Symptomer?

Tips til enkel mat? :p

Skulle gjerne hatt det selv.... Vanskelig å lage mat til en liten familie når man er kvalm og ikke har lyst på noe selv. Dette er noe vi har hatt, som ikke har vært slitsomt å lage.

- fiskegrateng (ferdig) med poteter og gulrøtter
- spaghetti, pølser og ketchup (skikkelig slapp dag)
- pannekaker (ferdigpose) og ertesuppe
- stekt laks med urtesaus (pose fra Toro eller noe), pastaskruer og hvitløksbaguetter

hmm.. det jeg kom på i farta. Lager så mye usunn mat nå.. Kjenner at jeg ikke orker å styre så mye.

Skulle gjerne hatt det selv.... Vanskelig å lage mat til en liten familie når man er kvalm og ikke har lyst på noe selv. Dette er noe vi har hatt, som ikke har vært slitsomt å lage.

- fiskegrateng (ferdig) med poteter og gulrøtter
- spaghetti, pølser og ketchup (skikkelig slapp dag)
- pannekaker (ferdigpose) og ertesuppe
- stekt laks med urtesaus (pose fra Toro eller noe), pastaskruer og hvitløksbaguetter

hmm.. det jeg kom på i farta. Lager så mye usunn mat nå.. Kjenner at jeg ikke orker å styre så mye.
Går for pølse å potetmos idag, lager stappen fra bunnen av iallefall :P
Får prøve meg på en fiskegrateng i morgen kanskje, må lage alt fra bunnen av fordi jeg tåler så lite løk, melk osv så er et ekstra ork :P

Det var symptomene som fikk meg til å ta test! =O
Trøtt og uggen.... På kvelden og morgenen. Murringer og strekk i lysken hvis jeg reiser meg fort.
Ting smakte ikke slik det pleide å gjøre.
Og fikk sinnsykt lyst på enkelte ting.
Sånn plutselig! *MÅ ha!*

Trøttheten begynner nå å ta overhånd så nå orker jeg nesten ingen ting. I dag skal jeg sove litt på dagtid! *gjesp* kvalmen har blitt sterkere og Matlysten har forsvunnet =\

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag tidlig var jeg kjempekvalm :S Slapp å kaste opp heldigvis men skikkelig uvel! 6+5 i dag. Regner med kvalmen kommer for fullt nå snart. Håååper bare jeg kommer meg avgårde i morgen. Det blir siste dag i praksis! Har vært redd for å bli dårlig så jeg ikke skulle klare å gjennomføre men nå ser det ut til at det går bra heldigvis :)

I dag tidlig var jeg kjempekvalm :S Slapp å kaste opp heldigvis men skikkelig uvel! 6+5 i dag. Regner med kvalmen kommer for fullt nå snart. Håååper bare jeg kommer meg avgårde i morgen. Det blir siste dag i praksis! Har vært redd for å bli dårlig så jeg ikke skulle klare å gjennomføre men nå ser det ut til at det går bra heldigvis :)

Så bra :)
Håper du ikke blir kjempekvalm da.

Her er det fremdeles trøttehet og tørste som er sterkest,
litt småkvalm men mest når jeg spiser, har jo ikke lyst på mat.
Er så sinnsykt utmattet kunne sove døgnet rundt, sovna plutselig i går ettermiddag
satt i sofaen og øya gled igjen gitt he he :)
Puppa derimot er snille foreløpig, stikker litt innimellom men ikke noe særlig ømme enda,
husker ikke når de ble det i tidligere sv.skap heller, men mener det kom litt senere.
Skal ringe og få bestilt UL snart og, blir så sinnsykt sliten av å gå å føle meg så
usikker, håper alt viser seg å være bra.

Er så sinnsykt utmattet kunne sove døgnet rundt, sovna plutselig i går ettermiddag
Puppa derimot er snille foreløpig, stikker litt innimellom men ikke noe særlig ømme enda,
husker ikke når de ble det i tidligere sv.skap heller, men mener det kom litt senere.
Skal ringe og få bestilt UL snart og, blir så sinnsykt sliten av å gå å føle meg så
Bestiller du da privat ul? Eller får du det gjennom legen?

