Skravletråd Smørblomst

Dere også! Her har vi lagt strak siden i går, men heldigvis bedre nå!
Jeg klarer fortsatt ikke holde noe nede en hel dag. Har vært sengeliggende siden torsdag og er kle bra ennå!
 
Jeg klarer fortsatt ikke holde noe nede en hel dag. Har vært sengeliggende siden torsdag og er kle bra ennå!

Uff så fælt! God bedring, håper det snur snart!!
 
Hektisk uke, men har gått greit;) men har ikke sjans i havet å holde meg unna Pepsi Max og sjokolade:oops::rolleyes: på tre uker tror jeg at jeg har spist sjokkis hver dag foruten 2-3 dager:hilarious:

Med deg da?

Hehe såpass! Det høres egentlig godt ut, spesielt siden jeg ikke husker når jeg spiste sjokolade sist. Og får kun Pepsi max i helgene[emoji23]

Jo her går det fint! Vanskelig å få trent med husarbeid som må gjøres, unge som skal taes vare på, jobb og lignende. Hadde liksom vært enklere om det gjelder i helgene også, siden det er da jeg har tid [emoji23] men men, litt poeng har jeg hamstret inn, men tviler for store vektnedgangen[emoji848]
 
Har vært en grei uke i fht mat som er mitt hovedpunkt for nedgang. Trening får jeg ikke inn i programmet. Challengen var super men de der punktene husker jeg aldri på for det burde jeg jo klart å gjennomføre. Snopefri er jeg alltid, det hender jeg spiser noe i helga.

Satser på en grei nedgang denne uka. Var nok veldig dehydrert på tirsdag da jeg tok en test etter lang periode med spysjuke (over 3 kg ned på noen få dager) men hvis jeg ikke har gått ned minst 100 g om dagen skjønner jeg lite
 
God morgen, jenter:)
Elendig vektresultat her:( Håper det er fordi jeg går på jerntabletter og da stopper magen (nesten) helt opp.
 
God morgen jenter! Her er det ned 0,5 kg. Ikke store greiene, men ned ihvertfall. Tenkte sette meg ned og regne på utfordringen litt senere, må få avgårde de 2 minste til bhg først :)
 
God morgen jenter! Her er det ned 0,5 kg. Ikke store greiene, men ned ihvertfall. Tenkte sette meg ned og regne på utfordringen litt senere, må få avgårde de 2 minste til bhg først :)
Samme nedgang som her det:) Jeg må bli flinkere med sjokolade for å gå ned mer tror jeg, for jeg er konstant i aktivitet føler jeg:joyful::rolleyes:
 
Samme nedgang som her det:) Jeg må bli flinkere med sjokolade for å gå ned mer tror jeg, for jeg er konstant i aktivitet føler jeg:joyful::rolleyes:

Jeg har hatt en rævva uke formmessig, så den halvkiloen er velkommen uansett. Jeg er som regel ekstremt aktiv, men denne uka har det kun blitt 10.000 skritt 1 dag :( skylder på formen!
 
Kan noen ta utregningen i kveld? Får besøk av ei venninne som skal være her til i morgen:happy:
 
Kan noen ta utregningen i kveld? Får besøk av ei venninne som skal være her til i morgen:happy:

Skulle veldig gjerne, men er kombo av legge barna og ikke være hjemme som gjør det vanskelig å si ja :/
 
jeg kan så sant ikke mannen min skal noen plasser. Sier fra hvis det ikke går (er i såfall alene og må legge to med lakenskrekk). Kan du copy paste på pm hvordan meldingen din til minime80 så ut forrige fredag så har jeg noe å gå etter?

Jeg må sende inn før 20 for da skal eldste
Kan noen ta utregningen i kveld? Får besøk av ei venninne som skal være her til i morgen:happy:

i seng.
 
jeg kan så sant ikke mannen min skal noen plasser. Sier fra hvis det ikke går (er i såfall alene og må legge to med lakenskrekk). Kan du copy paste på pm hvordan meldingen din til minime80 så ut forrige fredag så har jeg noe å gå etter?

Jeg må sende inn før 20 for da skal eldste


i seng.

Sender deg på pm:happy:
 
Hei:)
Jeg rakk ikke levere inn utfordringen i går:( beklager!!
Denne uken er det full skjerpings!! Jeg jobbet sinnsykt hardt i høst og gikk ned over 10 kg på få måneder. Føler at jeg er i ferd med å snike meg oopover på vekten:( må snu dette!!
 
Hei:)
Jeg rakk ikke levere inn utfordringen i går:( beklager!!
Denne uken er det full skjerpings!! Jeg jobbet sinnsykt hardt i høst og gikk ned over 10 kg på få måneder. Føler at jeg er i ferd med å snike meg oopover på vekten:( må snu dette!!

vi lå ganske lavt i snitt og jeg har i hvertfall ikke dradd snittet opp for oss.

Jeg er fornøyd med at kg endelig er på vei av, men har ennå 10 kg før jeg er der jeg var før graviditetene. Men dit tror jeg aldri jeg kommer...
 
Back
Topp