Hva skal dere i dag?

Hjemme med sykt barn igjen! :( Nå innrømmet barnehagen at de måtte gjøre noe med rutinene sine, for jeg har henta Oliver pga sykdom tre ganger de siste tre ukene. Og avdelinga på andre siden av gangen har bare hatt ett utbrudd av omgangssyke i år! Menmen!

Så her er det sofa, dyne og Nick Jr - igjen.. Og ho mor som svir Visakortet på ebay - igjen.. Blitt et par solbriller og et smykke hittil, og så funderer jeg på et nytt smykkeskrin. Damn you ebay!

Samme her, hjemme med sykt barn og ebay :) elsk og hat forhold det der altså :)

Imorgen skal jeg til jordmor, så tenkte å skrive ned ting jeg skal spørre om så jeg ikke glemmer det. Denne gangen har jeg ekstra mye spørsmål, siden den nærmer seg fødselen. Har ikke snakket med jordmor om fødsel ennå!
Og så tenkte jeg kanskje å bake rundstykker. Sambo dro på hyttetur idag, blir til søndag. Stusselig å være alene, men heldigvis kommer mamma imorgen og skal være her i helga:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tenkte jeg skulle sove litt, veldig trøtt i dag. Sovet ok, men våknet kl 06.00. Skal støvsuge kjapt over kjøkkenet og.

Blitt litt shopping på meg i i dag, elsker å finne bla. Nøstebarn ull til en slik og ingenting.

as.jpg
jkghj.jpg
ghfj.jpg
jonas_girl-t.jpg
81053-Bodystocking-long-sleeve-Bomuld-Natur-t.jpg
Natursutten_Anatomisk_S-t.jpg
Natursutten_Rund_S-t.jpg

Kjøpte to av hver av tuttene, digger at jeg fikk Lilleba sovedrakt til 79kr.
Alt i alt ble det 267kr

Kjøpte to nøstebarn bodyer i går til 100kr per stk.

Siden vi er midt opp i flytting, tenkte jeg å pakke litt mer i dag. Kjenner jeg gruer meg til å starte på boden der alt dritt er stuet :p Satser på å få til en treningsøkt seinere også :)

Imorgen skal jeg til jordmor, så tenkte å skrive ned ting jeg skal spørre om så jeg ikke glemmer det. Denne gangen har jeg ekstra mye spørsmål, siden den nærmer seg fødselen. Har ikke snakket med jordmor om fødsel ennå!
Og så tenkte jeg kanskje å bake rundstykker. Sambo dro på hyttetur idag, blir til søndag. Stusselig å være alene, men heldigvis kommer mamma imorgen og skal være her i helga:)

Skal til JM i morgen jeg og, rart å tenke på at det kanskje er siste kontroll (38+0 i morgen), skjønt jeg tror nok (og håper) at det blir i hvert fall en kontroll til på meg :)

Tenkte jeg skulle sove litt, veldig trøtt i dag. Sovet ok, men våknet kl 06.00. Skal støvsuge kjapt over kjøkkenet og.

Blitt litt shopping på meg i i dag, elsker å finne bla. Nøstebarn ull til en slik og ingenting.

as.jpg
jkghj.jpg
ghfj.jpg
jonas_girl-t.jpg
81053-Bodystocking-long-sleeve-Bomuld-Natur-t.jpg
Natursutten_Anatomisk_S-t.jpg
Natursutten_Rund_S-t.jpg

Kjøpte to av hver av tuttene, digger at jeg fikk Lilleba sovedrakt til 79kr.
Alt i alt ble det 267kr

Kjøpte to nøstebarn bodyer i går til 100kr per stk.
Oi, hvor fikk du kjøpt det, det var jo kjempebillig!

Koser meg på cafe :)

ImageUploadedByBV Forum1392370398.530110.jpg

Har nettopp vært på kontroll hos jordmor, alt så bra ut, men siden sykehuset på Vestlandet mente jeg skulle på en ekstra UL kontroll, så ville hun henvise meg til det, jeg tenker vel egentlig at det er å kaste bort ressurser på et friskt svangerskap, men men, er vel best å være på den sikre siden :)
Så nå skal jeg på UL på mandag.

Begge vottene og sokkene kom i posten i dag, snakk om kjap service!

Sitter på føden og venter på å komme inn til lege/jordmor.
Så skal jeg til min vanlige jordmor kl 12, ganske unødvendig..men tenkte jeg kunne høre litt om modning.

Svigers er her, så blir ikke akkurat arbeidsledig.

Idag skal jeg ned til legen på kontroll, har litt spørsmål, flr er så elendig form om dagen.
Så kommer mamma og samboeren hennes på barnevakt til lillemor, så skal jeg og kjæresten få spidt en bedre middag ute og kanskje kino. Litt alenetid før bebisen velger å komme er riktig kjenner jeg. Og er bare 2 gangen mamma sitter barnevakt siden vår lille kom til verden for over 2 år siden.

