Skravletråd JULI ❤

Blir noen kjekke dager det å snu det om igjen på da. Håper det går bra !
Pleier ikke ta altfor lang tid heldigvis det da, det verste blir å holde på rutiner [emoji6] men men vi skal fokusere på å bare kose oss ihvertfall [emoji4]
 
Pleier ikke ta altfor lang tid heldigvis det da, det verste blir å holde på rutiner [emoji6] men men vi skal fokusere på å bare kose oss ihvertfall [emoji4]
Det er bra. Ja. Det skjønner jeg [emoji14] Rutiner har gjerne en tendens til å gli litt ut
 
Hei..!
Kikket innom skravletråden hundre ganger ca. Tenkte si et ord eller så, men.. Føler meg skikkelig crap i dag, så ikke kommet på noe lurt å si.
Så.. Eh. Det ble "hei".
Vel.... Hei.
 
Det er bra. Ja. Det skjønner jeg [emoji14] Rutiner har gjerne en tendens til å gli litt ut
Jupp og I Egypt er barn gjerne oppe til veldig sent på kvelden! Så ikke bare er det ferie men egypterne er vant til at barna er oppe sent og at rutiner ikke blir spesielt respektert [emoji853]
 
Huff snakket med jordmor om det eller legen?
Jordmor er elendig, og legen har jeg ikke kontroller hos.
Jm har faktisk ikke spurt en ENESTE gang om hvordan jeg har det. Eller pratet om noe annet enn det som skal sjekkes hver gang, bare. Har ikke nyttet å prøve å prate med henne heller. Om jeg har nevnt noe, så kimset hun det vekk.. (bekymringene mine f.eks).

Skal til annen jm på fredag da. Håper hun har et veldig liberalt syn på stripping, og har veldig lyst til å tilby det. ><
 
Ja, blir egentlig det. Hadde jeg hatt urinstix og fått til å måle sf, kunne jeg strengt tatt gjort kontrollene selv. Har lånt BTapparat, har doppler og vekt - og belest nok til å vite normalverdiene. Jordmor har sånn sett vært ubrukelig. Så ja. Bare pes.

Ja, forsåvidt jeg og. Nå kjøpte vi ferdige brød og burgere, og pommes-frites. Så da ble det nesten bra.

Seriøst? Sulte foran matfatet liksom? [emoji14]
Skjønner hva du mener. Men klemmer kan du få mange av da [emoji171]

Ja, undulater kan finne på å heller dø enn å smake ny mat [emoji23] Så kan ikke bare bytte uten videre.
 
5 min å gå ned til stranda. Har sjøutsikt herifra om jeg ser ut. Og går jeg ut hoveddøra på andre siden er det bare fjell å se :) Bak huser selvsagt [emoji14]

Kongeparken er en helt grei park. Bedre når barna er større [emoji14] Men mye for små også da.
Så deilig! Bodde sånn før. Savner det.
 
Back
Topp