Skravletråd Rødkløver

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Dere må velge en lagleder og fortelle meg hvem det er :)


Sara
Cosacita
Kaffedama
Sylvanas
Tust
Shortlegs

Ute av laget:

Nov08juni10nov17?
klarsåklar
MiniMe80
Daydream
Trheim1992

upload_2018-1-16_15-32-9.jpeg
 
Last edited:
Ikke veldig stort ønske, men skal vel klare det om ingrn andre tar det.

Men 19-21 er midt i legge til for tre barn...

Men i alle fall. Jeg er her og jeg er med og skal huske å veie meg.
 
Ikke veldig stort ønske, men skal vel klare det om ingrn andre tar det.

Men 19-21 er midt i legge til for tre barn...

Men i alle fall. Jeg er her og jeg er med og skal huske å veie meg.

Jeg kan også om ingen andre vil. Har også barn å legge. Vi får se om noen andre melder seg ^^ Ellers kan jo du ta den rollen, og skulle du være for opptatt en dag så kan jeg ta den da? Eller?
 
Jeg kan også om ingen andre vil. Har også barn å legge. Vi får se om noen andre melder seg ^^ Ellers kan jo du ta den rollen, og skulle du være for opptatt en dag så kan jeg ta den da? Eller?
Om ingen andre kan så får vi dele på det på et vis.
 
Presentere oss da kanskje :)
Jeg er da Sylvanas. 31 og mamma til 2. Ammer yngste på 7 måneder, så mitt fokus blir kosthold og trening. Jeg har sklidd ut skikkelig etter sist krig, og vekta går bare oppover. Derfor er jeg kjempeglad for at vi er igang nå :D
 
MiniMe80 her :) Er 37 år og prøver på vårt første lille nurk. Vekta har bare gått oppover. Heldigvis på vei ned, men mer ned skal det gå :) Altfor glad i snop, så veldig glad for at vi er i gang igjen så jeg må redusere på det. Gikk litt opp etter forrige krig, men nærmer meg sluttvekta.
 
Sara, 38 år og mor til tre.
Ammer forsåvidt så smått yngste. Men hun er 2 år gammel så det er mest kos.

Jeg har vel stagnert etter siste fødsel og veier egentlig ca like mye som da jeg var høygravid med eldste. Jeg er likevel normalvektig, men målet er å gå ned noen kilo så magen ikke er så stor
Det egentlige målet dreier seg om kosthold og å redusere den arvelige risikoen jeg har for diabetes. Men i det ligger nettopp redusert mage-omkrets. Jeg gjør stort sett en dårlig jobb der og innleder for tiden arbeidsdagen med frokost ledsaget st et sort krus pose-kakao.... Mye sukker.
 
Jeg må dog legge til:
Jeg regner egentlig med å ryke fort for jeg har lite overskudd til å jobbe med dette før etter vinterferien, det er unntakstilstand fra nyttår til vinterferien hjemme hos oss. To økonomer, betyr årsoppgjør og overtid på skift.
 
Hei [emoji1] Trheim1992 her! Er ganske så fersk her inne og da første gang jeg er med på slankekrigen. Så vil helst ikke være lagleder fordi jeg ikke vet hvordan det gjøres..
Jeg er førstegangsprøver, prøvd siden Oktober, vil gjerne gå ned noen kilo før en graviditet! På sikt er målet mitt ca. 20 kg, men å få et bedre kosthold og en mer aktiv livsstil er hovedfokuset!
Jeg er veldig motivert, så håper og tror jeg kan bidra mye i gruppa [emoji1][emoji322]
 
Lene 31 år :) mamma til 3 (9, 7 og 2mnd) ammer minstefrøkna, hadde et tøft svangerskap (gikk ned 7-8kg) Etter flere år som overvektig ønsker jeg ikke å gå opp igjen. Nærmere målet enn noen sinne så får vi se hvordan det går [emoji3]
 
Hei :) Er 31 år og mamma til ei på 3 år. Er første gang jeg er med på slankekrigen. Har slitt med vekta i mange år, men ønsker nå å virkelig nå målet mitt og holde meg der.
 
Jeg er Cosacita, snart 27 og er mamma til to på snart 3 og 6 år. Jeg er ikke overvektig og folk lurer kanskje på hva jeg gjør i slankekrigen med mine nesten 62 kilo, men jeg er lav og vil kvitte meg med noen kilo til som ligger på mage og lår, pluss at jeg trenger motivasjon til å skjerpe inn kostholdet og trene jevnlig. Har vært med i noen runder i slankekrigen før og på mitt verste veid 78 kg. Jeg sliter med psyken og har derfor lite energi, men jeg må bare utfordre meg selv og skal prøve å gjøre mitt beste. :) Håper på å kunne motivere dere andre:)
 
Jeg er Cosacita, snart 27 og er mamma til to på snart 3 og 6 år. Jeg er ikke overvektig og folk lurer kanskje på hva jeg gjør i slankekrigen med mine nesten 62 kilo, men jeg er lav og vil kvitte meg med noen kilo til som ligger på mage og lår, pluss at jeg trenger motivasjon til å skjerpe inn kostholdet og trene jevnlig. Har vært med i noen runder i slankekrigen før og på mitt verste veid 78 kg. Jeg sliter med psyken og har derfor lite energi, men jeg må bare utfordre meg selv og skal prøve å gjøre mitt beste. :) Håper på å kunne motivere dere andre:)

Vi veier ca det samme da. Men for mye på magen (og lårene) jeg også
 
Back
Topp