Skravletråd Oktober.

Jeg har nok ikke tilgang til skjult forum, og får ikke scrolla så langt nedover på appen :)
Har termin 16. mars med vårt første barn. Tydeligvis en liten gutt! :) jeg er 25 år.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app


Gratulerer og velkommen hit! :)

Er selv 25, har termin med min første 18.mars, men vet ikke kjønn siden lille lå med navlestrengen mellom bena..:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æsj, i dag har jeg så vondt i bekkenet at jeg ikke orker tanken på å sitte i "apeburet"/"rugekassa" på jobb i timesvis :/ Men legen var så lur at han sykemeldte meg 20% ut oktober, som da skulle gjelde arbeishelgene mine. Derfor kan jeg ikke bruke egenmelding før november! Så da må jeg faktisk dra på jobb, og være der litt for så å dra hjem igjen. Helt uaktuelt å dra til legen i dag bare for å få en sykemelding - det er SÅ lang ventetid. Tar mest sansynlig kortere tid å kjøre fra Fredrikstad til Halden og så tilbake igjen et par timer senere.. Møkkabekkenhelvetesdrittfaen! (Pardon my french..)
 
Før kl 08 i dag hadde jeg sunget og servert kake,kaffe og gave til sambo på sengen. Vasket en maskin med klær, kokt egg og stekt bacon til frokost...og spist bursdagsfrokost med mannen. Formen er heldigvis bitte litt bedre i dag :) Skal snart strikke litt tenkte jeg...

Hva skal dere andre i dag?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får håpe dagen går greit av gårde, Galardriel.
Og Junibarn84, det må jeg si!

Jeg kjente nok såpass på dagen i går, at jeg har tatt meg en egenmelding i dag. Trenger visst litt mer hvile enn tidligere... :) Nettopp fortært frokosten(!), og skal bare pusle litt for meg selv i dag, mens samboer er på jobb. God onsdag til dere alle!
 
Æsj, i dag har jeg så vondt i bekkenet at jeg ikke orker tanken på å sitte i "apeburet"/"rugekassa" på jobb i timesvis :/ Men legen var så lur at han sykemeldte meg 20% ut oktober, som da skulle gjelde arbeishelgene mine. Derfor kan jeg ikke bruke egenmelding før november! Så da må jeg faktisk dra på jobb, og være der litt for så å dra hjem igjen. Helt uaktuelt å dra til legen i dag bare for å få en sykemelding - det er SÅ lang ventetid. Tar mest sansynlig kortere tid å kjøre fra Fredrikstad til Halden og så tilbake igjen et par timer senere.. Møkkabekkenhelvetesdrittfaen! (Pardon my french..)
Auuda... Hvordan er det å kjøre den strekningen med bekkenløsning forresten? Har veldig vondt når jeg kjører bil og tenker at det må jo være tortur å kjøre den strekningen hver dag.
 
Det går opp og ned å kjøre bil.. I dag var det helt tortur, mens andre dager er det null problem. Problemet dukker stort sett opp når jeg skal på senvakt, for da har jeg brukt hele formiddagen min på å få vondt i bekkenet. :/ Nå har jeg kommet meg hjem igjen, så nå er det sofatjeneste og film!
 
Det går opp og ned å kjøre bil.. I dag var det helt tortur, mens andre dager er det null problem. Problemet dukker stort sett opp når jeg skal på senvakt, for da har jeg brukt hele formiddagen min på å få vondt i bekkenet. :/ Nå har jeg kommet meg hjem igjen, så nå er det sofatjeneste og film!
God bedring og slapp helt av, det gjør jeg ihvertfall :) rar i bekkenet etter bassengtrening i dag
 
Litt kanskje, men nå har jeg jo blitt sykemeldt 100% også. Så mulig at det har mye av skylden :)
Det hjelper nok på det også :) Funderer fælt på om ikke jeg blir nødt til å sykemelde meg 50-60% etterhvert altså.. Når jeg jobber tidlig har jeg vondt når jeg kommer hjem, så da føler jeg at jeg ikke får brukt tida som jeg ønsker med toåringen. Når jeg jobber sent tør jeg nesten ikke bevege meg før jeg skal dra, sånn at jeg ikke har for vondt før jeg setter meg i vaktboksen min i åtte timer.. Livet blir rett og slett litt amputert, og da har jeg og bekkenet mitt det bedre om jeg kan tenke litt mindre på jobb og bruke litt mer energi i privatlivet og på hjemmefronten.. Men så var det den samvittigheta overfor kollegene da.. (Men helsa først!)
 
Satan... Vondt i rygg og bekken. Vralte er mitt nye nick... Gjort alt for mye hjemme idag. Og så er jeg sur og lei meg fordi samboeren gjør om på alt jeg har gjort.

Joda vi skal ta bilde til salg i morgen, men de tar ikke bilder oppi badekaret, så badematta til Herman kunne fint ligge der. Han fjerner liksom alt som er. Blææ, og tror ikke han skjønner at jeg har vondt heller...

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Det er nok vanskelig for menn å forestille seg at man har vondt i bekkenet!

Hvor skal dere flytte? Siden dere skal selge. :)
 
Det er nok vanskelig for menn å forestille seg at man har vondt i bekkenet!

Hvor skal dere flytte? Siden dere skal selge. :)
Flytter til Fenstad. Ca 15 minutter unna her. Men huset er ikke ferdig før midten av mars da ;-) leeenge til...

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
ååååå. kjempe sint her. skulle levere markus i bhg, men jeg får ikke opp garasjeporten i det hele tatt. den sitter fast på den ene siden og dyttet og dratt at henda mine er opphovna. gubben mente at jeg ikke dro hardt nok. men det gjorde jeg. sto i 15 min og dro hardt lenge. nå venter jeg på svigerfar for at han skal få den opp.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
ååååå. kjempe sint her. skulle levere markus i bhg, men jeg får ikke opp garasjeporten i det hele tatt. den sitter fast på den ene siden og dyttet og dratt at henda mine er opphovna. gubben mente at jeg ikke dro hardt nok. men det gjorde jeg. sto i 15 min og dro hardt lenge. nå venter jeg på svigerfar for at han skal få den opp.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Å så irriterende da. Håper du får den opp da :)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Å så irriterende da. Håper du får den opp da :)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)

fikk den opp når svigerfar kom, påsto at det var bare å vri på hjulet som jeg gjorde flere ganger, men fikk ikke opp. tror den satt litt hardt for hendene mine. Så svigerfar kjørte markus i bhg siden han skulle den veien og siden jeg ikke rekker det pga at vi får varmepumpe klokken 9
 
Det hjelper nok på det også :) Funderer fælt på om ikke jeg blir nødt til å sykemelde meg 50-60% etterhvert altså.. Når jeg jobber tidlig har jeg vondt når jeg kommer hjem, så da føler jeg at jeg ikke får brukt tida som jeg ønsker med toåringen. Når jeg jobber sent tør jeg nesten ikke bevege meg før jeg skal dra, sånn at jeg ikke har for vondt før jeg setter meg i vaktboksen min i åtte timer.. Livet blir rett og slett litt amputert, og da har jeg og bekkenet mitt det bedre om jeg kan tenke litt mindre på jobb og bruke litt mer energi i privatlivet og på hjemmefronten.. Men så var det den samvittigheta overfor kollegene da.. (Men helsa først!)
Jeg skjønner veldig godt hva du mener, jeg fungerte så som så i jobb. Men når jeg kom hjem så kunne jeg ikke gjøre noe, ikke lage middag, ikke leking og jeg orka ikke å lese for ho på senga engang. Fikk veldig dårlig samvittighet ovenfor dattera, ihvertfall når jeg har brukt hele dagen på jobb med å leke og lese for andre barn. I tillegg fikk jeg jo utrolig dårlig samvittighet ved å ikke kunne fungere på jobb, og der hjalp ikke at de andre på jobb også ble irriterte for at jeg ikke klarte alt som jeg vanligvis klarte. Så helsa og familie først :) slå til med en sykemelding ;-)
 
Back
Topp