Skravletråd JULI ❤

Yoho! Altså ikke pga fostervannet men ikke lenge til du har baby i hendene nå og sikkert betryggende å være innlagt [emoji4]
Bare veldig greit at sånt er oppdaget, og at noe skjer snaaart. Blir føding i morgen, mest sannsynlig. Så.. Da får vi endelig fasiten på babyT.
Skal bli betryggende å SE en frisk baby. [emoji14]
 
Jaaa. Sove får tiden til å gå [emoji6] Har de tatt ctg og UL?
Ctg to ganger, og ul ja. Var ul som oppdaget lite fostervann. Muuulig litt liten baby og om jeg så riktig?! [emoji33]
Men får fasiten i morgen.
 
Bare veldig greit at sånt er oppdaget, og at noe skjer snaaart. Blir føding i morgen, mest sannsynlig. Så.. Da får vi endelig fasiten på babyT.
Skal bli betryggende å SE en frisk baby. [emoji14]
Det skjønner jeg godt [emoji4] ikke altfor lenge til nå [emoji4]
 
Åååååååå....! Håper du får en fantastisk fødsel!!! Masse masse lykke til! Nyt tiden etterpå :D
(kunne visst bare drømme om den sovingen. Jeg og Jon blund er litt uvenner for tiden).

Men tusen takk! Veldig spent nå. Og litt nervøs. Håper bare alt går fint og at baby har det bra. [emoji4]
Ser ikke ut til at noe starter skikkelig av seg selv, så.. Morgendagen blir en ny opplevelse med mulig igangsetting :)
 
(kunne visst bare drømme om den sovingen. Jeg og Jon blund er litt uvenner for tiden).

Men tusen takk! Veldig spent nå. Og litt nervøs. Håper bare alt går fint og at baby har det bra. [emoji4]
Ser ikke ut til at noe starter skikkelig av seg selv, så.. Morgendagen blir en ny opplevelse med mulig igangsetting :)
(Jon Blund har glemt meg også i natt. Han er sikkert ett sted å bader, det er faderullanmeg så varmt at jeg koker...)

Dette går nok kjempebra skal du se :) Samle litt krefter til morgendagen nå, så går det nok lettere ;) Skal tenke på deg og sende gode fødevibber i morgen ;)
 
(Jon Blund har glemt meg også i natt. Han er sikkert ett sted å bader, det er faderullanmeg så varmt at jeg koker...)

Dette går nok kjempebra skal du se :) Samle litt krefter til morgendagen nå, så går det nok lettere ;) Skal tenke på deg og sende gode fødevibber i morgen ;)

Takk for det [emoji173]️
Skal prøve se en film eller noe tror jeg, så jeg i det minste slapper av litt til i morgen [emoji28]
 
Back
Topp