Skravletråd JULI ❤

Ja, du har rett i det. Men har jo et håp om at det "kanskje bare er litt tidlig enda" fram til ikm. Tidligere har jeg hatt blendahvite eller svake tester fram til ikm, og delvis etter det. Så har levd litt på det. :p
Ser den. Jeg var så "heldig" og fikk alltid tr 11 dpo. Senest 12 dpo, men det var gjerne forbundet med svake positive tester i etterkant (altså, mulig kjemisk.. Skjedde to ganger).
Såå.. Var ikke så lenge å vente for meg.
 
Ååh. Må være koselig for barna i alle fall å være på besteforeldrebesøk :)
Lillehammer.. Er det noe spesielt der?
Shopping og sightseeing.

Nja, altså, min svigerinne bor i området og jobber på en barne-kles-butikk så vi har besøkt henne på jobb og kjøpt dress til barnehagestart. Så har vi ruslet i byen, spist is og boller, oppom olympiaparken helt sånn i utkanten bare, en plass ungene kunne dyppe tærene. Badetøy hadde vi ikke med nemlig.

Nå er vi på vei tilbake til svigermor. Mulig litt vannlek i hagen om der er like varmt.
 
Ble visst innlagt på sykehuset, pga lite fostervann. Kommer ikke ut herfra uten baby. [emoji14]
Spennende å se, de har prøvd å strippe og sånt i håp på en naturlig start, også blir det igangsetting om det ikke virker. :)
 
Ble visst innlagt på sykehuset, pga lite fostervann. Kommer ikke ut herfra uten baby. [emoji14]
Spennende å se, de har prøvd å strippe og sånt i håp på en naturlig start, også blir det igangsetting om det ikke virker. :)
Da skjer det iallefall noe :)
 
Nå har ungene sprunget litt under spreder, selv yngstemor tok litt på vannet...
5db13b776411ff41e6db4630fe3e9ff5.jpg
Der så det herlig ut [emoji173]️
Vi har enda ikke sett noe til sommerværet [emoji85]
 
Da skjer det iallefall noe :)
Ja. Veldig greit! Baby har vært slapp i dag, derfor jeg ringte i utgangspunktet.. Klarte ikke slå meg helt til ro med de små.. Dultene. Han rørte fint på seg under ctg, men undersøkelser viste lite fostervann. Mulig baby var litt liten og..
Så... De ville heller bare sette meg i gang. Snart sommerstengt her og sånt så. [emoji14]
 
Der så det herlig ut [emoji173]️
Vi har enda ikke sett noe til sommerværet [emoji85]
Det er ingen veldig ekstrem varme. Det skal bli bra varmt i morgen. Men nedjustert fra "skal bli 23-25" til mer sånn 21-22 så vi får se.
 
Det er ingen veldig ekstrem varme. Det skal bli bra varmt i morgen. Men nedjustert fra "skal bli 23-25" til mer sånn 21-22 så vi får se.
Over 20 i alle fall! :)
Vi har hatt type.. 10-15...
 
Ja. Veldig greit! Baby har vært slapp i dag, derfor jeg ringte i utgangspunktet.. Klarte ikke slå meg helt til ro med de små.. Dultene. Han rørte fint på seg under ctg, men undersøkelser viste lite fostervann. Mulig baby var litt liten og..
Så... De ville heller bare sette meg i gang. Snart sommerstengt her og sånt så. [emoji14]
Da blir det snart baby! og du trenger ikke håpe jm vil strippe neste kontroll
 
Back
Topp