Skravletråd JULI ❤

Da blir det snart baby! og du trenger ikke håpe jm vil strippe neste kontroll
Snaaart, ja!
Og nei [emoji106]
Møtte faktisk på jordmoren som jeg egentlig skal ha på fredag.
Hun som ordnet med stripping og sånt nå, i håp om at det skjer noe. Fått noen milde tak, spent på om det tar seg opp..

(er fantastisk kjedelig på sykehus, så har ikke noe bedre å gjøre enn å sitte her på bv for øyeblikket [emoji28])
 
Over 20 i alle fall! :)
Vi har hatt type.. 10-15...
Ja. Over 20 og det er jo bra. Får se om det blir varmt nok tidlig på dagen til å bade. vi skal til svigerfar og grille kl 17 så vi skal vel dit tidligere enn det da altså. Men resten av oppholdet ser ikke ut som stranda i alle fall.
 
Snaaart, ja!
Og nei [emoji106]
Møtte faktisk på jordmoren som jeg egentlig skal ha på fredag.
Hun som ordnet med stripping og sånt nå, i håp om at det skjer noe. Fått noen milde tak, spent på om det tar seg opp..

(er fantastisk kjedelig på sykehus, så har ikke noe bedre å gjøre enn å sitte her på bv for øyeblikket [emoji28])
Da håper vi det tar seg opp så du får mer spennende ting å henge fingrene i...
 
Da håper vi det tar seg opp så du får mer spennende ting å henge fingrene i...
Ja, sant [emoji23]
Vi får se. Hadde vært gøy om han kom før dette døgnet er over. Jeg bad nemlig alle på min fb gjette fødselsdato, og AKKURAT i dag, har ingen gjettet. [emoji14]
 
Ble visst innlagt på sykehuset, pga lite fostervann. Kommer ikke ut herfra uten baby. [emoji14]
Spennende å se, de har prøvd å strippe og sånt i håp på en naturlig start, også blir det igangsetting om det ikke virker. :)
Masse lykke til! [emoji8][emoji8]
 
Har det greit nå. Tr kom i dag...
Men, i kveld skal jeg drikke en hel flaske vin og feire at jeg har ferie i en dag til :D
Kose seg med vinen da! :D
Lov det, i kveld ;)
 
Ja, sant [emoji23]
Vi får se. Hadde vært gøy om han kom før dette døgnet er over. Jeg bad nemlig alle på min fb gjette fødselsdato, og AKKURAT i dag, har ingen gjettet. [emoji14]
Hehe. Vi får se. Noen timer er det jo igjen.

Eldste. Rier kl 20 og født 0105

Yngste. Rier rundt 20, og ute 0002
 
Hehe. Vi får se. Noen timer er det jo igjen.

Eldste. Rier kl 20 og født 0105

Yngste. Rier rundt 20, og ute 0002
Ja, KAN jo plutselig skje fort. Baby ligger veldig langt nedi bekkenet (både jm og legen reagerte på det), og har allerede åpning.
Men virker ikke som om det blir noe heftig forløp her, gitt.. [emoji14]
 
Får håpe det blir fremgang da. Jeg ble bedt om å gå i trapper på sykehuset etter stripping :)
Her har jeg ikke blitt bedt om noen ting [emoji85]
Litt opptatte her og, tror jeg.. Så vet ikke om de har sååå lyst på fødsel midt i kveldsvakten heller [emoji28]
 
Back
Topp