Skravletråd JULI ❤

Nei, det er litt slitsomt. Ikke så rart jeg holdt på å trekke meg inn i depresjonsstadiet... Lite søvn er ikke særlig hjelpsomt. [emoji14]
Men nåå blir det andre bullar!
Ikke rart i det hele tatt. Skjønner deg.

Men heldigvis andre boller nå ja. Så nå blir det snart babytid [emoji7]
 
Ble visst innlagt på sykehuset, pga lite fostervann. Kommer ikke ut herfra uten baby. [emoji14]
Spennende å se, de har prøvd å strippe og sånt i håp på en naturlig start, også blir det igangsetting om det ikke virker. :)
Lykke til [emoji173] gleder meg til det er min tur [emoji56]
 
Værmeldinga sier at nå på fredag skal bli julis varmeste dag her jeg bor, så nå begynner det å bli travelt for å få fødselen i gang før da [emoji14] må faktisk bli enten fødsel eller forkjølelse pga overdreven aircondition-bruk [emoji28]
Da satser vi på fødsel [emoji4]
 
Lykke til [emoji173] gleder meg til det er min tur [emoji56]
Takk..! Gleder meg sykt jeg og nå. Spent på om det skjer mer ila natta eller om det blir i morgen..! Skjedd lite de siste fire timene så..
 
Ble visst innlagt på sykehuset, pga lite fostervann. Kommer ikke ut herfra uten baby. [emoji14]
Spennende å se, de har prøvd å strippe og sånt i håp på en naturlig start, også blir det igangsetting om det ikke virker. :)
Yoho! Altså ikke pga fostervannet men ikke lenge til du har baby i hendene nå og sikkert betryggende å være innlagt [emoji4]
 
Har en i korsryggen og en øverst på ryggen. De var enkle og til tider kilte det også [emoji23] Vristene var vonde gitt. Menmen. Nå kan jeg se frem til når albuen og på innsiden av overarmen skal tas en gang i tiden [emoji23][emoji23]
Åh jeg synes ryggraden og skylderbladene var grusomt [emoji85] Albuen blir sikkert deilig [emoji23]
 
Back
Topp