Treningstråd

Jeg står og går hele dagen på jobb så får ikke så dårlig samvittighet når jeg ikke orker noe på ettermiddagen. Noen ganger orker jeg, da blir det enten sirkeltrening eller styrke. Går også en del turer med hunden. Merker jeg blir mye fortere sliten og anpusten. Hadde det ikke vært for møte på jobben på torsdag så hadde jeg tatt en egenmelding. Denne uken har jeg vært utrolig dårlig og prøver bare å få dagen til å bli over.
 
Så spreke dere er! Jeg har bare orket å gå en liten tur idag. Skulle egentlig prøvd å trene i kveld, men var så sliten. Prøver på nytt imorgen, det å havne i sofaen blir fort en dårlig sirkel for meg.
 
Så spreke dere er! Jeg har bare orket å gå en liten tur idag. Skulle egentlig prøvd å trene i kveld, men var så sliten. Prøver på nytt imorgen, det å havne i sofaen blir fort en dårlig sirkel for meg.
Det er lett å forstå! Sitter i sofaen nå og er veldig usikker på om jeg kommer meg opp igjen..
 
Ble ikke trening i kveld, men en 45 min kveldstur i finværet [emoji5] glad jeg har hund, hjelper på å komme seg ut [emoji5]
 
Jeg går halvannen mil hver eneste dag pga jobb, så mer aktivitet enn det orker jeg ikke [emoji23]
 
Her går jo treningen eksepsjonelt dårlig for tiden, jentungen har bursdag så da er det litt ekstra stress, men tenker at når barneselskapet er unnagjort skal jeg på en liten fjelltur hvis bekkenet ikke krangler for mye :)
 
På tur med hunden i går klarte jeg å forstue ankelen. Typisk! Blir nok dårlig med tur/trening de neste dagene. Yoga skal jeg klare å fortsette med, da! :)
 
Jeg har løpt et kort mosjonsløp idag. Skulle egentlig bare fullføre, men så ble jeg bitt av konkurranseinstinktet mitt og ville slå mannen min, så jeg kom i mål helt utslitt (og slo ham med 10 sekunder). Jeg var faktisk ikke kvalm mens jeg løp! Det var utrolig deilig å slippe kvalmen den stunden! Ble veldig kvalm etterpå, men det gjør jeg jo uansett og jeg løper eller ligger på sofaen.
Nå ligger jeg på sofaen igjen da [emoji1]
 
Jeg har løpt et kort mosjonsløp idag. Skulle egentlig bare fullføre, men så ble jeg bitt av konkurranseinstinktet mitt og ville slå mannen min, så jeg kom i mål helt utslitt (og slo ham med 10 sekunder). Jeg var faktisk ikke kvalm mens jeg løp! Det var utrolig deilig å slippe kvalmen den stunden! Ble veldig kvalm etterpå, men det gjør jeg jo uansett og jeg løper eller ligger på sofaen.
Nå ligger jeg på sofaen igjen da [emoji1]
Gratulerer med å slå mannen :gen014 Hvor mye har formen "tapt seg" i forhold til før du ble gravid? Jeg lurer på hva tiden min hadde blitt på f. eks. 10 km nå. Regner med jeg hadde brukt minst 6-7 min mer enn normal tid. Men jeg var skadet i over en måned før jeg ble gravid også, da.

Her har bekkenet blitt bedre, og belastningsskaden er borte. Men det har ikke blitt noe løping. Jeg er kraftig forkjølet, så jeg har ikke orket å gå tur heller de siste dagene.

Det blir ikke noe mer hard trening på meg. Vanligvis spotter jeg litt etter konkurranser og harde eller lange treninger. Jeg ville blitt hysterisk om jeg begynte å spotte nå, selv om det da mest sannsynligvis hadde vært ufarlig.
 
Var ikke så trøtt og sliten etter jobb i dag, så fikk faktisk trent! Hurra! Ble styrketrening i slynge.
Hvis jeg nå får trent noe kondisjon i helgen også, så blir det veldig bra! [emoji3][emoji322]
 
Gratulerer med å slå mannen :gen014 Hvor mye har formen "tapt seg" i forhold til før du ble gravid? Jeg lurer på hva tiden min hadde blitt på f. eks. 10 km nå. Regner med jeg hadde brukt minst 6-7 min mer enn normal tid. Men jeg var skadet i over en måned før jeg ble gravid også, da.

Her har bekkenet blitt bedre, og belastningsskaden er borte. Men det har ikke blitt noe løping. Jeg er kraftig forkjølet, så jeg har ikke orket å gå tur heller de siste dagene.

Det blir ikke noe mer hard trening på meg. Vanligvis spotter jeg litt etter konkurranser og harde eller lange treninger. Jeg ville blitt hysterisk om jeg begynte å spotte nå, selv om det da mest sannsynligvis hadde vært ufarlig.

Så godt at du er bedre i bekkenet! [emoji2]Håper at forkjølelsen kan gi seg også nå.
Formen er satt ned såpass mye at jeg nok tapte et minutt eller to på 4 km igår. Ser det godt på resultatlista. Men med tanke på at det siste jeg gjorde før løpet var å kaste opp, er jeg fornøyd [emoji4] og det viktigste er jo å være i aktivitet.
Jeg tror jeg ville brukt minst 5 minutt mer enn normalt på 10 km.
 
Kom meg ut på en liten løpetur i dag, stoooor forskjell på formen nå merker jeg. Dvs, orker mye mindre [emoji52]. Føles som jernmangel, vet ikke om det er det eller bare graviditeten som spiller inn evt begge deler...
 
Jeg var slappfisk hele forrige uke, gikk noen turer, men det var det hele. [emoji85] Denne uken lover jeg bot og bedring, og har unnagjort første styrkeøkt i dag, med fokus på rygg og skuldre/armer.
 
Back
Topp