prøver å sette menskoppen inn, sånn at jeg slipper å kjenne at det renner :p
Jippi for dpo :D
 
Da har FF satt kryss, og jeg er 3 dpo, med ganske stor sikkerhet. Første dose Crinone er satt, og jeg kjenner allerede at jeg er litt nervøs for at alt skal renne ut igjen. Det er ikke særlig behagelig!

Kanskje jeg prøver å sette menskoppen inn, sånn at jeg slipper å kjenne at det renner :p
Jeg misunner dere som temper, noen ganger altså. Hadde vært så kjekt å vite nøyaktig når EL har vært. Men det får bli en annen gang foreløpig.. :p Hurra for dpo! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg misunner dere som temper, noen ganger altså. Hadde vært så kjekt å vite nøyaktig når EL har vært. Men det får bli en annen gang foreløpig.. :p Hurra for dpo! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du kan begynne å tempe nå :) Eller kanskje vente til neste pp, hvis det mot all formidning blir det. Det er veldig enkelt å gjøre, og har fått full kontroll over kroppen etter at jeg begynte med tempingen :D
 
Du kan begynne å tempe nå :) Eller kanskje vente til neste pp, hvis det mot all formidning blir det. Det er veldig enkelt å gjøre, og har fått full kontroll over kroppen etter at jeg begynte med tempingen :D
Jaa, vi får se. Jeg skjønner jo at argumentet om at jeg er et skikkelig B-menneske, ikke heller hjelper siden man kan tempe og legge seg igjen til og med uten å notere seg tempen. Vi får seeee. Hehe :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dag 2 på Crinone, og jeg har allerede hatt murringer i magen. Begynte i gårkveld, og har hatt litt i dag også.

Det er alt for tidlig å få symptomer, siden jeg bare er 4 DPO, så skylder på crinonen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hurra for 17.mai!

5 DPO og litt murringer i magen fra Crinone.

Blir vanskelig å vite hvilke symptomer jeg skal tro på når det nærmer seg IKM. Hva skyldes Crinone og hva skyldes en mulig graviditet?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp