Haha, nå må du bare drømme i vei om resten av gjengen på FSJaaa, se der ja! Jeg er sanndrømt![]()
Følger spent med på testene videre nå altså!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fra mobil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nå må du bare drømme i vei om resten av gjengen på FSJaaa, se der ja! Jeg er sanndrømt![]()
Følger spent med på testene videre nå altså!
Jaaa jeg håper døgnet rundtSkal prøve hardt!Håper sånn at vi følger etter altsååå!
Gjett om a!Jeg tror du har ei bolle i oooovneeeen
Jeg tror du har ei bolle i oooovneeeen
Håååper dere har rett!Gjett om a!
Taster på appen![]()
Tror du virkelig det? Streken er jo så svak! Og syntes det er vanskelig å se om den er rosa eller grå.Dette er veldig gøy. Full klaff med Crinone. ♡
*Taster på app på mobilen*
Jeg er så glad det er flere som mener den er rosa, for da får jeg enda mer håp!Wuuhuu for det er ROSA
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()

Signerer!Uansett er jeg ganske sikker på at du ikke ville fått en så positiv test uten å ha HCG i kroppen. Jeg hvisker et gratulerer jeg altså
Jeg tenker jo litt det samme, siden testen er såpass mye sterkere enn den i går. En falsk strek/skyggestrek blir vel ikke sterkere?Uansett er jeg ganske sikker på at du ikke ville fått en så positiv test uten å ha HCG i kroppen. Jeg hvisker et gratulerer jeg altså
Nei, du lever nok litt i fornektelse foreløpigJeg tenker jo litt det samme, siden testen er såpass mye sterkere enn den i går. En falsk strek/skyggestrek blir vel ikke sterkere?
Kanskje jeg bare ikke vil innse hva en rosa strek betyr?
Fra mobil.
Denne er rosa. Jeg anbefaler deg å lese bruksanvisningen på nytt. Jeg mener ganske bestemt at det står at du skal la den få hele hele oppsugningstiden på seg som er 5 minutter og at den ikke skal leses av etter (10 minutter?)Dagens (nederst) og gårsdagens (øverst) test.
Denne gang var det ikke mulig å skimte en strek før det nesten bare var 30 sekunder igjen. Klarte ikke å se om den var grå eller rosa før etter tidsfristen. Litt usikker på om jeg kan legge denne inn som positiv i FF siden jeg ikke kunne se rosafargen før det var gått over 5 minutter. Vis vedlegget 62542
Fra mobil.
Måtte sjekke bruksanvisningen, og der stod det at oppsugingstiden var 3 min og at den ikke skal avleses etter 5 min. Men det var jo strek før de 5 minuttene var gått, da..Denne er rosa. Jeg anbefaler deg å lese bruksanvisningen på nytt. Jeg mener ganske bestemt at det står at du skal la den få hele hele oppsugningstiden på seg som er 5 minutter og at den ikke skal leses av etter (10 minutter?)
Gratulerer med spire i magen! Weeeee![]()
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Denne er rosa. Jeg anbefaler deg å lese bruksanvisningen på nytt. Jeg mener ganske bestemt at det står at du skal la den få hele hele oppsugningstiden på seg som er 5 minutter og at den ikke skal leses av etter (10 minutter?)
Gratulerer med spire i magen! Weeeee![]()
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