* Skravletråd - assistert befruktning *

er det vanlig å bi litt i ulage av alle disse sprøytene?
jeg kjenner jeg er litt der at jeg nesten glefser til alle, å blir så vanvittig fort irritert, og irriterer meg av alt. husker ikke at jeg ble slik sist. :-/
Jeg ble skikkelig sippeguri på sprøytene..
 
Det ble jeg og, veldig hormonell og rar, og sykdomsfølelse.. Var helt utafor! Håper jeg slipper det igjen
 
Stimuleringen var ganske hard, jeg ble grisedårlig. Har hatt generelt mye sykdomsfølelse helt siden oppstart i januar i grunn, og gråter hele tiden :p
 
Jeg reagerte ikke på hormonene før jeg hadde satt ovitrelle :confused: da ble jeg nedfor og overexcited om en annen
 
Har litt brunlig utflod under stimulering. Lang protokoll med Synalera og Menopur. Første dose med Menopur tatt igår. Siste forsøk blødde jeg ikke så lenge. Hva kan være galt? Er det normalt? En av bivirkningene til Synarela er jo vaginal blødning. [emoji21][emoji848]
 
Hei! Jeg har hatt litt brunlig utflod som syns i truseinnlegget i 2-3 dager i etterkant av når mens skulle slutte men jeg driver med stimulering. Skal som sist ha lang protokoll med Synarela + Menopur. Første Menopur satt igår. Kan det være noe galt eller er det vanlig bivirkning av hormonene? Andre som opplevd dette? [emoji848][emoji54]
 
Hei! Jeg har hatt litt brunlig utflod som syns i truseinnlegget i 2-3 dager i etterkant av når mens skulle slutte men jeg driver med stimulering. Skal som sist ha lang protokoll med Synarela + Menopur. Første Menopur satt igår. Kan det være noe galt eller er det vanlig bivirkning av hormonene? Andre som opplevd dette? [emoji848][emoji54]
Sjekk bivirkningene på pakningsvedlegget? Jeg gikk på synarela men har ikke erfaring med menopur dessverre. Evt ring klinikken din.
 
Jaa, det er nok veldig individuelt, hormoner er kraftige saker.. så det er nok ganske så naturlig å få en del bivirkninger av det, ville jeg tro
 
Hei ønsker alle her inne lykke til videre med prøvingen. Jeg føler at jeg har kommet i mål med mitt. Ser også at jeg antagelig er ferdig med å prøvevetter to suksess historier.

Men igjen ønsker dere alle lykke til videre :)
 
Hei alle sammen.
Jeg fikk veldig stor bivirkninger av synarela.
Har hatt mye muskelsmerter slik jeg klarer ikke å gjøre noe eller sove. Har mye hodepine også.
Har ikke noe bivirkninger av sprøyter .
 
Last edited:
Kom mensmurring igår kveld. Og igjen ikveld... satt inn egg på torsdag ( fryst i naturlig syklus) , men venter mensen en gang denne uka som kommer. Håper ikke det er mensen som kommer....
 
Kom mensmurring igår kveld. Og igjen ikveld... satt inn egg på torsdag ( fryst i naturlig syklus) , men venter mensen en gang denne uka som kommer. Håper ikke det er mensen som kommer....
Lykke til!! :dance018
 
Er det bare meg, eller går tiden ekstra sakte mens man venter på oppstart og under stimulering? Venter på å komme igang nå, og tiden går såååå tregt!
 
Er det bare meg, eller går tiden ekstra sakte mens man venter på oppstart og under stimulering? Venter på å komme igang nå, og tiden går såååå tregt!

Tiden til oppstart kan du treegt ja! Stimulering synes jeg går fort, men har bare hatt korte protokoller! Tiden fra uttak til innsett, og innsett til test har vært definitivt verst for min del!
 
Tiden til oppstart kan du treegt ja! Stimulering synes jeg går fort, men har bare hatt korte protokoller! Tiden fra uttak til innsett, og innsett til test har vært definitivt verst for min del!
Syntes alltid det går så innmari tregt fra den dagen man får brev i posten om godkjenning til graviditetstest... Venter på mens for å ringe inn nå.. Skal ikke ha før om noen dager, men tiden går så tregt! [emoji85]
 
Er det bare meg, eller går tiden ekstra sakte mens man venter på oppstart og under stimulering? Venter på å komme igang nå, og tiden går såååå tregt!
Jaaaaa! Synes det går utrooolig tregt! Men tror det er fordi målet plutselig ikke virker så fjernt lenger. Det har jo egentlig vært mye mere venting under utredning etc. Er nå på dag 6 med stuimulering! UL på fredag og forhåpentligvis uttak mandag Jeg går på bemfola og cetrotide. Noen andre her som tar det samme?
 
Last edited:
Jaaaaa! Synes det går utrooolig tregt! Men tror det er fordi målet plutselig ikke virker så fjernt lenger. Det har jo egentlig vært mye mere venting under utredning etc. Er nå på dag 6 med stuimulering! UL på fredag og forhåpentligvis uttak mandag Jeg går på bemfola og cetrotide. Noen andre her som tar det samme?
Hadde du uttak i går? :)
 
Back
Topp