Skravletråd Rødkløver

En time yoga unnagjort! Er svett, men fy så godt det er! Har funnet ut at yoga er skikkelig min greie. [emoji12] Jeg hater å være andpusten så dette er super trening for meg. Rolige bevegelser og ser sikkert veldig lett ut, men svir i muskler både her og der.

Skjønner ikke hvordan du klarer en hel time :eek:
Synes yoga er vondt jeg :( Har så lyst til å like det! Følger du videoer på YouTube?
 
Skjønner ikke hvordan du klarer en hel time :eek:
Synes yoga er vondt jeg :( Har så lyst til å like det! Følger du videoer på YouTube?

Det bare ballet på seg igår :p Første videoen var på 12 minutt, men det var jeg ikke fornøyd med poengmessig. Tok en til på 23 minutt og tenkte søren heller, vi går for en time! Er så nær! 30 poeng ser bedre ut enn 20 :p

Jeg gjør den 30 days of yoga med yoga with Adrienne på YouTube. Har ikke tatt de etter hverandre, altså hver dag. Tror jeg skal gjøre det når jeg har gått igjennom alle videoene.

Noen øvelser er vonde, men det er så motiverende å lide leg igjennom det når jeg ser hvor tøyelig Adrienne er! [emoji12] Dessuten får jeg til veldig mye også for jeg er ikke så stiv.
 
Håper bare jeg ikke går ut nå da! Går alltid opp når jeg gjør styrketrening, jeg er jo så svak fra før ^^
Jeg også føler jeg går opp når det er visse øvelser (f.eks kneøvelser) som skal utføres, men jeg får mer vann i kroppen kjenner jeg. Nå ser det ut til at mensen har kommet også, å da går man jo opp men skal prøve å minimere oppgangen.
 
Det bare ballet på seg igår :p Første videoen var på 12 minutt, men det var jeg ikke fornøyd med poengmessig. Tok en til på 23 minutt og tenkte søren heller, vi går for en time! Er så nær! 30 poeng ser bedre ut enn 20 :p

Jeg gjør den 30 days of yoga med yoga with Adrienne på YouTube. Har ikke tatt de etter hverandre, altså hver dag. Tror jeg skal gjøre det når jeg har gått igjennom alle videoene.

Noen øvelser er vonde, men det er så motiverende å lide leg igjennom det når jeg ser hvor tøyelig Adrienne er! [emoji12] Dessuten får jeg til veldig mye også for jeg er ikke så stiv.

Inspirerende! :D
 
Jeg også føler jeg går opp når det er visse øvelser (f.eks kneøvelser) som skal utføres, men jeg får mer vann i kroppen kjenner jeg. Nå ser det ut til at mensen har kommet også, å da går man jo opp men skal prøve å minimere oppgangen.

Æsj da :(
 
Jeg skal feire sju år siden jeg fødte barn nr to, så de 0,3 jeg gikk opp fra i går til i dag.... Kan bli spennende veiing i morgen.
 
Jaaaaaa, ferdig! Hel***es øvelser [emoji23] Yogaen fikk meg til å svette skikkelig, men det er så tilfredsstillende.

Er dog veldig redd for å bare eksplodere i godteriskåla imorgen :( Har så snopesug disse to ukene.
 
Jeg også føler jeg går opp når det er visse øvelser (f.eks kneøvelser) som skal utføres, men jeg får mer vann i kroppen kjenner jeg. Nå ser det ut til at mensen har kommet også, å da går man jo opp men skal prøve å minimere oppgangen.

Håper du og Sylvanas får gode resultater i morgen <3 Dee får ikke lov til å ryke ut. [emoji12]
 
Håper du og Sylvanas får gode resultater i morgen <3 Dee får ikke lov til å ryke ut. [emoji12]

Vel, MiniMe80 har immunitet :D
Meeeen, vi får se med meg.
Krysser fingrene for at vi kommer med videre alle sammen :D
 
Nei <3
Enda større grunn til å gå ned i vekt, så får du hjelp. Hvor mye må du gå ned?
Forrige uke kom jeg endelig under minimums grensa, men ønsker å gå enda mer ned. Har et håp om at vi klarer det selv.
 
Håper du og Sylvanas får gode resultater i morgen <3 Dee får ikke lov til å ryke ut. [emoji12]
Satser på at hele laget fortsetter i neste uke også :)
 
Oi, så bra! Alltid gøy å bli positivt overraska. :) Jeg har ligget på hundre gram over forrige ukes vekt hele uka. Søndag kveld lå jeg to kilo over [emoji23] Ble glad da vekta idag viser et halvt kilo ned [emoji4]
Så bra!! Gratulerer[emoji3][emoji3][emoji122][emoji122][emoji122]
 
Back
Topp