Skravletråd Oktober.

God morgen :)

Her er det barnetv på tv, Herman spiser litt og jeg slapper av. Trøtt i trynet ja.

Etterpå skal vi på middag til svigers. Sukk... Gruer meg allerede, for svigermor bryr seg for mye liksom. Såpass at det blir plagsomt. Jaja.. Er snakk om tre timer bare, så skal vel takle det.

Snart hoppe i dusjen, og regner med Herman vil være med da. Han likte ikke dusjen når han var mindre, men elsker det nå. :)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)

Sånn føler jeg også det med svigermoren min, vi var innom der i går kveld for å hente pensko til i dag og hu begynte å mase om kausjonistdelen som var på gamle hjemmet vårt, det ble innfridd her om dagen og det står det på kontoen hennes og maste og gnålte om det. og så var det om en butikk som jeg ikke bryr meg om, at hu hadde vært der og da svarte jeg surt "skal ikke sponse den butikken, fordi når du kommer inn i butikken og er eneste kunden der, og de sier ikke hei eller spør om jeg trenger hjelp og ikke sier hadet når jeg går, skal ikke få en eneste krone av meg."

Hadde gledet meg til å dra på strikketreff i dag (avtalt for flere uker siden), men formen er på bunn og må holde meg hjemme.
Den er litt bedre enn i går og det er bra.

Sambo kommer hjem i dag, gleder meg til å se han :)

Ha en fin lørdag alle sammen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj... Har kjent skikkelig liv daglig de siste 10-12 dagene. Kjempekoselig!! Men i går, i natt og i formiddag har jeg derimot ikke kjent noe som helst.. :/ vet man ikke nødvendigvis kjenner noe daglig så tidlig (17+4), men jeg blir jammen litt bekymra likevel :p

Heldigvis skal vi på oul i morgen!!! Som jeg gleder meg!!!! Sliter bare med å huske om det var kl 8, eller 08.30... :p

Æsj... Har kjent skikkelig liv daglig de siste 10-12 dagene. Kjempekoselig!! Men i går, i natt og i formiddag har jeg derimot ikke kjent noe som helst.. :/ vet man ikke nødvendigvis kjenner noe daglig så tidlig (17+4), men jeg blir jammen litt bekymra likevel :p

Heldigvis skal vi på oul i morgen!!! Som jeg gleder meg!!!! Sliter bare med å huske om det var kl 8, eller 08.30... :p

da må du inn og oppdatere her hvordan det går:) jeg fikk beskjed om at morkaka lå i veien, så jeg kan ha problemer med og kjenne spark, men jeg har merka det siden uke 14:) men ikke hver dag:)

• Liker
Reactions: cs7

Lykke til på oul i morgen da :-) går sikkert fint.

Jeg har gjort det til en vane å dytte på magen på morgenen. Da får jeg spark tilbake. Ellers er hun frøkna i magen her mest aktiv på kveld og natt :p

Taster på appen :-)

• Liker
Reactions: cs7
wow 17 uker i morgen :D tiden flyr.... håper di to neste ukene går fort... ultralyd 28 oktober :-)

Har hat en fin søndag med mild hodepine, helt fantastisk. Har også vært ute av huset for første gang siden mandag, liten tur.
Hjemmelaga pizza til søndag. Herlig!

Lykke til på OUL i morgen cs7 :)

sitter og synger vugge sanger for babyen og så kom jeg over denne

Oppe på loftet der bor det tre spøkelser:
Spøkefar og spøkemor og lille lommetørklet.
”Uhu!” sier spøkefar
”Uhu!” sier spøkemor
Men det lille lommetørklet sier bare ”ATSJHO!”

er det noe dere kunne synget for ungen?

dette for en sang haha. ville ikke sunget denne nei:p

Jeg er 18 uker i morgen og har enda ikke kjent liv utenpå. Har kjent litt bevegelse av og til på kvelden når jeg har lagt meg. Men da kjenner jeg godt etter. Morkaka ligger foran så er nok derfor. Har oul den 22 okt, så håper denne uka flyr avgårde :) husker ikke sist når jeg først kjente liv.....

Jeg er 18 uker i morgen og har enda ikke kjent liv utenpå. Har kjent litt bevegelse av og til på kvelden når jeg har lagt meg. Men da kjenner jeg godt etter. Morkaka ligger foran så er nok derfor. Har oul den 22 okt, så håper denne uka flyr avgårde :) husker ikke sist når jeg først kjente liv.....

Jeg er 20+3 og kjenner heller ikke liv utenpå...

Kjenner heller ikke lov utenpå. Men tror ikke det er lenge til :-) 19+1 i dag.

Våknet med hodepine og kvalme i dag jeg da. Herman våknet x antall ganger i natt, og han faren hans hører han ikke eller venter til jeg går... Makan... Håper i natt blir bedre...

