Skravletråd Oktober.

Natta jenter <3 prøve å sove litt jeg men snuppa i magen våkna plutselig. <3

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Kan man skrive i fødebrevet at man ikke vil ha noe mas om amming, og hvis jeg lurer på noe, så spør jeg...? Hele ammeopplevelsen ble ødelagt pga 10 forskjellige jordmødre som maste om hvordan jeg skulle gjøre det og som dro meg i puppen hver time. Det ble stress for meg og stress for barnet. Denne gangen har jeg troen på at jeg får det til på egenhånd. Og om ikke, så kan jeg jo eventuelt spørre om hjelp. Gruer meg helt sinnsykt til amming pga behandlingen jeg fikk sist.


Jeg kommer til å skrive i fødebrevet mitt at jeg ikke skal amme hvertfall er det tankene mine pr dagdato
 
God morgen :) akkurat fått far og sønn ut av huset, og jeg har funnet senga igjen.

Natta :p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Ønsker alle damene her en riktig god dag!!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Rakk nesten to dager med mild hodepine, før den kom tilbake igjen fullt i dag. :( er så lei!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Rakk nesten to dager med mild hodepine, før den kom tilbake igjen fullt i dag. :( er så lei!]

God bedring!!! Håper dette bare er en bitteliten etterslenger, og så er du kvitt hodepinen om kort tid. Kan jo drømme, mener jeg... :)
 
Rakk nesten to dager med mild hodepine, før den kom tilbake igjen fullt i dag. :( er så lei!


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff :-( Håper hodepinen gir seg for deg. Er du hjemme ennå eller tilbake på sykehuset? God bedring!
 
Huff :-( Håper hodepinen gir seg for deg. Er du hjemme ennå eller tilbake på sykehuset? God bedring!

Takk :) Jeg er hjemme nå, men blir det like ille så må jeg tilbake. Foreløpig går det greit :)
 
Sykemeldingsdag i dag. Godt er det. Skulle gjort mye her i dag men orker ikke. Kvalm i dag, og helt gåen. Ryggen verker og jeg er trøtt. Kjenner jeg er veldig glad for at jeg bare jobber 50% nå. Sukk...

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Tungt og treigt på jobb i dag. Kjenner at jeg gjør alt annet (dvs henger litt her) enn det jeg skal gjøre. Heldigvis har jeg en god arbeidsplass med store muligheter for tilrettelegging, og jeg har fleksitid også, men akkurat nå er jeg leeei.... KAN ha noe med været å gjøre, også. :) Ja, ja. Får tenne lys, drikke litt te, og heller være glad for at jeg fint kan jobbe fult. :)
 
Hei! Lurte bare på om det fins en slags presentasjonstråd her inne? Har akkurat "flyttet inn" etter å ha holdt til i februar hele tida. Nå har jeg fått konstatert termin i mars, så hadde jo vært hyggelig å finne litt ut hvem som er på denne gruppa og hvor i landet alle befinner seg? :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hei! Lurte bare på om det fins en slags presentasjonstråd her inne? Har akkurat "flyttet inn" etter å ha holdt til i februar hele tida. Nå har jeg fått konstatert termin i mars, så hadde jo vært hyggelig å finne litt ut hvem som er på denne gruppa og hvor i landet alle befinner seg? :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Er litt usikker på hvor den tråden er i såfall :p vet det er en i skjult forum, men her tror jeg du må lete langt bak.

Velkommen forresten :) når i mars har du termin? Venter selv lillesøster 12.mars, men regner med hun kommer litt før som storebror :) er selv 28 år.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Er litt usikker på hvor den tråden er i såfall :p vet det er en i skjult forum, men her tror jeg du må lete langt bak.

Velkommen forresten :) når i mars har du termin? Venter selv lillesøster 12.mars, men regner med hun kommer litt før som storebror :) er selv 28 år.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)

Jeg har nok ikke tilgang til skjult forum, og får ikke scrolla så langt nedover på appen :)
Har termin 16. mars med vårt første barn. Tydeligvis en liten gutt! :) jeg er 25 år.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp