Skravletråd Smørblomst

Hei alle sammen.

Første gang her men jeg skall gjør så godt jeg kan.

Også jeg er engelsk å bare forstor knaskje 70 / 80 % ☺
 
Nå er jeg igang! Første vekta registrert og klar for dette eventyret :) Ja til en sunnere, strammere og mindre kropp! 2018 skal bli et fint år :)
Lykke til alle sammen! :)
 
Da var vekta registrert! :) Da er man klar for å fortsette eventyret :) Er allerede 1,5 kg under vekta jeg hadde da jeg ble gravid i 2015, men vil gjerne under 70 i alle fall, gjerne midt mellom 70 og 65 [emoji106]
 
Første registrert vekt er på plass og jeg er klar for nye eventyr. Lykke til alle sammen:woot:
 
Last edited:
Hei alle sammen.

Første gang her men jeg skall gjør så godt jeg kan.

Også jeg er engelsk å bare forstor knaskje 70 / 80 % ☺

Så bra at språk ikke er noen hinder for deg:D
Om det er noe du ikke forstår, spør en ekstra gang så er hjelpen der;)
 
Last edited:
Takk for det. Trodde det var kl 21 så flaks jeg sjekka innom midt i ettermiddagskaoset
Kjempeflaks :)

Kl 21 er fristen for lagleder til å levere data til krigleder. Men innveiing er kl 19
 
Kjempeflaks :)

Kl 21 er fristen for lagleder til å levere data til krigleder. Men innveiing er kl 19

Aha da har jeg forklaring på klokkeslettet i hvertfall. Men hvis vi ikke har noen lagleder så er det vel ute med oss alle sammen!!
 
Aha da har jeg forklaring på klokkeslettet i hvertfall. Men hvis vi ikke har noen lagleder så er det vel ute med oss alle sammen!!
Nei det er ikke ute med dere enda, men håper jo at noen føler kallet :) Dere kan jo være flere som kan dele på oppgaven hvis man syns det er for mye hver uke.




Edit:
Jeg tar på meg oppgaven denne uka for å registrere vekta, men hvis ingen tar på seg oppgaven for å være lagleder til neste uke og leverer meg vekt og all info så ryker hele laget.
 
Last edited:
Jeg har ikke ikke fått med meg fristen, og har vært opptatt i hele dag så har ikke fått vært her inne :( Så da må jeg trekke meg dessverre.
 
Jeg har ikke ikke fått med meg fristen, og har vært opptatt i hele dag så har ikke fått vært her inne :( Så da må jeg trekke meg dessverre.
Vei deg og registrer vekt nå så skal du få bli med.
 
Back
Topp