Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Håper ting bare går på skinner fremover.
Så deilig at det er mulighet for oppstart i ønsket barnehage litt senere
 
Jeg tror det hadde vært ganske rart og usunt om du ikke fikk en eller annen form for reaksjon etter alt dere har vært gjennom de siste årene. Håper du får hjelp til å bearbeide og bli helt bra :)

Det er så fint å se at Leah vokser og trives, hun er virkelig et lite mirakel! Selv med de utfordringene dere har hatt, har nå, og kommer til å møte på senere, så ser det jo ut til å gå bra. Og det er så trivelig :Heartred
Signerer disse fine ordene♡ håper virkelig dere får det bedre fremover nå. Lite søvn gjør så sykt mye med en familie og jeg har så medfølelse for de som går gjennom det. Som du vet så sliter vi vanvittig selv, så vit at du ikke er alene og at du gjør en kjempe jobb :)
 
Leah snart 1,5 år ❤️

Hvor blir tiden av liksom? Snart 1,5 år og barnehagejente om 1,5 måned. Leah begynte gå i slutten av juli og nå er det aktivt her. Illsint om hun løftes opp og skal bare gå, helst med hunden. Lite stabeist. I påvente av barnehagen har vi vært 2-3 ganger i uken på åpen barnehage og hun virker trives. Noen utfordringer, men det blir stadig enklere å være Leah.

Vi har fått plass i barnehagen rett ved oss fra 2. desember og er veldig spente alle mann. Er innom ca 1 gang for uken foreløpig (hun er sistemann av 9 barn på avdelingen) og håper det gjør overgangen i desember enklere. Men jeg studerer frem til sommeren og tar pga ryggen ikke på meg noe fast arbeid før jeg vet hun trives. Blir rolige dager i maks kjernetiden første ukene så får vi se hva hun ønsker og orker etter nyttår.

Status på meg? Fortsatt bekkenløsning og problemer med ryggen. Var sykemeldt frem til 5/7 og forlenget ikke da det gikk så fint, men så opererte samboer hjertet (ergo alenemor-tilværelse her i gården) og da gikk ting skeis igjen. Så utenom kontantstøtte og halvt stipend så er det ikke veldig romslig økonomisk. Angrer litt på den avgjørelsen ja.
 
Så spennende med bgh start! Håper hun kommer til å trives❤️ Og håper det ordner seg med din form snart også, ikke noe godt å gå rundt å ha vondt:(
 
Så stor hun har blitt ❤️ Skremmende at tiden går så fort! Håper hun kommer til å trives i bhg og at kroppen din spiller mer på lag etter hvert. Får du noe behandling for plagene?
 
Så stor hun har blitt ❤️ Skremmende at tiden går så fort! Håper hun kommer til å trives i bhg og at kroppen din spiller mer på lag etter hvert. Får du noe behandling for plagene?

Manuellterapeut, ellers lite. Men er ok så lenge jeg får slappet av litt. Så håper rolige dager med Leah i barnehagen noen timer blir bra for kroppen :)
 
Så hyggelig med oppdatering fra dere :D Godt å høre ting stort sett er greit, men ikke at du enda plages! Tenk at lille mirakelet er 1,5 år allerede da :Heartred:Heartred
 
Og søsken er (for min del) høyst på planen. Men etter mye mas med NAV så orker jeg ikke bli gravid før jeg har fast jobb. Per dags dato går jeg ulønnet og studerer. Så planen (i mitt hode) er innsett av blasto i løpet av høsten 2020, eventuelt etter april 2021, men håper håper det blir 2020. Prøver det først før vi eventuelt kjører på med tabletter og ser hva som skjer.
 
Så hyggelig med oppdatering og gøy å høre at det går bra med Leah. Lykke til med barnehagestarten når den kommer :)
 
Tiden raser avgårde med barn! Herlig med oppdatering fra dere ❤️ Og fornuftig med fast jobb før man tenker søsken kanskje? Håper dere slipper en så lang vei som sist da ❤️
 
Som tiden flyr!
Har ikke fått lest igjennom alt her, men ser du har hatt det litt utfordrende.
Masse godønsker fra meg
 
Back
Topp