Skravletråd Oktober.

Jeg skjønner veldig godt hva du mener, jeg fungerte så som så i jobb. Men når jeg kom hjem så kunne jeg ikke gjøre noe, ikke lage middag, ikke leking og jeg orka ikke å lese for ho på senga engang. Fikk veldig dårlig samvittighet ovenfor dattera, ihvertfall når jeg har brukt hele dagen på jobb med å leke og lese for andre barn. I tillegg fikk jeg jo utrolig dårlig samvittighet ved å ikke kunne fungere på jobb, og der hjalp ikke at de andre på jobb også ble irriterte for at jeg ikke klarte alt som jeg vanligvis klarte. Så helsa og familie først :) slå til med en sykemelding ;-)
Jeg signerer denne!! Helse og familie først! Og det er jo bare for en periode. :) Til etter fødsel og permisjon og alt dette, selvsagt. ;)
 
Problemet mitt er at jeg er så rastløs, og jeg elsker arbeidsplassen min.. Kommer ikke til å klare å slappe av her hjemme heller :b Og så skal jeg være lenge nok borte fra februar, så jeg er ikke så sugen på å forsvinne allerede.. Men jeg forstår jo at jeg bør! Har liksom lyst til å være en god mor som orker å herje litt med han lille også, nyte den siste tida han er enebarn.. Haff! Nei, får snakke med legen min om det..
 
Problemet mitt er at jeg er så rastløs, og jeg elsker arbeidsplassen min.. Kommer ikke til å klare å slappe av her hjemme heller :b Og så skal jeg være lenge nok borte fra februar, så jeg er ikke så sugen på å forsvinne allerede.. Men jeg forstår jo at jeg bør! Har liksom lyst til å være en god mor som orker å herje litt med han lille også, nyte den siste tida han er enebarn.. Haff! Nei, får snakke med legen min om det..
Samme her, jeg er rett og slett trist fordi jeg går glipp av så mye på jobb. Sjalu på vikaren er jeg også, grått har jeg gjort endel også. Hehe ;-) snakk med legen din du :)
 
Samme her, jeg er rett og slett trist fordi jeg går glipp av så mye på jobb. Sjalu på vikaren er jeg også, grått har jeg gjort endel også. Hehe ;-) snakk med legen din du :)

Jeg er lik dere to, elsker å jobbe. Fælt å være borte, for min del skulle jeg ønske at jeg hadde vett til å dra til legene før. Da hadde det kansje ikke gått så langt som nå.
 
angrer angrer. dro til sentrum å kjøpte gardiner, og gikk å traska litt og kjøpte et par ting til baby og storebror. nå ligger jeg rett ut og har vondt. at jeg aldri lærer at jeg må bruke krykkene

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Får ikke sove... Blir en lang dag i morgen da... Men, kjenner lillesøster sparke :p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
angrer angrer. dro til sentrum å kjøpte gardiner, og gikk å traska litt og kjøpte et par ting til baby og storebror. nå ligger jeg rett ut og har vondt. at jeg aldri lærer at jeg må bruke krykkene

Ikke godt :( Du får ta det med ro og slappe av så godt du kan i helga :)
 
Back
Topp