Skravletråd JULI ❤

Jepp. Sant det. (eller, dette blir skrivebord etterhvert da).
Men likevel [emoji14] slitsomt å vaske klær når man ikke får til å hente skittentøy [emoji23]
Ja fordel å få tak i dem [emoji6]
 
Skjønner. Da blir det bare obligatorisk pes egentlig. Jaa må være skikkelig burger :) Liker egentlig best kjøpeburger [emoji85] Rar sånn.

Prøver å få de over på pellets [emoji23] Det er ikke lett. Undulater er sta nok til å sulte seg ihjel... Så må passe på.

Ja, blir egentlig det. Hadde jeg hatt urinstix og fått til å måle sf, kunne jeg strengt tatt gjort kontrollene selv. Har lånt BTapparat, har doppler og vekt - og belest nok til å vite normalverdiene. Jordmor har sånn sett vært ubrukelig. Så ja. Bare pes.

Ja, forsåvidt jeg og. Nå kjøpte vi ferdige brød og burgere, og pommes-frites. Så da ble det nesten bra.

Seriøst? Sulte foran matfatet liksom? [emoji14]
 
Grådig sent det gitt. Skjønner godt du gruer deg. Var der nede 0230 og nærmere kl 0300 før vi alle var i seng. Gikk ganske greit det da. Men nå er mine to større enn dine også
Huff ja flyet lander jo 2 så skal man I lang kø for pass og visum kontroll så bagasje, komme oss ut til ventende bil hvor jeg må feste 2 bilstoler [emoji849] også reise en times tid til leiligheten hvor storesøster til mannen sikkert er våken osv, kanskje i seng til 4.30 jaja skal være der 3 uker
 
Heisann:) hvordan går det med dere alle? Håper dere har og har hatt fine feriedager. Selv har jeg logga nesten helt av de siste to ukene. Veldig deilig. :) er fortsatt på ferie, men ferdig med travle dager med parker og storbyer og farting frem og tilbake:) har storkost oss. Men veldig greitt med rolige dager uten planer og :D
Kos deg med ferie, viktig å nyte sommeren mens man kan [emoji4]

Ikke mye som skjer her [emoji4]
 
Hei..!
Kikket innom skravletråden hundre ganger ca. Tenkte si et ord eller så, men.. Føler meg skikkelig crap i dag, så ikke kommet på noe lurt å si.
Så.. Eh. Det ble "hei".
Huff, venter du bare på fødselen?
 
Huff ja flyet lander jo 2 så skal man I lang kø for pass og visum kontroll så bagasje, komme oss ut til ventende bil hvor jeg må feste 2 bilstoler [emoji849] også reise en times tid til leiligheten hvor storesøster til mannen sikkert er våken osv, kanskje i seng til 4.30 jaja skal være der 3 uker
Sent fremme da
 
Jeg har spurt deg før kom jeg på nå [emoji85] Deilig da [emoji2]

Liker å ta ting på sparket. Har dere strand i nærheten?

Kongeparken har jeg aldri vært, bare hørt om.
5 min å gå ned til stranda. Har sjøutsikt herifra om jeg ser ut. Og går jeg ut hoveddøra på andre siden er det bare fjell å se :) Bak huser selvsagt [emoji14]

Kongeparken er en helt grei park. Bedre når barna er større [emoji14] Men mye for små også da.
 
Huff ja flyet lander jo 2 så skal man I lang kø for pass og visum kontroll så bagasje, komme oss ut til ventende bil hvor jeg må feste 2 bilstoler [emoji849] også reise en times tid til leiligheten hvor storesøster til mannen sikkert er våken osv, kanskje i seng til 4.30 jaja skal være der 3 uker
Blir noen kjekke dager det å snu det om igjen på da. Håper det går bra !
 
Back
Topp