Lanternes dagbok

Jaaa, se der ja! Jeg er sanndrømt :D :D Følger spent med på testene videre nå altså!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha, nå må du bare drømme i vei om resten av gjengen på FS:D

Fra mobil.

Skal prøve hardt! :P Håper sånn at vi følger etter altsååå!

Jaaa jeg håper døgnet rundt :p

Taster på appen :)

ImageUploadedByBV Forum1400762792.872366.jpg
Tørket test, i litt bedre lys. Ser jo at det er en strek der, men stoler ikke helt på den før den blir mer tydelig.

Fra mobil.

Jeg tror du har ei bolle i oooovneeeen :D

Dette er veldig gøy. Full klaff med Crinone. ♡

*Taster på app på mobilen*

Dette er veldig gøy. Full klaff med Crinone. ♡

Tror du virkelig det? Streken er jo så svak! Og syntes det er vanskelig å se om den er rosa eller grå.

Wuuhuu for det er ROSA :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Wuuhuu for det er ROSA :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Jeg er så glad det er flere som mener den er rosa, for da får jeg enda mer håp!

Mannen kom nettopp hjem, og ble bedt om å tyde streken. Joda, han så en antydning til strek der, men mente fast bestemt at det bare var en tullestrek som ikke betydde noe. "Skal ikke jinxe noe, så skal ikke ha barn nå", sa han. Tja, jeg er litt usikker på om dette kan jinxes :D

Ai, ai, skikkelig vondt i korsryggen i kveld. Gikk powerwalk ned til butikken, og etter det ble jeg utrolig sliten i ryggen. Nå murrer det fælt der!

Dagens (nederst) og gårsdagens (øverst) test.

Denne gang var det ikke mulig å skimte en strek før det nesten bare var 30 sekunder igjen. Klarte ikke å se om den var grå eller rosa før etter tidsfristen. Litt usikker på om jeg kan legge denne inn som positiv i FF siden jeg ikke kunne se rosafargen før det var gått over 5 minutter. ImageUploadedByBV Forum1400823859.254211.jpg

Fra mobil.

Uansett er jeg ganske sikker på at du ikke ville fått en så positiv test uten å ha HCG i kroppen. Jeg hvisker et gratulerer jeg altså :D

Uansett er jeg ganske sikker på at du ikke ville fått en så positiv test uten å ha HCG i kroppen. Jeg hvisker et gratulerer jeg altså :D

Signerer!

Taster på appen :)

Jeg tenker jo litt det samme, siden testen er såpass mye sterkere enn den i går. En falsk strek/skyggestrek blir vel ikke sterkere?

Kanskje jeg bare ikke vil innse hva en rosa strek betyr? :P

Fra mobil.

Jeg tenker jo litt det samme, siden testen er såpass mye sterkere enn den i går. En falsk strek/skyggestrek blir vel ikke sterkere?

Kanskje jeg bare ikke vil innse hva en rosa strek betyr? :P

Fra mobil.
Nei, du lever nok litt i fornektelse foreløpig :P Jeg har fått ganske klare svake streker etter fristen på de der jeg også, men aldri en sånn KLAR rosa strek. Jeg er ikke i tvil i alle fall :D

Og dessuten var det jo innen fristen! Hurra!

Dagens (nederst) og gårsdagens (øverst) test.

Denne gang var det ikke mulig å skimte en strek før det nesten bare var 30 sekunder igjen. Klarte ikke å se om den var grå eller rosa før etter tidsfristen. Litt usikker på om jeg kan legge denne inn som positiv i FF siden jeg ikke kunne se rosafargen før det var gått over 5 minutter. Vis vedlegget 62542

Fra mobil.
Denne er rosa. Jeg anbefaler deg å lese bruksanvisningen på nytt. Jeg mener ganske bestemt at det står at du skal la den få hele hele oppsugningstiden på seg som er 5 minutter og at den ikke skal leses av etter (10 minutter?)
Gratulerer med spire i magen! Weeeee :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Denne er rosa. Jeg anbefaler deg å lese bruksanvisningen på nytt. Jeg mener ganske bestemt at det står at du skal la den få hele hele oppsugningstiden på seg som er 5 minutter og at den ikke skal leses av etter (10 minutter?)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Måtte sjekke bruksanvisningen, og der stod det at oppsugingstiden var 3 min og at den ikke skal avleses etter 5 min. Men det var jo strek før de 5 minuttene var gått, da..

Og kanskje jeg er gravid? :P
Tusen takk!

Fra mobil.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Nei, det er 5 minutter og ikke 10 på Wondfo altså.

Back
Topp