Æsj, vi hadde en litt fæl opplevelse på lørdag da vi var ute å handla. Guttungen hadde fått en saftis, og akkurat da vi hadde spent ham fast i bilstolen så setter han en bit i halsen. Han får ikke puste, ser helt desperat på meg som prøver å få ham ut av setet igjen. Får snudd ham på magen og dunka ham i ryggen, mannen min løfter ham ut av bilen og fortsetter å prøve å få ut den biten. Stakkar liten, jeg hørte hvordan han ikke fikk puste, og sekundene var så lange! Endelig kaster han opp, og da kommer også den lille biten ut :/ Du kan trygt si jeg hadde høy puls og så for meg det verste. Den hendelsen har liksom prega helga vår, for både han og jeg vil kose hele tiden. Var ikke noe gøy å levere ham i bhg i dag; jeg ville være hjemme med ham å kose mer ♡ Men må jo på jobb...

Æsj, vi hadde en litt fæl opplevelse på lørdag da vi var ute å handla. Guttungen hadde fått en saftis, og akkurat da vi hadde spent ham fast i bilstolen så setter han en bit i halsen. Han får ikke puste, ser helt desperat på meg som prøver å få ham ut av setet igjen. Får snudd ham på magen og dunka ham i ryggen, mannen min løfter ham ut av bilen og fortsetter å prøve å få ut den biten. Stakkar liten, jeg hørte hvordan han ikke fikk puste, og sekundene var så lange! Endelig kaster han opp, og da kommer også den lille biten ut :/ Du kan trygt si jeg hadde høy puls og så for meg det verste. Den hendelsen har liksom prega helga vår, for både han og jeg vil kose hele tiden. Var ikke noe gøy å levere ham i bhg i dag; jeg ville være hjemme med ham å kose mer ♡ Men må jo på jobb...
Uff, sånt er så ekkelt, godt dere klarte og være raske og gjøre alt riktig:) skjønner veldig godt at det er noe dere kommer til og tenke på . sender deg en god klem jeg:)

Huff så ekkelt. Det skjedde med Herman i fjor. Satte fast en kjøttbit. Glemmer aldri det desperate blikket hans. Merkelig nok tenkte jeg ikke det og da, jeg bare la han over knærne og slo i ryggen hans. Kom opp fort den da. Glad jeg hadde lært det på jobben.

Godt det gikk fint da. Sender deg en klem :)

Huff så ekkelt. Det skjedde med Herman i fjor. Satte fast en kjøttbit. Glemmer aldri det desperate blikket hans. Merkelig nok tenkte jeg ikke det og da, jeg bare la han over knærne og slo i ryggen hans. Kom opp fort den da. Glad jeg hadde lært det på jobben.

Godt det gikk fint da. Sender deg en klem :)

Takk :) Ja det er skummelt altså! Stakkars små! Det er jo så fælt å ikke få puste! Vi tror han bet seg i tunga mens vi holdt på, og i går og i dag har det utvikla seg masse hvite blemmer i munnen hans :/ Pluss at han er veldig rød på tunga.. Kan det ha gått betennelse i såra? Skal til lege kl ett, for det ser ikke bra ut; og han gir uttrykk for å ha vondt. Våkner om natta og gråter litt og sier au, tar seg til munnen. Får ikke i ham annen mat enn yoghurt og is (i den grad det er mat, men det er bedre enn ingenting). Det er ikke lett å være liten altså..!

Takk :) Ja det er skummelt altså! Stakkars små! Det er jo så fælt å ikke få puste! Vi tror han bet seg i tunga mens vi holdt på, og i går og i dag har det utvikla seg masse hvite blemmer i munnen hans :/ Pluss at han er veldig rød på tunga.. Kan det ha gått betennelse i såra? Skal til lege kl ett, for det ser ikke bra ut; og han gir uttrykk for å ha vondt. Våkner om natta og gråter litt og sier au, tar seg til munnen. Får ikke i ham annen mat enn yoghurt og is (i den grad det er mat, men det er bedre enn ingenting). Det er ikke lett å være liten altså..!
Hvordan går det?

Syk liten Herman i armkroken. Lille vennen min har feber. Var visst varm i bhg, men han nektet å bli tatt tempen på så de var ikke sikre. Kunne være at han bare var normalt varm også. Men neida, vel hjemme tok jeg tempen og var da 38,2. Ikke så mye, men han er varmere nå en i stad. Og må har han sett på en film og Disney junior siden vi kom hjem. Ikke vanlig.

huff. angrer så fælt at jeg tok fysio time i dag selvom jeg virkelig trengte det. Mannen er bortreist på jobb og jeg er alene med Markus og det verker i hele kroppen etter timen og jeg får ikke slappet av 100% som jeg skal etter behandlingen.

Back
Topp