Skravletråd JULI ❤

Skjønner hva du mener. Men klemmer kan du få mange av da [emoji171]

Ja, undulater kan finne på å heller dø enn å smake ny mat [emoji23] Så kan ikke bare bytte uten videre.
[emoji173]️[emoji173]️

Haha.. Kryltapper! Må du blande det med det andre foret deres, eller tilby begge deler, eller.. Hva..?
 
Jeg har bare lyst til å spise.. Og spise.. Og spise. Jeg er ikke sulten, egentlig, men.. Mat hørtes så fint ut.. Enda jeg nettopp spiste en skål havregrøt og ei gulrot..
Bare.. Vet ikke helt hva jeg skal spise.
 
[emoji173]️[emoji173]️

Haha.. Kryltapper! Må du blande det med det andre foret deres, eller tilby begge deler, eller.. Hva..?
Vel. Jeg begynner med bare pellets til i morgen. Nekter de, kan jeg blande, men antakelig plukker de bare ut frøene [emoji14] Tålmodighet. Kan lage matmuffin til de og [emoji23] Men da må de spise det. De tror nemlig fra naturen sin side at alt de ikke fikk av mor som barn, er giftig. Henger strå i buret for 3. Dagen også. Idag turte de å sitte ved siden av dem [emoji23]
 
Vel. Jeg begynner med bare pellets til i morgen. Nekter de, kan jeg blande, men antakelig plukker de bare ut frøene [emoji14] Tålmodighet. Kan lage matmuffin til de og [emoji23] Men da må de spise det. De tror nemlig fra naturen sin side at alt de ikke fikk av mor som barn, er giftig. Henger strå i buret for 3. Dagen også. Idag turte de å sitte ved siden av dem [emoji23]
Hm. Fascinerende! Men forståelig. Tror dog jeg heller ville tatt en råsjans på at noe gikk bra å spise, enn å sulte ihjel [emoji14]
 
[emoji173]️
Hva gjøres i dag?

I dag har jeg hatt en drittdag. Vært på trening, så jobb. Sambo har gjort alt for å muntre meg opp, stakkars.
Men jeg har bare vært skikkelig grinebitter...

Pms fra en annen verden. :(
 
I dag har jeg hatt en drittdag. Vært på trening, så jobb. Sambo har gjort alt for å muntre meg opp, stakkars.
Men jeg har bare vært skikkelig grinebitter...

Pms fra en annen verden. :(
I feel you. Da tror jeg vi har vært ca lik i dag... Kjipt å være sånn. Menmen .. Du kan få komme hit og smake på browniesen min. Trøstespise med meg..? [emoji14]

Vel. Vet ikke om det blir faktisk brownies enda da. Jeg smæsja i hop noe greier i håp om at det ligna brownies... But still.
 
Skjedd noe spennende i dag..?
Kan ikke egentlig si det. Jeg er lite på bv. Bare innom og sjekker om dere føder og sånn.
I går våknet de eldste ungene hos svigerfar og så hentet vi dem utpå dagen. Skjer lite spennende

I dag skal vi til Lillehammer da :)
 
Hehe, vil tro dere får dere en tur til syden etterhvert[emoji1]
Må håpe det. Vi var på Malta på bryllupsreise og jeg bare elsker å våkne og det er varmt og bade.... Jeg vil igjen. Ok, ikke hvert år. Men noen år
 
God morgen alle sammen. Var deilig å komme hjem igjen.

Forrige mandag ble en grusomt lang dag gitt. Båten som skullr gå 2015 fra Kr.Sand til Hirtshals blr utsatt mye og gikk ikke før 2245. Så vi var ikke fremme på Jambo feriepark før kl 0230 ca. De sovna siste 30 min før vi var fremme [emoji23]

Ellers har dagene vært fylt med Fårup sommerland (kjøpte ukeskort), Aalborg zoo, grilling, Bilka, restaurant, bading på Jambo og loppemarked. På kveldene ble det Catan spilling og kortspill :D

I går skulle jeg og unga hjem og båten skulle gå 10. Utsatt til 1025. Men det gikk fint. Verre med bølgene og minste jenta spydde hele veien hjem til Kr.Sand :( Eldste sov hele turen på båten. Så en superstressa mamma som egentlig blir båtsyk, var i full oppvask og trøstemodus med hu. Ett nederlandsk par satt ved oss og tror hu så jeg stressa litt. Doen og papir var ved andre siden. Så jeg løp en del kan en si. Og de hjalp meg litt. [emoji7] Hurra for snille folk. Minste likte de også.

Ellers var minste utslitt i bilen og sov helst fra Søgne og hjem resten. Så ble vel nærmere 3 t søvn på hu i bilen plutselig da.

Og hjem til mannen som savna oss veldig. Og vi han [emoji7] Men nå er det ferie på oss alle 4 her.

Æsj. Siste bildet er det jeg fant på loppemarked. Men kom visst på hodet :(
1f00bee2f61f94ce23c083f445686300.jpg
892ae2a8582b4f88ae6eab642f30c9d0.jpg
4b137fca787ddc5df58555c2db0d7574.jpg
d2755b56ab5207ff34ee19cc121d27f5.jpg

Høres ut som en herlig ferie tross sjøsyke[emoji1]
Sikkert deilig å komme hjem til mannen igjen!
 
God dag alle [emoji173] Håper dere alle har en fin dag. Jeg er sliten. Og merker hvorfor medisinene er viktig frem til svar fra riksen. Vært tom i 2 dager (henter nå), og trykket øker visst på øynene. Høyre øye var helt tåkete i noen minutter i sta :O

Usj da[emoji20] håper du har fått tak i medisin!
 
Heisann:) hvordan går det med dere alle? Håper dere har og har hatt fine feriedager. Selv har jeg logga nesten helt av de siste to ukene. Veldig deilig. :) er fortsatt på ferie, men ferdig med travle dager med parker og storbyer og farting frem og tilbake:) har storkost oss. Men veldig greitt med rolige dager uten planer og :D

Hei![emoji1] så bra dere koser dere!
Vi nyter late dager på Mallorca, kommer hjem på lørdag[emoji2] da er det en uke hjemme uten planer!
 
Kan ikke egentlig si det. Jeg er lite på bv. Bare innom og sjekker om dere føder og sånn.
I går våknet de eldste ungene hos svigerfar og så hentet vi dem utpå dagen. Skjer lite spennende

I dag skal vi til Lillehammer da :)
Kos dere i lillehammer
 
Back
Topp