Bare bra, så hyggelig at du tenker på ossHvordan går det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare bra, så hyggelig at du tenker på ossHvordan går det?
Godt det ikke hadde noe med den hendelsen å gjøre daBare bra, så hyggelig at du tenker på ossDet viste seg at de blemmene på tunga var sånn hånd- fot og munnsyke. Helt tilfeldig at det kom rett etter at han bet seg! Så vi har vært hjemme fra bhg noen dager og slappa av
Hvordan er det med Herman?
Gratulerer med dagenTenk i dag er lille jeg blitt 20år:O kan nesten ikke tru detmen veldig morro med bursdag
![]()
Tusen takkGratulerer med dagen![]()
takkerGratulerer med dagen!![]()
GratulererTenk i dag er lille jeg blitt 20år:O kan nesten ikke tru detmen veldig morro med bursdag
![]()
Høres ut som natten min, dattera våkna med et skrik 02.30. Tror hun drømte noe skummelt. Fikk ikke roet henne ned før hun var i vår seng. Sovnet selv nærmere 4, og våknet igjen med full blære litt senere. Så da måtte jeg jo opp på do da.. Mannen har snorket seg igjennom alt sammen.Sovet minimalt i natt. Herman i senga vår, en sambo som sover gjennom alt... Trøtt... Hodepine... Og sur...
Eneste bra nå er at vi skal ha rester av kalvestek til middag og det sinnsykt godt igår
Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen![]()
Kan man skrive i fødebrevet at man ikke vil ha noe mas om amming, og hvis jeg lurer på noe, så spør jeg...? Hele ammeopplevelsen ble ødelagt pga 10 forskjellige jordmødre som maste om hvordan jeg skulle gjøre det og som dro meg i puppen hver time. Det ble stress for meg og stress for barnet. Denne gangen har jeg troen på at jeg får det til på egenhånd. Og om ikke, så kan jeg jo eventuelt spørre om hjelp. Gruer meg helt sinnsykt til amming pga behandlingen jeg fikk sist.
Jeg vil gjerne ha hjelp, men jeg må ha muligheten til å si neitakk også. Jeg ble ikke hørt sist, jordmødre visste best osv. Det er forskjell på hjelp og mas. Fikk det ikke til sist og da hjelper det ikke at det kommer oppgitthet fra jordmødrene. Det viste seg at min datter ikke ville ha mat uansett hvor den kom fra. Jeg pumpet og ga på flaske, i sprøyte og glass. Vi prøvde morsmelkerstatning, men fortsatt nekt fra lillemor. Tror vi var igjennom det meste av hjelpemidler for å få det til, men nei. Ho spiser fortsatt dårlig og er 3,5år. Håper virkelig det går denne gangen, slik at jeg slipper å føle meg som en mislykket mor.Jeg er motsatt jeg da, og vil gjerne ha hjelp. Men uten å bli stressa. Sist fikk vi det ikke til i det hele tatt. Men har et ønske om å klare det nå.
Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen![]()
Huff da... Får håpe det går bedre for begge to denne gangenJeg vil gjerne ha hjelp, men jeg må ha muligheten til å si neitakk også. Jeg ble ikke hørt sist, jordmødre visste best osv. Det er forskjell på hjelp og mas. Fikk det ikke til sist og da hjelper det ikke at det kommer oppgitthet fra jordmødrene. Det viste seg at min datter ikke ville ha mat uansett hvor den kom fra. Jeg pumpet og ga på flaske, i sprøyte og glass. Vi prøvde morsmelkerstatning, men fortsatt nekt fra lillemor. Tror vi var igjennom det meste av hjelpemidler for å få det til, men nei. Ho spiser fortsatt dårlig og er 3,5år. Håper virkelig det går denne gangen, slik at jeg slipper å føle meg som en mislykket mor.![]()
HeeeiHei. Ny på forumet per i dag. Ser at jeg er litt "sen", med tanke på at jeg (vi!!) allerede er halvveis, men hei, det er fortsatt 4 1/2 mnd igjen !![]()