Skravletråd JULI ❤

God morgen! Prøver å holde meg unna popcorntrådene her inne men akkurat denne prinsessedebatten.. Skrev alt jeg hadde på hjertet om det men klarte å viske ut før jeg posta [emoji23][emoji23] kan ikke bruke tid på å argumentere og diskutere!

Hehe, den må jeg lese[emoji12]
 
Jeg også. Og har begynt en "kampanje"

Nabojenta skal "til Syden" i år nemlig. Så ungene ble informert om hva det betyr. For de kjente ikke helt begrepet.

Et hotell i et land hvor det er varmt vær hver dag, hvor man kan dra og bade hver dag. Og at når man sier Syden så er ikke det et land, mer et begrep. Reelt skal naboen til Kreta.

Ungene mente Syden hørtes ut som et fint land.

Men de skjønte at å sette vår gamle hund sammen med koffertene på flyet ikke var en god ide (at hun ikke er velkommen på de fleste hotell tok jeg ikke med...)

Så bare vent. På sikt er det ikke bare jeg sol vil antyde til mannen at å reise til badevær er fint.

Men han slo tilbake der gitt

Han lovde dem at vi skal bade i år
Om det ikke blir vær til en dag på stranda skal vi i badeland. Det ser litt ut som badeland. ;-)

Vel. Årene får vise hva som skjer.

Hehe, vil tro dere får dere en tur til syden etterhvert[emoji1]
 
Heisann:) hvordan går det med dere alle? Håper dere har og har hatt fine feriedager. Selv har jeg logga nesten helt av de siste to ukene. Veldig deilig. :) er fortsatt på ferie, men ferdig med travle dager med parker og storbyer og farting frem og tilbake:) har storkost oss. Men veldig greitt med rolige dager uten planer og :D
Kos deg på ferie :)
 
Hehe, vil tro dere får dere en tur til syden etterhvert[emoji1]
Det må det nok bli og jeg gleder meg. Og håper ikke eldstemann finner noe å være allergisk mot der også, ;-)
 
Hei..!
Kikket innom skravletråden hundre ganger ca. Tenkte si et ord eller så, men.. Føler meg skikkelig crap i dag, så ikke kommet på noe lurt å si.
Så.. Eh. Det ble "hei".
 
Heisann:) hvordan går det med dere alle? Håper dere har og har hatt fine feriedager. Selv har jeg logga nesten helt av de siste to ukene. Veldig deilig. :) er fortsatt på ferie, men ferdig med travle dager med parker og storbyer og farting frem og tilbake:) har storkost oss. Men veldig greitt med rolige dager uten planer og :D
Hvor har dere vært? :)
Godt å ta skikkelig ferie da.
 
Malaga tror jeg det heta. Er betalt ferie med mannens jobb :)

Tar det på sparket hjemme. Meldt sol i morgen. Håper å ligge på stranda da. Og grilling på ettermiddag med svigermor :)

Lørdag blir det skalldyraften med mann og venner.

Resten går nok litt på sparket. Har Kongeparkenbilletter. Så en dag må vi der hvertfall :)

Jeg har spurt deg før kom jeg på nå [emoji85] Deilig da [emoji2]

Liker å ta ting på sparket. Har dere strand i nærheten?

Kongeparken har jeg aldri vært, bare hørt om.
 
Heisann:) hvordan går det med dere alle? Håper dere har og har hatt fine feriedager. Selv har jeg logga nesten helt av de siste to ukene. Veldig deilig. :) er fortsatt på ferie, men ferdig med travle dager med parker og storbyer og farting frem og tilbake:) har storkost oss. Men veldig greitt med rolige dager uten planer og :D
Hallo :D Så deilig med ferie! Her har vi late dager hjemme. Godt å logge av litt. Tror vi alle har det egentlig.
 
Hei..!
Kikket innom skravletråden hundre ganger ca. Tenkte si et ord eller så, men.. Føler meg skikkelig crap i dag, så ikke kommet på noe lurt å si.
Så.. Eh. Det ble "hei".

Hei :Heartred
 
Hei..!
Kikket innom skravletråden hundre ganger ca. Tenkte si et ord eller så, men.. Føler meg skikkelig crap i dag, så ikke kommet på noe lurt å si.
Så.. Eh. Det ble "hei".
Hei! [emoji173] Leit at du føler deg crap. Sender over en klem :)
 
Det forstår jeg. Du har ventet så lenge nå også :( Telle ned til kontroll i allefall [emoji173] Gjort i dag da?
Jau. Jeg bare har ikke lyst på mer kontroller osv. Skulle hatt noe å glede meg til :S
I dag har jeg faktisk ikke gjort noenting. Vi var på butikken en tur bare. Har egentlig vært et helvete å være med i dag. [emoji85]
Spiste burgere til middag da, fordi jeg VELDIG ville ha burger. Det passet seg godt.

Hva med deg?
 
Jau. Jeg bare har ikke lyst på mer kontroller osv. Skulle hatt noe å glede meg til :S
I dag har jeg faktisk ikke gjort noenting. Vi var på butikken en tur bare. Har egentlig vært et helvete å være med i dag. [emoji85]
Spiste burgere til middag da, fordi jeg VELDIG ville ha burger. Det passet seg godt.

Hva med deg?

Jeg skjønner det. Men er det ikke litt bedre å se frem til en kontroll, enn om den ikke var der, selvom du helst vil føde? [emoji173] Hvis det er noen trøst så har jeg vært satan selv i dag... Burger ee godt da :D

Bare hentet medisiner til meg og mat til undulatene.
 
Jeg skjønner det. Men er det ikke litt bedre å se frem til en kontroll, enn om den ikke var der, selvom du helst vil føde? [emoji173] Hvis det er noen trøst så har jeg vært satan selv i dag... Burger ee godt da :D

Bare hentet medisiner til meg og mat til undulatene.

Ikke egentlig. Føler jeg har NULL utbytte av kontrollene.. :S

Burger er godt! Innimellom. :) om de er skikkelig laget. Må ha kjøpt pommes-frites ved, ikke hjemmelaget. Det blir nemlig ikke helt rett..

Mat må de ha!
 
Ikke egentlig. Føler jeg har NULL utbytte av kontrollene.. :S

Burger er godt! Innimellom. :) om de er skikkelig laget. Må ha kjøpt pommes-frites ved, ikke hjemmelaget. Det blir nemlig ikke helt rett..

Mat må de ha!

Skjønner. Da blir det bare obligatorisk pes egentlig. Jaa må være skikkelig burger :) Liker egentlig best kjøpeburger [emoji85] Rar sånn.

Prøver å få de over på pellets [emoji23] Det er ikke lett. Undulater er sta nok til å sulte seg ihjel... Så må passe på.
 
Back
Topp