Skravletråd JULI ❤

Nå har ungene sprunget litt under spreder, selv yngstemor tok litt på vannet...
5db13b776411ff41e6db4630fe3e9ff5.jpg
Så nydelige [emoji171]
 
Ble visst innlagt på sykehuset, pga lite fostervann. Kommer ikke ut herfra uten baby. [emoji14]
Spennende å se, de har prøvd å strippe og sånt i håp på en naturlig start, også blir det igangsetting om det ikke virker. :)

Wow! For en lesning. Kan det være derfor du har kjent lite? Ringte du? Håper på rask baby nå Lillafrosk [emoji171][emoji171]
 
Snaaart, ja!
Og nei [emoji106]
Møtte faktisk på jordmoren som jeg egentlig skal ha på fredag.
Hun som ordnet med stripping og sånt nå, i håp om at det skjer noe. Fått noen milde tak, spent på om det tar seg opp..

(er fantastisk kjedelig på sykehus, så har ikke noe bedre å gjøre enn å sitte her på bv for øyeblikket [emoji28])
Koselig å ha deg her da [emoji2]
 
Wow! For en lesning. Kan det være derfor du har kjent lite? Ringte du? Håper på rask baby nå Lillafrosk [emoji171][emoji171]
Ringte pga ekstra lite liv i morges egentlig. Han er slapp i dag.. Reagerer ikke særlig på dytting. Og da var det jo bra jeg ringte. Skal bli så godt å bli ferdig [emoji173]️
Ikke skjedd noe enda da, så.. Ser ut som om det mulig blir igangsetting i morgen.
 
Ringte pga ekstra lite liv i morges egentlig. Han er slapp i dag.. Reagerer ikke særlig på dytting. Og da var det jo bra jeg ringte. Skal bli så godt å bli ferdig [emoji173]️
Ikke skjedd noe enda da, så.. Ser ut som om det mulig blir igangsetting i morgen.

Bra du ringte :) Og bra de la deg inn! Skjønner godt du ser frem til å bli ferdig nå. Vært nok bekymringer og venting. Snart er han her, tenk på det.
 
Bra du ringte :) Og bra de la deg inn! Skjønner godt du ser frem til å bli ferdig nå. Vært nok bekymringer og venting. Snart er han her, tenk på det.
Ja, var det. Får bare se hva som skjer nå. Har nok antagelig baby innen denne tiden i morgen, om jeg er heldig.
 
Håper du får en god natts søvn da så kreftene er på plass :)
Ikke sovet godt i det siste likevel, da. 3 timer pr natt omtrent.. [emoji85]
Kreftene skal jeg nok klare finne frem uansett da. Klar som bare det [emoji23]
 
Var mindre godt? [emoji23] Har en på øvre del av ryggen. Minns enda den nåla over ryggraden Og egentlig må jeg fikse den.
Har en i korsryggen og en øverst på ryggen. De var enkle og til tider kilte det også [emoji23] Vristene var vonde gitt. Menmen. Nå kan jeg se frem til når albuen og på innsiden av overarmen skal tas en gang i tiden [emoji23][emoji23]
 
Ikke sovet godt i det siste likevel, da. 3 timer pr natt omtrent.. [emoji85]
Kreftene skal jeg nok klare finne frem uansett da. Klar som bare det [emoji23]
3 timer er ikke særlig nei. Uante krefter trer i kraft når det er i gang ja [emoji8]
 
3 timer er ikke særlig nei. Uante krefter trer i kraft når det er i gang ja [emoji8]
Nei, det er litt slitsomt. Ikke så rart jeg holdt på å trekke meg inn i depresjonsstadiet... Lite søvn er ikke særlig hjelpsomt. [emoji14]
Men nåå blir det andre bullar!
 
Back
Topp