Måtte kaste opp i dag for første gang. Håper jeg klarer et par timer i praksis.

Zzzzzzå trøtt :p

Her og! Totalt zombie, klarte ikke stå opp i dagmorges, den var ny for meg,
har vært trøtt I flere dager, men dettte var nesten latterlig, rommet snurra.
Men så flyr jeg på do hele natta og hadde vel bare fått 4 t tilsammen
da klokka ringte. Kunne bare glemme å jobbe i dag, sov dypt og hardt
til noen ringte meg i ti tida. Etter det har jeg gjort fint lite, ligger på sofaen
og glor på PC'n og lurer på når jeg egentlig skal våkne i dag he he :P

Føler meg fin idag, å da blir man jo bekymra :P

Å huff da, får håpe det går greit og du ikke spyr mer.
Får ta godt vare på deg selv når du kommer hjem.

Gikk fint heldigvis men føler meg crappy nå.. E på besøk hos mamma og blir dulla litt med nå.

7+1:
Er så kvalm...
Spist litt smågodt nå, og kjenner at jeg sikkert burde spist noen brødskiver i stedet for. Ble egentlig bare mer kvalm av masse søtt, selv om det var veldig godt der og da!

Har tidligere vært plaget med kvalme om jeg ikke har spist ofte nok.. Men ikke siste dagene, og blir litt bekymret av det for spist lite siste dagene... Men ikke vært på jobb heller for har noen dager fri... Er på besøk hos svigers, har gjort litt i løpet av dagene men ikke så mye som hjemme... Ikke like øm i brystene heller lengre... Trøttheten er der så absolutt og kaffi smaker heller ikke godt lengre, og jeg har vært skikkelig kaffikjerring før....

I går hard i magen, i dag løs .
Puppene har vokst litt plutselig, litt ømme innimellom i går,
men ikke noe big deal enda. Glad for hvert symptom.
Blir bråsulten, som går over om jeg ikke spiser med en gang,
litt snodig.

Mindre murringer i dag, foreløpig, men kjenner strekking i ligmentene
nedover lårene selv når jeg sitter, av og på.
Har bestemt meg for å avvente litt med UL, er roligere av en eller annen grunn.

6+0 i dag og våknet opp med en sinnsykt kvalme. Håper det er fordi jeg ikke fikk sove i natt og derfor er stuptrøtt og sliten. Var ikke kvalm i forrige svangerskap så håper jeg slipper unna denne gangen og.

Har tidligere vært plaget med kvalme om jeg ikke har spist ofte nok.. Men ikke siste dagene, og blir litt bekymret av det for spist lite siste dagene... Men ikke vært på jobb heller for har noen dager fri... Er på besøk hos svigers, har gjort litt i løpet av dagene men ikke så mye som hjemme... Ikke like øm i brystene heller lengre... Trøttheten er der så absolutt og kaffi smaker heller ikke godt lengre, og jeg har vært skikkelig kaffikjerring før....

Hm angrer på det med kvalme i dag..... Kastet opp for første gang for en times tid siden... Satt ute å koste meg i sola etter jobb sammen med min kjære når det plutselig bare kom... Spist en liten banan og en kopp rettikoppensuppe etter jobb, for var ganske sliten da. Kom hjem fra reise seint i går kveld så vært ganske trøtt på jobb i dag... Håper det har noe å si, for å kaste opp er noe av det værste jeg vet......

halsbrann stikkinger i underlivet og ømme bryster. De har vokst noe og :p Mannen klager ikke ;p

Har en del mensmurringer, matlysta er kommet litt tilbake og kvalmen forholdsvis borte siden 7+0.
Litt ømme pupper men ikke så mye. Er fremdeles ekstra trett og sover litt på dagen og tar tidligere kveld enn vanlig :)

Back
Topp