Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Gratulerer med å være over halvveis!:)
 
Grattis med over halvveis! :D
 
Gratulerer med halvveis! :D
 
20 + 3

Blæææææh, svømmingen avlyst frem til 10/4! Skikkelig skikkelig nedtur :( Hadde gledet meg sånn til imorgen.. Og allerede stresset med å barbere beina..

Ellers gikk timen med jordmor fint. Hørte lille, vekten var bare 81 (1 kilo opp fra startvekt), urinprøve var fin og livmoren litt over navlen. Som forventet med andre ord :) Fikk også snakket ut litt om tankene mine, og det hjalp en del. Og så skal jeg avtale glukosebelastning med fastlegen når jeg er der neste gang.

CCD8296B-6FDB-476C-B349-D897A85F7893.jpeg


Hun sparker og gir stadige tegn fra seg ❤️❤️
 
Last edited:
Er nestemann i tankene snart da? :D

Vært babysyk siden barsel jeg :p Men med klistremerkebaby og fortsatt amming (bare et par ganger ila kveld og natt som står igjen nå da) har nok satt en liten fornuftig brems på det :p Så går fortsatt på prevensjon, får se når fornuften står igjen uten motargumenter :p
 
Vært babysyk siden barsel jeg :p Men med klistremerkebaby og fortsatt amming (bare et par ganger ila kveld og natt som står igjen nå da) har nok satt en liten fornuftig brems på det :p Så går fortsatt på prevensjon, får se når fornuften står igjen uten motargumenter :p

Ser den, er jo ikke bare bare å lage baby da :p Men vipps er jo de små ikke så små lengre og da he kanskje ikke fornuften så mange motargumenter lenger ;)

Her er vi mer uenige/usikre om det blir fler. Psyken min har fått det for seg at 1 barn er like greit enn ny runde med prøverør og dårlig kropp i graviditet. Kan heller kjøpe et par ekstra hunder :p
 
20 + 3

Blæææææh, svømmingen avlyst frem til 10/4! Skikkelig skikkelig nedtur :( Hadde gledet meg sånn til imorgen.. Og allerede stresset med å barbere beina..

Ellers gikk timen med jordmor fint. Hørte lille, vekten var bare 81 (1 kilo opp fra startvekt), urinprøve var fin og livmoren litt over navlen. Som forventet med andre ord :) Fikk også snakket ut litt om tankene mine, og det hjalp en del. Og så skal jeg avtale glukosebelastning med fastlegen når jeg er der neste gang.

Vis vedlegget 249550

Hun sparker og gir stadige tegn fra seg [emoji173]️[emoji173]️

Så fin du er VictoriaH[emoji173]️
 
Så fin du er VictoriaH[emoji173]️

❤️❤️ Rart hvor naturlig det hele føles, kan plutselig gå med trange klær eller sprade i badedrakt/undertøyet. Tidligere har jeg gjemt meg bak klær hele tiden.

Hvordan går det med deg? :)
 
❤️❤️ Rart hvor naturlig det hele føles, kan plutselig gå med trange klær eller sprade i badedrakt/undertøyet. Tidligere har jeg gjemt meg bak klær hele tiden.

Hvordan går det med deg? :)
Tenk det ja. Den følelsen av å bare nyte og være stolt av kroppen sin. Kunne få strutte med den flotte magen. Bare nyt, Victoria. ta deg en tur i bassenget for egen hånd uten kurset også.
 
Gratulerer med over halveis! Fine magen :Heartred godt du fikk pratet litt med jordmor om tankene dine.
 
Ser den, er jo ikke bare bare å lage baby da :p Men vipps er jo de små ikke så små lengre og da he kanskje ikke fornuften så mange motargumenter lenger ;)

Her er vi mer uenige/usikre om det blir fler. Psyken min har fått det for seg at 1 barn er like greit enn ny runde med prøverør og dårlig kropp i graviditet. Kan heller kjøpe et par ekstra hunder :p

Nei, det ble liksom ikke helt prioritert med to tette for oss :p Men det er jo så fantastisk å få bli kjent med krabaten vi har, herregud for et morsomt lite menneske vi klarte å lage, og jeg håper vi kan gi ham søsken en gang! Han er den som løper ut i garderoben når det kommer småsøsken til de han går i barnehage med, og vugger på bilstolen med baby i mens storesøsken blir hentet :Heartred Jeg elsket jo å være gravid, og har aldri følt meg så fin og flott i hele mitt liv, men vet også at sjansen er stor for at en evt neste graviditet blir tyngre er der :p

Ja, nå som du står midt oppi det skjønner jeg veldig godt den tanken! Dere har jo hatt en tøffere vei enn mange andre. Så tenker det er ingenting galt i å bruke tida til å finne ut av det nå, du trenger jo ihvertfall ikke bestemme deg enda :Heartred
 
21 uker på vei

C104D31F-7082-4E08-8766-7D0851F57438.jpeg

Termin:
06.08.2018

Kjønn: En liten jente ❤️

Neste kontroll: Jordmor om 25 dager.

Vektendring: 1 kilo opp hos jordmor mandag.

Kjenner du liv: Jeg kjenner henne ganske tydelig hver dag, våkner ofte av henne.

Plager: Vondt bekken, kvalm og sliten. Tidvis hodepine også.. Hatt omgangssyke siden tirsdag også for å toppe formen.

Status jobb: 100 prosent sykemeldt.

Kosthold: Litt varierende. Dilla på eplejuice og tomater!

Humør: Hormonella, som vanlig. Lei av sykdom og lite fungerende kropp.

Innkjøp: Kjøpt noen småting, men orker ikke finne bilder/linker.

Tanker om fødselen: Kort oppsummert ønsker jeg minst mulig innblanding, god informasjon fra jordmor, atsamboer skal hjelpe meg huske på pustingen, lille inne hos oss hele tiden etter fødsel og mest mulig ro. Opprinnelig ønsker jeg ikke epidural, men åpen om det blir nødvendig eller om jeg føler behovet. Har også lyst til å benytte meg av badekar og akupunktur om mulig!

Andre tanker: Har mye bekymringer for å miste henne. Fikk snakket litt med jordmor om det. Ellers lei bare egentlig.
 
Omgangssyken kan dra et visst sted :(
 
Back
Topp