Koser meg på cafe :)

Vis vedlegget 50605

Har nettopp vært på kontroll hos jordmor, alt så bra ut, men siden sykehuset på Vestlandet mente jeg skulle på en ekstra UL kontroll, så ville hun henvise meg til det, jeg tenker vel egentlig at det er å kaste bort ressurser på et friskt svangerskap, men men, er vel best å være på den sikre siden :)
Så nå skal jeg på UL på mandag.

Er også på cafe:) Blir mye av dette fremover, men å så godt å komme seg ut av huset innimellom:)

Burde sovet, endte opp med å skru sammen lekegrinda :) Skal brukes til dagsoving til å begynne med! Ut å kjøpe symaskin etterpå, så da satser jeg sterkt på at det ligger et rykende ferskt babynest oppi der i løpet av helga ;) Og så venter jeg på en wallsticker fra ebay, som skal festes på veggen over der! Blir nok bra :)

Vedlegg

• 1392376911423.jpg
    1392376911423.jpg
    94,4 KB · Visninger: 19
Og er bare 2 gangen mamma sitter barnevakt siden vår lille kom til verden for over 2 år siden.
Vil/kan ho ikke sitte barnevakt oftere, eller har ikke dere hatt behov for det? Jeg har irritert meg sånn over noe mamma sa til jul. Jeg gav mannen konsertbilletter i gave, og da lirer ho av seg noe slikt som "jeg vet ikke hva jeg syns om sånne gaver jeg, for da må vel jeg sitte barnevakt". Jeg vet det ikke var ment slik det kom ut, for ho syns det er koselig å passe Oliver. Men han har sovet hos ho fire ganger eller noe, og så har ho sitti her typ 4-5 kvelder etter at han har lagt seg, mens vi har vært på kino eller sykehusbesøk! Han er født i aug 11.. Så ho trengte ikke å la det høres ut som om vi kaster ham over på ho i tide og utide! Ikke har vi andre muligheter heller, for jeg er ikke komfortabel med å la venninner som han ikke er helt trygg på, sitte her i tilfelle han skulle våkne.. Hadde vært deilig med en alenekveld OG natt før vesla kommer vet jeg!

Vil/kan ho ikke sitte barnevakt oftere, eller har ikke dere hatt behov for det? Jeg har irritert meg sånn over noe mamma sa til jul. Jeg gav mannen konsertbilletter i gave, og da lirer ho av seg noe slikt som "jeg vet ikke hva jeg syns om sånne gaver jeg, for da må vel jeg sitte barnevakt". Jeg vet det ikke var ment slik det kom ut, for ho syns det er koselig å passe Oliver. Men han har sovet hos ho fire ganger eller noe, og så har ho sitti her typ 4-5 kvelder etter at han har lagt seg, mens vi har vært på kino eller sykehusbesøk! Han er født i aug 11.. Så ho trengte ikke å la det høres ut som om vi kaster ham over på ho i tide og utide! Ikke har vi andre muligheter heller, for jeg er ikke komfortabel med å la venninner som han ikke er helt trygg på, sitte her i tilfelle han skulle våkne.. Hadde vært deilig med en alenekveld OG natt før vesla kommer vet jeg!
Vi har valgt å ikke belage oss på foreldre/søsken/venner. Kommer til å finne en egen fast barnevakt. Så slipper vi sånne case (nå har vi ingen i nærheten heller da).

Nå har jeg vært hos jordmor, og hun sa jeg burde ta en tur til legen for litt blodprøver siden jeg blir så fort svimmel, uvel og tungpustet. Hun trodde kanskje det er jernmangel. Fikk time halv tre, så da rekker jeg ikke hjemom. Greit å få gjort det før helga da.

Vi har valgt å ikke belage oss på foreldre/søsken/venner. Kommer til å finne en egen fast barnevakt. Så slipper vi sånne case (nå har vi ingen i nærheten heller da).
Veldig greit med fast barnevakt. Jeg ble passet av et søskenpar fra jeg var seks måneder og hele resten av barndommen. De var faktisk bare 10 og 12 år da de startet å passe meg!

Mamma og pappa gikk fra hverandre da jegvar ett år gammel, og mamma drev mye med musikk så jeg hadde veldig ofte barnevakt. Var veldig greit å ha to faste, jeg ble kjempetrygg på de, og da visste de alle rutinene hjemme hos oss.

Mødre! Får håpe vi aldri blir sånn, men tror det er arvelig. Jeg har en som er helt make. Tror ikke de mener noe vondt med det, men fy flate som det kan såre og provosere. Hjelper ikke på at kroppen er full av hormoner heller. Haha:)

Ikke så dumt! Skulle ønske vi kjente noen tenåringer som kunne tenkt seg å tjene noen kroner i ny og ne ;) Men nå er både jeg og mannen hjemmekjære sofagriser, så vi har ikke hatt noe voldsomt behov for barnevakt heller egentlig ;)

Herregud, klokka et kvart på to og jeg er helt skutt. Er på vei til siste gang på yogaen.

Fikk sovet i 30min, men det var ikke nok.

Har vaska og skifta på babysenga, og vaska siste rest av nykjøpte klær. Nå skal jeg lage til hummer og bruschetta til mannen kommer hjem fra jobb :)

Back
Topp