Veien mot drømmenurket med litt hjelp

20 uker og snart halvveis!

D3C51A7D-CD67-4429-B523-B086E4350B59.jpeg

Termin:
06.08.2018

Kjønn: En liten jente ❤️

Navn: Leah :D

Neste kontroll: Jordmor kommende mandag :)

Vektendring: Litt usikker, men trolig rundt 1 kilo opp eller så. Får se hos jordmor på mandag. Uke 9+5 veide jeg der 77 (minus 3 fra startvekt)

Kjenner du liv: Jeg kjenner henne hver dag, ikke sterke spark, men dulting nederst i magen. Kommet noen sterke spark, men gleder meg veldig til mannen får kjenne :)

Plager: Vondt bekken, kvalm og sliten. Tidvis hodepine også.. Same as last week.. Og uken før.

Status jobb: 100 prosent sykemeldt.

Kosthold: Litt varierende. Ikke allverden av matlyst, blir kvalm av det meste. Plommer har vært godt siste uken og tomater.

Humør: Hormonella, som vanlig.

Innkjøp: Kjøpt litt garn og noen småting på Barnas Hus på onsdag. Men dessverre var det jeg skulle ha utsolgt så ble i str 86 i stedenfor ;)

Tanker om fødselen: Kort oppsummert ønsker jeg minst mulig innblanding, god informasjon fra jordmor, atsamboer skal hjelpe meg huske på pustingen, lille inne hos oss hele tiden etter fødsel og mest mulig ro. Opprinnelig ønsker jeg ikke epidural, men åpen om det blir nødvendig eller om jeg føler behovet. Har også lyst til å benytte meg av badekar og akupunktur om mulig!

Andre tanker: Har mye bekymringer for å miste henne, blir godt å snakke om dette med jordmor på mandag. Hjelper litt at jeg kjenner henne, men blir jo usikker om hun ikke har dultet så mye en dag. Blir lange 4-5 måneder om dette fortsetter..
 
Hurra for ny uke og snart halvveis[emoji173]️
 
Gratulerer med 20 uker
 
Gratulerer med 20 uker! :)

Jeg kjenner til det med å være redd for å miste henne. Jeg var på 4 UL privat, kastet nesten opp før hver gang og trodde at hun var død ca. annenhver dag :rolleyes: Det blir fint å få henne ut :) Jeg bekymrer meg mye mindre nå som jeg faktisk kan se at hun puster og vet at hun har det bra. Jeg forstår at du er redd men sannsynligheten for at det går bra er veldig stor ❤️
 
Gratulerer med 20 uker! :)

Jeg kjenner til det med å være redd for å miste henne. Jeg var på 4 UL privat, kastet nesten opp før hver gang og trodde at hun var død ca. annenhver dag :rolleyes: Det blir fint å få henne ut :) Jeg bekymrer meg mye mindre nå som jeg faktisk kan se at hun puster og vet at hun har det bra. Jeg forstår at du er redd men sannsynligheten for at det går bra er veldig stor ❤️

Ja, det blir godt å få henne ut og kan passe på. Selvfølgelig greit å alltid ha henne med meg, tror mannen syns det er verre at hun ikke alltid er med han (veldig søtt syns jeg). Blir fint i juli/august ❤️
 
Gratulerer med 20 uker, og aldeles straks halvveis! :D
 
Gratulerer med 20 uker! :D
Herregud så gøy det er at det endelig blir baby på deg også ❤️
 
Hurra for 20 uker, snart halvveis og nydelig babymage[emoji7][emoji7][emoji7]

Slitsomme de tankene og redselen for at noe skal skje med lille som er i magen, var redd selv helt fram til hun kom ut[emoji53] Det blir godt å få snakket med jordmor om tankene du har ja[emoji169][emoji169] Gull verd å ha en god jordmor å snakke med[emoji171][emoji171]
 
Gratulerer med å ha kommet over halvveis ❤️
 
Samboer har fått norovirus med seg fra jobb.. Vurderer hvordvidt jeg stikker av til mamma eller ei, hva tenker dere? :p
 
Samboer har fått norovirus med seg fra jobb.. Vurderer hvordvidt jeg stikker av til mamma eller ei, hva tenker dere? :p
Jeg hadde lett dratt[emoji40][emoji4] Er litt fordi det er heftig nok å være gravid om man ikke skal få norovirus i tillegg [emoji28]
 
Gratulerer med 20 uker [emoji2] Du har fått veldig flott mage! Skal til jordmor i morgen selv med nøyaktig de samme bekymringene som du beskriver. Tror det er veldig vanlig å føle sånn, særlig blant oss som har slitt med å bli gravide. Men at det er vanlig betyr jo ikke at det blir mindre tøft. Det skal nok gå bra dette her[emoji2][emoji8]
 
Jeg hadde lett dratt[emoji40][emoji4] Er litt fordi det er heftig nok å være gravid om man ikke skal få norovirus i tillegg [emoji28]

Får se hva jeg gjør.. Passer dårlig å bli syk(ere), samtidig er det ork å dra :p
 
Gratulerer med 20 uker [emoji2] Du har fått veldig flott mage! Skal til jordmor i morgen selv med nøyaktig de samme bekymringene som du beskriver. Tror det er veldig vanlig å føle sånn, særlig blant oss som har slitt med å bli gravide. Men at det er vanlig betyr jo ikke at det blir mindre tøft. Det skal nok gå bra dette her[emoji2][emoji8]

Vi kommer oss nok gjennom dette også ❤️❤️
 
Får se hva jeg gjør.. Passer dårlig å bli syk(ere), samtidig er det ork å dra :p
Ser den[emoji8] Du finner ut av det[emoji4] Masse god bedring til mannen, og for at du ikke blir syk[emoji169][emoji169]
 
Back
Topp