Skravletråd Smørblomst

Krigledere og de som er back-up, husk å minne alle på å melde inn vekt innen kl 19. Send de gjerne en pm også, eller tagge de.
Og husk å sende meg, krigleder, info jeg skal ha.
 
Last edited:
Bra jobba folkens! Litt sur ang egen innsats, men her tok feberen meg onsdag, så har ikke kunne yte 100% på utfordringen denne uka. Fornøyd med vektnedgang da :)
 
Gratulerer med fantastisk resultat og den som har fått ned meste denne uken:)
Ja det var veldig overraskende! Men har vel fått vannet ut av kroppen nå :nailbiting: så spørs hvor raskt det går heretter. Har alltid et platå på 85 :hungover:
 
Hvilke planer har dere for neste uke? Blir spennede å se hvilke utfordringer som kommer:)
 
Hvilke planer har dere for neste uke? Blir spennede å se hvilke utfordringer som kommer:)

6 ukers kontroll på helsestasjonen, ellers står det lite på tapeten så langt.
Mannen skal begynne på diett neste uke, holder på å klikke for meg når han sitter å belære meg ang hva som er bra og hva han kan spise og drikke:nailbiting: Akkurat som jeg er hans private kokk og ikke har kunnskap om ernæring.

Blir spennende å se hva de finner på innenfor utfordring;)

Noen bestemte planer for neste uke der?
 
Himmel og hav for et føre utenfor døren her:nailbiting: Blir lite skritt når isen ligger flere cm oppå bakken, tror jeg må aktivisere abonnementet mitt for å få rørt meg igjen:rolleyes:

Dagen i går var sikkelig tung, men satser på en ny giv i dag;)
 
Vært litt fraværende her de siste par dagene. Ikke fått med meg challengen så blir ikke full pott der. Snopefri er heldigvis ingen utfordring og har vært i full aktivitet både i går og i dag så ble litt mosjonspoeng også. Mulig det jeg har holdt på med i dag egentlig kvalifiserer til trening :eek: plukka og trilla Stein og spadd lassevis med våt jord i trillebår
 
Vi har fått omgangssjuken i hus, så spørs om det blir noe særlig å melde denne uka
 
Back
Topp