Treningstråd

Å, så gode dere er! Jeg håper kvalmen kan letne såpass at jeg kan komme meg ut en liten tur imorgen.
 
Går vanligvis fast på yoga, samt på fjellturer. Kvalmen har holdt meg i sjakk dei siste vekene, blir ganske gal av det. Måtte den snart forsvinne :)

Dåke er knallgode!
 
Håper det blir enklere med trening etter 12 uker! Har ikke hatt særlig overskudd eller form på ettermiddagene/kveldene. Føles som om kreftene mobiliseres for å kunne jobbe! Har gått fra 2 styrkeøkter og 1 løpetur i uken til nå 1 joggetur pr helg. Litt enklere i påskeuken nå med jobbfri, skal prøve å få til "noe" annenhver dag hvertfall [emoji4][emoji1360]
 
Orker ingenting om dagen, blir med lufteturene med hunden :) håper energinivået kommer seg etterhvert
 
Jeg håper virkelig også på bedring i løpet av et par uker nå. Energi finnes ikke, og jeg er så kvalm!

Dette er kanskje ikke klassisk trening, men det er mye mer fysisk aktivitet enn jeg har hatt på over en uke. Vi er på påskefjellet, og når barna har forventninger om at hele familien skal stå i bakken sammen, ja, da må jeg bare ta meg sammen. Så jeg har spist postafen og stått på Telemark i hele dag. Fy søren, så svake muskler man får av noen uker som inaktiv! Jeg er helt kjørt! Men jeg klarte det, og barna er veldig fornøyde. De har knukket slalåmkoden nylig og suser avgårde [emoji1]
 
Jeg håper virkelig også på bedring i løpet av et par uker nå. Energi finnes ikke, og jeg er så kvalm!

Dette er kanskje ikke klassisk trening, men det er mye mer fysisk aktivitet enn jeg har hatt på over en uke. Vi er på påskefjellet, og når barna har forventninger om at hele familien skal stå i bakken sammen, ja, da må jeg bare ta meg sammen. Så jeg har spist postafen og stått på Telemark i hele dag. Fy søren, så svake muskler man får av noen uker som inaktiv! Jeg er helt kjørt! Men jeg klarte det, og barna er veldig fornøyde. De har knukket slalåmkoden nylig og suser avgårde [emoji1]

Det står respekt av det, synes jeg! [emoji106] Håper du får en rolig kveld med beina høyt nå, det er vel fortjent. [emoji4]
 
Hvordan går det med dere? Har dere fått vært noe i bevegelse i påska? For min del har det blitt et par rolige dager til i slalåmbakken og noen korte gåturer. Mer er det ikke overskudd til nå. Jeg håper det blir lettere i andre trimester.
 
Hvordan går det med dere? Har dere fått vært noe i bevegelse i påska? For min del har det blitt et par rolige dager til i slalåmbakken og noen korte gåturer. Mer er det ikke overskudd til nå. Jeg håper det blir lettere i andre trimester.
Her blir det ikke mye trening for tiden. Har bare mulighet til å dra på trening på kvelden etter jeg har lagt toåringen, og da er jeg så sliten at sofaen og TV kaller :p har fått til litt svømming i påsken, og prøver å få til trilleturer i motbakker når det er fint vær. Tenker at litt bevegelse er bedre enn ingenting, og håper energien kommer tilbake snart:happy:
 
Har faktisk syklet to dager nå, og gått en liten tur med jentungen. Kvalmen er verre en noen gang da, men har gått greit. Sikkert fordi jeg har hatt fri noen dager [emoji4]
 
Endelig kommet litt i gang med løpingen igjen etter noen uker med veldig lite energi. Fikk til 3 løpeturer forrige uke mellom 4-5 km. Jeg er påmeldt et hinderløp i juni på 8 km, så er nødt for å holde formen ved like.
 
Har trent jamt hele veien egentlig, har vert tungt å komme seg dit når man er så ekstremt trøtt. Men med en gang man kommer i gang går alt så bra som bare det [emoji4] tok faltisk ny pr i markløft i går. [emoji15] noe som sikkert er litt skummelt så tidlig i svangerskapet, men det gjikk heldigvis bra[emoji4] tror det blei siste gang jeg makser før ungen er ute [emoji3][emoji38]
 
Aiai, denne var havnet langt ned! Jeg har ikke trent siden påske selv ... Heldigvis har formen blitt bedre nå, så nå kan jeg ikke skylde på annet enn latskap. På tide å komme i gang igjen, kanskje? [emoji51]
 
Er det dårlig med trening om dagen folkens? Eller bare dårlig oppslutning i denne tråden? :D Jeg kunne trenge litt motivasjon! Etter noen uker med tretthet og kvalme har det vært tøft å komme igang igjen. Er på et ganske heftig utetreningskurs en gang i uken nå (styrke+kondis) og skulle så gjerne fått til noen styrkeøvelser hjemme + en løpetur i uka. Men jeg har tillatt meg å være både værsyk og lat! Håper våren kommer snart og løpelysten melder seg [emoji4]
 
Forma er mykje bedre og no har eg begynt med trening [emoji3] begynner i det små, med små fjellturer. Tempoet er ikkje som det bruker, men det er deilig å få trimme litt igjen! Hatt 3 turer denne veka. Neste veke blir det full jobbing so usikker korleis det blir med trim då [emoji28]
 
Denne trenger jeg!! Kom treningsmotivasjon og press deg på, her skal du motstand finne! I hvert fall har det vært sånn siden slutten på februar. Men nå SKAL jeg i gang igjen, med oppstart i morgen!

Tidligere har jeg løpt tre dager og hatt styrke 3 ganger i uken, men kjenner at det ikke er gjennomførbart lenger. Får vondt i symfysen når jeg løper, så skal være litt forsiktig tenker jeg. Men styrke og ellipsemaskinen er fortsatt gode alternativ da.

Hva trener dere andre? Og hvordan ligger dere i forhold til puls?
 
Trening ja... Er jeg dårlig på [emoji85][emoji23] Har en veldig aktiv jobb hvor jeg går rundt 10 km daglig, så orker ikke sånn kjempemasse når jeg er ferdig - utenom å løpe etter 1.5 åringen, gå tur med bikkja, lage middag, leke, gjøre husarbeid oooog få mini i seng. Kl 19:30 er jeg egentlig klar for å legge meg [emoji85] Sånn er det når man er oppe 4:45 hver morgen [emoji12] Har ikke sånn dårlig samvittighet for at jeg ikke trener noe spesielt, men VET godt at kroppen min hadde hatt veldig godt av litt styrketrening.. Men det var den energien da [emoji85][emoji23]
 
Jeg hadde håpa på å få begynt påan igjen med trening i dag,men på grunn av den teite elveblesten så fant jeg ut at det ikke var så lurt. Får prøve igjen til uka.
 
Jeg strever veldig med motivasjonen, så det passet fint at denne tråden ble trukket frem igjen. Prøver å gå tur hver dag som et minimum. Idag skal jeg jogge rolig med ei venninne.
 
Jeg strever veldig med motivasjonen, så det passet fint at denne tråden ble trukket frem igjen. Prøver å gå tur hver dag som et minimum. Idag skal jeg jogge rolig med ei venninne.
Du er i hvert fall ikke alene om å mangle motivasjon! [emoji85] Hvordan er formen din nå, da? Har kvalmen blitt bedre?
 
Back
Topp