Skravletråd JULI ❤

Jordmor er elendig, og legen har jeg ikke kontroller hos.
Jm har faktisk ikke spurt en ENESTE gang om hvordan jeg har det. Eller pratet om noe annet enn det som skal sjekkes hver gang, bare. Har ikke nyttet å prøve å prate med henne heller. Om jeg har nevnt noe, så kimset hun det vekk.. (bekymringene mine f.eks).

Skal til annen jm på fredag da. Håper hun har et veldig liberalt syn på stripping, og har veldig lyst til å tilby det. ><
Håper hun er mye bedre da! Burde jo ta hensyn til dine bekymringer!
 
Kan ikke egentlig si det. Jeg er lite på bv. Bare innom og sjekker om dere føder og sånn.
I går våknet de eldste ungene hos svigerfar og så hentet vi dem utpå dagen. Skjer lite spennende

I dag skal vi til Lillehammer da :)
Kos dere i Lillehammer [emoji7]
 
Værmeldinga sier at nå på fredag skal bli julis varmeste dag her jeg bor, så nå begynner det å bli travelt for å få fødselen i gang før da [emoji14] må faktisk bli enten fødsel eller forkjølelse pga overdreven aircondition-bruk [emoji28]
 
I feel you. Da tror jeg vi har vært ca lik i dag... Kjipt å være sånn. Menmen .. Du kan få komme hit og smake på browniesen min. Trøstespise med meg..? [emoji14]

Vel. Vet ikke om det blir faktisk brownies enda da. Jeg smæsja i hop noe greier i håp om at det ligna brownies... But still.

Hehe, jeg kommer å trøstespiser brownies :D
Er 13/14 dpo nå og skal driste meg til en siste, avgjørende test.
Har grusa håpet hver dag denne uka med blendahvite tester, så det skjer vel igjen...
 
Kan ikke egentlig si det. Jeg er lite på bv. Bare innom og sjekker om dere føder og sånn.
I går våknet de eldste ungene hos svigerfar og så hentet vi dem utpå dagen. Skjer lite spennende

I dag skal vi til Lillehammer da :)
Ååh. Må være koselig for barna i alle fall å være på besteforeldrebesøk :)
Lillehammer.. Er det noe spesielt der?
 
Håper hun er mye bedre da! Burde jo ta hensyn til dine bekymringer!
Vet ikke hvilke hensyn de kan ta uansett. Men følte det ble veldig.. "jaja, ække så faali.".
 
Hehe, jeg kommer å trøstespiser brownies :D
Er 13/14 dpo nå og skal driste meg til en siste, avgjørende test.
Har grusa håpet hver dag denne uka med blendahvite tester, så det skjer vel igjen...
Personlig synes jeg hvite tester var en fin forberedelse på at tanta kom. Istedenfor å leve i håpet, også kom blodbadet plutselig. Da fikk man håpet ned, og klargjort seg på ny runde..
Men vet det er forskjell der. For andre er det motsatt..
 
Personlig synes jeg hvite tester var en fin forberedelse på at tanta kom. Istedenfor å leve i håpet, også kom blodbadet plutselig. Da fikk man håpet ned, og klargjort seg på ny runde..
Men vet det er forskjell der. For andre er det motsatt..

Ja, du har rett i det. Men har jo et håp om at det "kanskje bare er litt tidlig enda" fram til ikm. Tidligere har jeg hatt blendahvite eller svake tester fram til ikm, og delvis etter det. Så har levd litt på det. :p
 
Hei..!
Kikket innom skravletråden hundre ganger ca. Tenkte si et ord eller så, men.. Føler meg skikkelig crap i dag, så ikke kommet på noe lurt å si.
Så.. Eh. Det ble "hei".

Hei tilbake[emoji2] håper formen er bedre nå![emoji173]️
 
Back
Topp