Skravletråd Rødkløver

Opp 200 gram. Ikke fornøyd med å ha gått opp, men det var liksom forventet. Bedre lykke neste uke :)
 
Gått opp 0.8kg bare pga av den dumme tanta :( Dårlig samvittighet hvis noen må gå ut pga at jeg har immunitet.
 
Last edited:
0,1 ned her. Helt ok etter bursdag
 
Daydream er fortsatt med oss? Eneste som ikke har lagt inn vekt .
 
Ser ikke ut til at jeg får tall fra Daydream før jeg drar hjem, så da må jeg knote sammen dette i kveld, finner vel tid til det på et vis om ikke noen andre kan ta det siden jeg har svigermor på besøk til i morgen
 
Synd at så mange har gått opp. :( Ser ikke helt bra ut for oss. Masse lykke til, alle sammen <3 Vi kommer sterkere tilbake neste uke!
 
Ser ikke ut til at jeg får tall fra Daydream før jeg drar hjem, så da må jeg knote sammen dette i kveld, finner vel tid til det på et vis om ikke noen andre kan ta det siden jeg har svigermor på besøk til i morgen
Jeg kan ta det så slipper du å styre med det ikveld. Har minnet Daydream på det nå så håper hun kommer med tall før fristen.
 
Jeg kan ta det så slipper du å styre med det ikveld. Har minnet Daydream på det nå så håper hun kommer med tall før fristen.

Jeg har også minnet henne på det. Men nå er det kort tid igjen

Resten har jeg plottet i regnearket mitt på jobb og har sendt det på mail hjem med tallene i, så det skal gå greit å rapportere, for jeg har fått sofatid rett og slett, mens svigermor baker...
 
Jeg har også minnet henne på det. Men nå er det kort tid igjen

Resten har jeg plottet i regnearket mitt på jobb og har sendt det på mail hjem med tallene i, så det skal gå greit å rapportere, for jeg har fått sofatid rett og slett, mens svigermor baker...
Ja nå er det rett før fristen...

Godt med litt sofatid da :) Nyt det.

Edit: Hun rakk det.
 
Back
Topp