Lanternes dagbok

Hvor lenge greier du å vente med å teste? ;)
Planen er å vente til fredag, da er jeg 11 DPO. Må prøve å forte meg på do i morgen tidlig, sånn at jeg ikke får det for meg at jeg skal teste.

Nå som første testedate snart står for dør, merker jeg at jeg gruer meg litt. Er så lei disse negative testene, og er redd en negativ test på fredag vil ødelegge dagen min. Tenker egentlig at det er best å la være å teste, men samtidig er jeg veldig nysgjerrig også:P

Fra mobil.

Test, test, test, test!! :D Skjønner ikke at du klarer å holde deg så lenge :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Test, test, test, test!! :D Skjønner ikke at du klarer å holde deg så lenge :P

Jeg er jo bare 9 DPO i dag :P Hadde nok fått enda en blendahvit test, uansett om jeg er gravid eller ei.

Får se an tempen i morgen. Om den er høy, tar jeg kanskje en test :P

Fra mobil.

Da var 55 minutter med Bodypump gjennomført :D Nå føler jeg meg flink og sterk. Og litt skjelven i armene, hihi.

Fra mobil.

Jeg er jo bare 9 DPO i dag :P Hadde nok fått enda en blendahvit test, uansett om jeg er gravid eller ei.

Får se an tempen i morgen. Om den er høy, tar jeg kanskje en test :P

Fra mobil.
Du har nettopp foreslått test for meg 8 DPO, så nå må du gi deg! :D Du må ikke sette sånne griller i hodet på meg når du ikke følger dem selv. Haha!

Du har nettopp foreslått test for meg 8 DPO, så nå må du gi deg! :D Du må ikke sette sånne griller i hodet på meg når du ikke følger dem selv. Haha!

Men alle disse tidlige strekene gjelder ikke meg... Og det er mye mer spennende med alle andre. Da slipper jeg å ta skuffelsen selv:oops:

Men alle disse tidlige strekene gjelder ikke meg... Og det er mye mer spennende med alle andre. Da slipper jeg å ta skuffelsen selv:oops:
Haha :D

ImageUploadedByBV Forum1400739130.066267.jpgImageUploadedByBV Forum1400739141.447052.jpg

Måtte bare ta en test. En svak,svak strek kom opp, innen tidsfristen. Er det flere enn jeg som ser den?

Fra mobil.

Ja!!!! :D

Den er jo ikke svak :D så den med en gang!!!

Taster på appen :)
Så bra! Er ennå ikke helt sikker på at den er positiv, så må ta noen flere tester først. Gleder meg ihvertfall til å komme hjem og fortelle at jeg kanskje er gravid :P

Fra mobil.

Jeg ser selvfølgelig ingenting, noe annet er ikke å forvente, men hører hva du sier og æææææææ!!! Herregud!!! Gratulerer så mye :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg ser selvfølgelig ingenting, noe annet er ikke å forvente, men hører hva du sier og æææææææ!!! Herregud!!! Gratulerer så mye :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Takk, tror jeg:) Er fortsatt ikke helt sikker, vil ha en sterkere test før jeg tror at jeg kan være gravid.

Fra mobil.

Takk, tror jeg:) Er fortsatt ikke helt sikker, vil ha en sterkere test før jeg tror at jeg kan være gravid.

Fra mobil.
Jeg ville egentlig ikke teste før 12 dpo siden min Ikm er på dpo 14, men gikk på en smell på dpo 11, og den var ikke til å ta feil av. Var litt gal og tok en digital i samme urinen og den viste gravid, så jeg tipper du blir mer sikker i morgen. Jeg er glad jeg slapp usikkerheten det ene døgnet ;) bildene ligger i dagboka på januar :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg ville egentlig ikke teste før 12 dpo siden min Ikm er på dpo 14, men gikk på en smell på dpo 11, og den var ikke til å ta feil av. Var litt gal og tok en digital i samme urinen og den viste gravid, så jeg tipper du blir mer sikker i morgen. Jeg er glad jeg slapp usikkerheten det ene døgnet ;) bildene ligger i dagboka på januar :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Da må jeg inn og se på dine tester :D

Fra mobil.

Jaaa, se der ja! Jeg er sanndrømt :D :D Følger spent med på testene videre nå altså!

Jaaa, se der ja! Jeg er sanndrømt :D :D Følger spent med på testene videre nå altså!

Drøm litt om meg og da :p

Drøm litt om meg og da :p

Skal prøve hardt! :P Håper sånn at vi følger etter altsååå!

Næmmen? :smiley-bounce012
Ta en digitaaaaal (med uker, de er best)!!!

Næmmen? :smiley-bounce012
Ta en digitaaaaal (med uker, de er best)!!!
Har en liggende, men tror jeg sparer den til søndag. Det er dagen før IKM. Vil ha en sterker strek på billigtestene før jeg svir av den digitale ;) Det er ikke uker på den jeg har, men den funker nok like bra :)

Fra mobil.

Back
Topp