Skravletråd Smørblomst

Jeg har aldri vært med på dette, så hadde vært fint å vist nøyaktig hva en lagleder har i oppgave:sorry: mye jobb? Korte frister fra alle har innrapportert til lagets sine resultater skal være klare?

Overraskelse vil du være lagleder? Jeg kan være reserve hvis det er en fredag eller to du ikke kan? :)
 
695,9 fikk jeg. Ser at du har 104,1 men det riktige er 104,8, og 86,3 men det riktige er 86,4.

Meg og tall bare går ikke i hop :hilarious: et under at jeg fikk fullført 2MX den tiden da det var opptakskrav! Gikk på andre forsøk :bookworm:

Var et hederlig forsøk, regnet over 3 ganger. Men hvis talla var feil så hjalp ikke det mye :wacky:
 
Meg og tall bare går ikke i hop :hilarious: et under at jeg fikk fullført 2MX den tiden da det var opptakskrav! Gikk på andre forsøk :bookworm:

Var et hederlig forsøk, regnet over 3 ganger. Men hvis talla var feil så hjalp ikke det mye :wacky:
Veldig bra forsøk, var ikke langt unna. Bare noen få hundre gram :)
 
Så flott at dere har valgt en lagleder og at dere har back-up :)




De som leverte for sent i går får bli med siden det er første uke/innveiing. MEN fra neste uke så blir det ikke slik. Levere man for sent da er man ute av krigen!
Så man ikke glemmer å levere vekt så er det veldig lurt å registrere inne på veietråden med en gang man har veid seg om morgenen :)
 
Last edited:
I dag begynner vi for fullt:) Mine planer er å trene minst en time hver dag, ikke drikke brus eller spise godis, sunnere middager og ikke spise så sent på dagen.
Lykke til jenter!!!
 
Her blir det å fortsette det jeg har holdt på med den siste tiden. Kun spise tre ganger om dagen, null snop. Får drikke ei lita Pepsi max flakse på lørdager. Ikke spis etter kl 20:00 på kvelden. Også skal jeg bli flinkere til å trene [emoji106]
 
Her blir det å fortsette det jeg har holdt på med den siste tiden. Kun spise tre ganger om dagen, null snop. Får drikke ei lita Pepsi max flakse på lørdager. Ikke spis etter kl 20:00 på kvelden. Også skal jeg bli flinkere til å trene [emoji106]
Høres ut som en god plan:) jeg trener hjemme i stuen til YouTube videoer. Funker som bare det:)
 
Høres ut som en god plan:) jeg trener hjemme i stuen til YouTube videoer. Funker som bare det:)

Samme her [emoji106] skyrøkta til Pia har blitt godt brukt her. Også har mannen noen treningsringer som jeg øver med :)
 
I dag begynner vi for fullt:) Mine planer er å trene minst en time hver dag, ikke drikke brus eller spise godis, sunnere middager og ikke spise så sent på dagen.
Lykke til jenter!!!

Takker for det, lykke til du også:)
Høres ut som planen er lagt hjemme hos deg, her er planen å starte på treningsdietten. Tok keisersnitt for under 6 uker siden, så styrketrening utgår nå de første ukene. Men har vært ute å gått i 2,5 timer i dag alt:happy:
Spørsmålet er om det kommer til å bli noen spinningtimer om noen uker, for gradvis å gå over til det jeg liker best, knebøy, markløft, roing osv:D spent om kiloene løsner nå som snoppet utgår første uken?
 
Hvordan går det med dere damer?

Kjenner det er tøft å starte en sunnere hverdag etter graviditeten og jula:oops: satser på at det blir bedre som dagene går:nailbiting:
 
Hvordan går det med dere damer?

Kjenner det er tøft å starte en sunnere hverdag etter graviditeten og jula:oops: satser på at det blir bedre som dagene går:nailbiting:

Jo her starta søndagen veldig bra, fikk gått tur selv om det var kaaaldt!!
Men så i går sklei jeg på isen og ligger dermed strak på sofaen med vond rygg :( så vet ikke helt hvordan denne uka blir å gå :(
 
Jo her starta søndagen veldig bra, fikk gått tur selv om det var kaaaldt!!
Men så i går sklei jeg på isen og ligger dermed strak på sofaen med vond rygg :( så vet ikke helt hvordan denne uka blir å gå :(

Å nei:nailbiting: Riktig god bedring og håper ryggen går seg til. Her ligger isen under nysnøen som kom i natt, blir livsfarlig nå som regndråpene har begynt å dryppe ut:shifty:
 
Å nei:nailbiting: Riktig god bedring og håper ryggen går seg til. Her ligger isen under nysnøen som kom i natt, blir livsfarlig nå som regndråpene har begynt å dryppe ut:shifty:

Tusen takk! :) Ja det håper virkelig jeg også! Skal på kjærestetur med mannen på fredag, med hotell og hele greia, så hadde vært fint å vær god i ryggen til da [emoji848]
Huff, syns det er så skummelt ute nå! Vet aldri hvordan vær eller føre man våkner opp til :eek: du får vær forsiktig ute nå, så du ikke slår deg! :)
 
Fokuserer på kosthold jeg. Trening er oppskrytt. Går som et batteri hele dagen, nå har jeg akkurat 10 min på sofaen i fred (så lenge det varer før noen roper maaaaammaaaa)

Vært på jobb hele dagen, sto opp kl 6 med ungene og fikk de ordna, fora og fikk rydda litt. Kom hjem (først innom og handla) og laget middag. Ryddet opp. Ordna med vått BHG tøy. Skal sette på noen klær, rydde og støvsuge, vaske badet og så skal barna legges. Da må far og mor ha et par timer i lag før sengetid.

Jeg skjønner trening handler om prioriteringer, men jeg har ikke sjans for tida.
 
Back
Topp