Lanternes dagbok

Sitter og ser på bunaden. Må finne en ullskjorte å ha under, for det ser ut som at det kan bli litt kjølig i dag. Tenk, snart skal jeg ta på det fineste klesplagget jeg har. Hele plagget er et eneste stort smykke! :heartred

Gratulerer med dagen, alle som titter innom!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer så mye med dagen :D Her er bunad litt for varmt i dag. *tørke svetten*

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
6 DPO, og neste uke begynner den spennende delen av DPO-land.

Føler virkelig ingenting denne pp'en. Det er nesten som om jeg har glemt at vi prøver.

De eneste symptomene jeg har hatt er murringer i magen, og siden de dukket opp like etter jeg begynte på Crinone, ser jeg ikke på det som et reelt symptom.

Håper virkelig jeg klarer å holde på denne følelsen av å ikke tenke på at vi prøver. Det er mye lettere å konsentrere seg på jobb når hodet mitt ikke er på konstant symptomjakt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
6 dpo allerede? :eek: spennende :D





Taster på appen :)
 
Heldiggris! Du tjuvstarta! :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tiden flyr! Syntes jeg nettopp stod og prøvde å tyde om EL-testen min var positiv :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7 DPO:

I gårkveld, da jeg tok av bhen, kjentes puppene blytunge ut. I dag er de ikke fullt så ømme, men får se hva som skjer ut over dagen.

Tempen var ørlite lavere i dag. Målte tre ganger, bare for å være sikker. Skulle tro tempen egentlig skulle begynne å gå mer oppover snart, men får vel bare vente og se.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spenningen stiger :D
 
I dag har temperaturen flydd til himmels! Jeg pleier sjelden å ha temperaturer oppe rundt 36,8, så håper det bare ikke er crinonen som gjør dette!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I gårkveld ble jeg plutselig veldig oppmerksom på at jeg kom til å være 8 DPO i dag, og at det var en ørliten sjanse for at noe kunne sees på testene. Heldigvis var jeg så fornuftig i morges at jeg fortet meg med å gå på do, sånn at jeg ikke kunne teste :D
Nå i dag er det ikke så veldig spennende dette med DPO lenger, av en eller annen grunn.

Et av mine rareste symptomer er at jeg blir rørt av absolutt alt. På vei til jobb i morges kjørte bussen forbi en barneskole. De hadde skrevet 1814-2014 i vinduet i anledning grunnlovsjubileet, og jeg ble så rørt at jeg fikk tårer i øynene.

Om dette ikke skyldes graviditet, er det nesten direkte pinlig! Herlighet, jeg må skjerpe meg! :p




Sent from my iPhone using BV Forum
 
8 DPO: 32 pregnancy points. Ikke mye å skryte av ennå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan får du pregnancy point?





Taster på appen :)
FF regner ut. Hvis man har mellom 70 og 90 poeng, er det ca. 80% sjanse for graviditet. Tror du må ha VIP-versjonen, jeg har ihvertfall det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig høy temperatur i morges, og i dag har jeg gått rundt og følt meg ekstra varm.
I går kom hodepinen snikende, men det kan gjerne være fordi det er så lummert ute.


Fra mobil.
 
Men jeg drømte i natt om at du var gravid (hengt for mye på BV i det siste, sier du? ;)), så det er nok pga spire serru :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Men jeg drømte i natt om at du var gravid (hengt for mye på BV i det siste, sier du? ;)), så det er nok pga spire serru :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha, tror ikke du er den eneste som har drømt om bv;)
Håper du er sanndrømt! I dag er jeg ca. 1000 grader. Kjennes ut som om jeg har sovet i solen, for jeg har en dundrende hodepine i tillegg:(


Fra mobil.
 
Haha, tror ikke du er den eneste som har drømt om bv;)
Håper du er sanndrømt! I dag er jeg ca. 1000 grader. Kjennes ut som om jeg har sovet i solen, for jeg har en dundrende hodepine i tillegg:(


Fra mobil.
Krysser fingrene for at ubehaget er verdt det :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
9 DPO og 40 pregnancy points. Håper egentlig at det dukker opp noen flere symptomer utover dagen.

Puppene er ikke ømme lenger, (den ene er litt når jeg trykker hardt nok, så det teller ikke), og alle murringene i mage og korsrygg er vekke.


Fra mobil.
 
Hvor lenge greier du å vente med å teste? ;)
 
Back
Topp