Skravletråd Rødkløver

Beklager Nov08juni10nov17 :sorry:
 
Vi vant utfordringen :) Noen som ønsker å lage den? Jeg er borte en del av dagen i morgen så har ikke anledning da.
 
Det gikk som det måtte gå etter en laaang vinterferie uten trening [emoji3] masse lykke til videre alle sammen
Følger du opp wildcard kommer du nesten helt sikkert inn, det er nesten ingen som følger opp der.;-)
 
Da er utfordringen ute. Litt usikker på om jeg er fornøyd, feiget litt ut tror jeg. Kunne kanskje ha gjort nivå 2 hardere...... hmmm.....
 
Skal se hva jeg får gjort denne uka. Begge ungene har hatt spysjuka, andremann startet i natt, og jeg bare venter på at jeg får det... Men satser så klart på å ta nivå 2!
 
Skal se hva jeg får gjort denne uka. Begge ungene har hatt spysjuka, andremann startet i natt, og jeg bare venter på at jeg får det... Men satser så klart på å ta nivå 2!

Håper du ikke får det, men det er jo en kjapp måte å gå ned i vekt på ^^
 
Da er utfordringen ute. Litt usikker på om jeg er fornøyd, feiget litt ut tror jeg. Kunne kanskje ha gjort nivå 2 hardere...... hmmm.....
Fin utfordring :)
 
Da fikk jeg sjuka også. Bare spyr og går på do [emoji12] Har gått ned 800 gram siden fredag bare i løpet av dagen [emoji12] Føler meg skikkelig dritt. Så er spent på om det blir noen bonuser denne uka.
 
Da fikk jeg sjuka også. Bare spyr og går på do [emoji12] Har gått ned 800 gram siden fredag bare i løpet av dagen [emoji12] Føler meg skikkelig dritt. Så er spent på om det blir noen bonuser denne uka.
God bedring <3
 
Back
Topp