Veien mot drømmenurket med litt hjelp

den beste terapien og trøsten det ja.
høres lurt ut å utsette timen til hunden ja. Greit å ha frie luftveier før narkose!

Ja, spesielt med anatomien hans :) Litt kjipt mht at jeg har lagt ut allerede flere tusen jeg må vente på å få tilbake hos forsikringsselskapet, men hadde ikke vært forsvarlig. Satser på at litt mildere vær renser opp nesen hans :)
 
Ja, spesielt med anatomien hans :) Litt kjipt mht at jeg har lagt ut allerede flere tusen jeg må vente på å få tilbake hos forsikringsselskapet, men hadde ikke vært forsvarlig. Satser på at litt mildere vær renser opp nesen hans :)
God mamma, heter det
 
God mamma, heter det

God trening med disse firbeinte :p Var aldri i tvil om samboers evne til å ha omsorg for noe etter å ha sett han med hunden fra dag 1 ❤️
 
18 + 4
Landet litt etter dagen igår, men har de siste ukene egentlig hatt noen følelser jeg ser frem til å få sortert hos jordmor om 2 uker. Helt ærlig er jeg livredd for å miste henne. Livredd for at det er for godt til å være sant at vi skal bli foreldre i august. Har jo ikke akkurat hatt hellet med meg siste årene.. Og nå som jeg tørr håpe på at alt skal bli bra til sommeren så er det ganske skummelt.

Ellers deilig med svømming idag, hun spreller jo som en gal der inne når jeg er i vannet ❤️
De tankene er helt vanlig tror jeg. Både venninnen min og jeg gikk jevnlig til både ul og for å lytte til hjerte hos akupunktøren vår. Vi klarte ikke slappe ordentlig av. For meg slapp det nesten helt opp når jeg gikk over i tredje trimester, litt skummelt synes jeg det var, mens venninnen min klarte ikke slappe av før babyen var ute. Tror det er litt sånn for oss med IVF. Veien har vært så lang for å bli gravid, så skulle man være så uheldig, så vet man at prosessen er så utrolig lang og tung igjen. Men dette kommer til å gå så bra! Alt var jo helt topp med jenta deres på oul og sånn kommer det til å fortsette å være til hun kommer ut ❤️
 
7BFF75C5-2646-4B8B-9E16-7E813D513E44.jpeg


Kjedelig rilleteppe i farta!
 
19 fullførte uker :D

0FA86872-B535-4F31-B535-572F7D43CE03.jpeg
Termin: 06.08.2018

Kjønn: En liten jente ble bekreftet mandag ❤️

Neste kontroll: Jordmor om 10 dager.

Vektendring: Sist jeg veide meg var jeg tilbake på startvekt. Ikke veid meg siden sist helg, men kan ikke skjønne at jeg kan ha gått opp noe særlig. Blir spennende hos jordmor ;)

Kjenner du liv: Jeg kjenner henne ganske tydelig hver dag, våkner ofte av henne. Idag har det også vært noen spark på høyre siden :)

Plager: Vondt bekken, kvalm og sliten. Tidvis hodepine også.. Same as last week..

Status jobb: 100 prosent sykemeldt.

Kosthold: Litt varierende. Spiser ikke all for mye og blitt litt mye søtt denne uken også.. Dilla på eplejuice og tomater!

Humør: Hormonella, som vanlig. Sliten psykisk, skal ta det opp med jordmor neste gang. Også litt nedfor etter OUL som jeg skrev om på mandag.

Innkjøp: Kjøpt kun litt garn igår, ellers tror jeg ikke jeg har kjøpt noe mer ;) Men mamma shoppet litt da hun var i Spania.

Tanker om fødselen: Kort oppsummert ønsker jeg minst mulig innblanding, god informasjon fra jordmor, atsamboer skal hjelpe meg huske på pustingen, lille inne hos oss hele tiden etter fødsel og mest mulig ro :) Opprinnelig ønsker jeg ikke epidural, men åpen om det blir nødvendig eller om jeg føler behovet. Har også lyst til å benytte meg av badekar og akupunktur om mulig!

Andre tanker: Har mye bekymringer for å miste henne. Skal snakke med jordmor om det. Ellers lei bare egentlig.
 
Gratulerer så mye med ny uke[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
 
Jeg synes faktisk de er noen av de finere, dessuten mykere og jeg vil tro de varmer litt mer, et som underlag fordi man har større luftlommer :D

Vi fikk et på sykehuset som jeg bruker mellom stellematta og slikt vanntett stelleunderlag [emoji108]

Planen er å ha det i vognen før vi tar i bruk vognposen, over dynen :)
 
Gratulerer med ny uke! Sikkert lurt å prate med jormor om slike tanker. Da får en kanskje litt verktøy til å takle de tankene videre. :happy: det fikk jeg, når jeg 36 uker på vei sprang mellom føden for sjekk og intensiven pga mamma lå der.. trodde heller ikke det skulle gå fint, før jeg hadde fått lille ut, da det var så mye som kunne gå galt under fødsel.. for hvorfor skulle vi være så heldige å få et barn.. :shy: tror det er som andre skriver, ekstra å tenke i sånne baner når man er ivf ^er.
 
Gratulerer med 19 uker.
Godt frøkna passer på mammaen sin, men tungt å ha sånne tanker som svirrer. Fattig trøst at du ikke er alene
 
Gratulerer med 19 uker. :Heartred:Heartred

Skjønner godt du er både sliten og bekymra, mtp hva du har i bagasjen. Satser på det hjelper med samtale med jordmor om bekymringene. :Heartred
 
Herregud! Du er jo snart halvveis!! :eek:
 
19 + 5

Meg og magen på oppdagelsestur! Neida, vi er bare en rask tur i Bergen :) Men fy så slitsomt det skulle være å komme seg hjemmefra og hit. Helt utslitt..

760F8F31-8613-42B7-BBBA-11B5CC4DE178.jpeg


Formen er så som så. Bekkenet krangler, jeg sliter med magen, sover dårlig på natta, kvalm, hodepine.. Ikke helt min uke nei. Måtte til og med droppe svømmingen igår :(
 
god tur
 
Håper formen din blir litt bedre snart! ❤️

Jeg var utslitt og hadde vondt i bekkenet halve svangerskapet så jeg vet hvordan det føles.
 
Velkommen til Bergen :)
Håper formen bedrer seg snart :Heartred
 
Back
Topp